Probleem Hiina 4t rolleriga.

Mootor, veermik, elekter, hooldus, probleemid
Kauri
Tavakasutaja
Posts: 123
Joined: 21. Aug 2009 00:00

Probleem Hiina 4t rolleriga.

Unread post by Kauri »

Tere!
Kuna ilmad hakkavad ilusaks minema, siis oleks tore jälle roller ellu äratada. On mul kõige tavalisem Qyngqi roller, mootori tüübiga 139QMB. Läbisõit on natuke alla 14 000 km (kuskil 13 900 ja natuke peale). Roller on olnud kogu oma kasutus aja minu käes. Rollerite juures olen suht võhik, ainus mida keeranud põhiliselt olen on gaasikäepide.

Probleem siis praegu selles, et masin läheb küll käima, kuid gaasi andes sureb välja. Saab vähe kätte? Mida peaksin tegema? Kus varjab ennast "segukruvi"? Küünlavahetus võiks aidata?

Kuna ka aku on mind teeninud alates ostmise päevast ja peaaegu, et iga ilmaga siis on ka see suht läbi omadega. Mitme ampertunnine aku oleks sobiv?

Mis vahe on õlil 15w-40 ja 10w-40? Tean, et nõutud on mootoris õli margiga 15w-40, kuid seda mul hetkel käepärast pole (kahtlustan, et ka mujal saare peal ei leidu seda õli). Mis juhtub kui kasutan 10w-40 markeeringuga õli?
Kauri
Tavakasutaja
Posts: 123
Joined: 21. Aug 2009 00:00

Unread post by Kauri »

Nii, probleemid kestavad edasi. Nimelt samad sümptomid mis eile, käib kuid pöörete tõstmisel "poob" kinni ja sureb välja kui pöördeid tühikäigule mitte lasta. Plaan on homme karburaator maha keerata ja puhastada.

Ootan vastusi aku mahutavuse suhtes.
hullmaks
Posts: 4
Joined: 03. Mar 2010 01:00

Unread post by hullmaks »

vana aku peal tavaliselt näha, kui suur on aku mahtuvus. kindlasti oskavad ka akumüüjad öelda, milline aku rollerile sobib. igaks juhuks mõõda ka aku pikkus, kõrgus,laius. et uus aku oma kohale ära mahuks ja jälgi, et uue aku klemmid asuks samamoodi kui vanal, et pluss ja miinus sassi ei läheks. kui sul on võimalik vana aku markeering välja lugeda siis netist saad selle järgi vaadata, mis hinnaga keegi müüb.
Post Reply