aits1: 1969 riga 5
Posted: 08. Feb 2011 17:28
Terv!
Võrri minevikust: Võrr sai soetatud üsna mitu aastat tagasi. Saades võrr tööle ei läinud, kuid peale süütemängu näppimist probleem lahenes. Tööle saades polnud võrril ültse jõudu ja see hakkas mind ära tüütama ja sai viga hakatus otsima. Algul puhastasin õhufiltri ja karburaatori ära, kuid ikka ei midagi. Ükskord sõites kukkus võrril summuti alt ära ja alles siis hakkas võrr õieti astuma. Koheselt sai summuti mahavõetud ja ära puhastatud, kuid puhastamisest abi ei olnud ja võtsin sõelad välja. Peale seda asi paranes kuid ikka ei olnud asi õige. niimoodi sai sõitetud vist terve aasta ja selle ajajooksul vahetasin ainult küünlaid, sest sellele võrrile meeldis suhteliselt tihti küünlavahele saasta ajada. Kõige naljakam on võrri küljes see et karburaatoris ei ole düüst. ükskord ma proovisin üht düüst sisse kuid siis ei teinud võrr enam ühtegi pauku ja ma vaatasin et las ta olla nii, et endal hea ei pea seda koguaeg puhastama. Mootorit olen üpris mitu korda lahti võtnud.
esimene kord võtsin et vahetada kolb ja rõngad, laagrid ja tihendid. Järgmine kord võtsin, et vahetada toitepuks. Kui toitepuks sai vahetatud ei käinud mootor õieti ringi ja ma otsustasin et ma võtan mootori uuesti lahti. Lahtivõttes selgus et treial kes puksi vahetas oli väntvõlli viltu sisse surunud ja sellest ka see tihetus. Panin uuesti mootori kokku ja sõitma. Järgmisena võtsin ette raami ja värvi. Värv oli sellel algusestpeale väga vilets. Sai siis ostetud mingi värv ja ära värvitud, kuid värv osutus täielikult sitaks. Värv tuli jube kergelt maha, aga seda pole ka imestada sest värv oli üpris odav.
Praegu on võrr suht armetus olukorras. Puuduvad korralikud pidurid, värv on suhteliselt maas, summuti on väga kole ja ketikaitse on katki.
Paar päeva tagasi võtsin just mootori lahti ja tahtsin teada saada mis seal mootoris tiriseb. Avastasin et väntvõllil oli väike loks sees(väga väike) Siis sai avastatud et d4 väntvõlli keps on palju peenem ja kasutusse ta läkski. Eile sain mootori täielikult kokku ja võttis topkaga isegi korraks tule torru, kuid rohkem bensiini mul ei olnud. Värvus on võrril ikka roheline, kuid välimus on muutunud suht halvaks Arvatavasti tuleb kunagi uus värv peale, kuid praegu ei ole tahtmist teda laiali kiskuda. Veel tuleks korda teha esihark, see on praegu suht lambajalg ja selles läheks mul ka häid ideid vaja.
peale värvi nägi võrri välja selline: http://album.ee/node/21737773/50208685
Praegusest seisust pilte ei ole kuid lähipäeval tulevad
Sõimaised, laitused oodatud, kiita vist midagi ei ole
Võrri minevikust: Võrr sai soetatud üsna mitu aastat tagasi. Saades võrr tööle ei läinud, kuid peale süütemängu näppimist probleem lahenes. Tööle saades polnud võrril ültse jõudu ja see hakkas mind ära tüütama ja sai viga hakatus otsima. Algul puhastasin õhufiltri ja karburaatori ära, kuid ikka ei midagi. Ükskord sõites kukkus võrril summuti alt ära ja alles siis hakkas võrr õieti astuma. Koheselt sai summuti mahavõetud ja ära puhastatud, kuid puhastamisest abi ei olnud ja võtsin sõelad välja. Peale seda asi paranes kuid ikka ei olnud asi õige. niimoodi sai sõitetud vist terve aasta ja selle ajajooksul vahetasin ainult küünlaid, sest sellele võrrile meeldis suhteliselt tihti küünlavahele saasta ajada. Kõige naljakam on võrri küljes see et karburaatoris ei ole düüst. ükskord ma proovisin üht düüst sisse kuid siis ei teinud võrr enam ühtegi pauku ja ma vaatasin et las ta olla nii, et endal hea ei pea seda koguaeg puhastama. Mootorit olen üpris mitu korda lahti võtnud.
esimene kord võtsin et vahetada kolb ja rõngad, laagrid ja tihendid. Järgmine kord võtsin, et vahetada toitepuks. Kui toitepuks sai vahetatud ei käinud mootor õieti ringi ja ma otsustasin et ma võtan mootori uuesti lahti. Lahtivõttes selgus et treial kes puksi vahetas oli väntvõlli viltu sisse surunud ja sellest ka see tihetus. Panin uuesti mootori kokku ja sõitma. Järgmisena võtsin ette raami ja värvi. Värv oli sellel algusestpeale väga vilets. Sai siis ostetud mingi värv ja ära värvitud, kuid värv osutus täielikult sitaks. Värv tuli jube kergelt maha, aga seda pole ka imestada sest värv oli üpris odav.
Praegu on võrr suht armetus olukorras. Puuduvad korralikud pidurid, värv on suhteliselt maas, summuti on väga kole ja ketikaitse on katki.
Paar päeva tagasi võtsin just mootori lahti ja tahtsin teada saada mis seal mootoris tiriseb. Avastasin et väntvõllil oli väike loks sees(väga väike) Siis sai avastatud et d4 väntvõlli keps on palju peenem ja kasutusse ta läkski. Eile sain mootori täielikult kokku ja võttis topkaga isegi korraks tule torru, kuid rohkem bensiini mul ei olnud. Värvus on võrril ikka roheline, kuid välimus on muutunud suht halvaks Arvatavasti tuleb kunagi uus värv peale, kuid praegu ei ole tahtmist teda laiali kiskuda. Veel tuleks korda teha esihark, see on praegu suht lambajalg ja selles läheks mul ka häid ideid vaja.
peale värvi nägi võrri välja selline: http://album.ee/node/21737773/50208685
Praegusest seisust pilte ei ole kuid lähipäeval tulevad
Sõimaised, laitused oodatud, kiita vist midagi ei ole