iz planeta5
iz planeta5
Tere, panin uue kolvi koos rõngastega, saab natuke sõita, mootor läheb tuliseks ja kui gaasi anda tahab nüüd kinni joosta. Mis on viga.
Last edited by planeta5 on 10. Apr 2011 12:41, edited 1 time in total.
Kas sa silindri uue kolvi järgi mõõtu treisid/puurisid?
Enne uue kolvi installeerimist tuleb silinder uue kolvi järgi mõõtu töödelda. Esiteks, et oleks mõõdus ja teiseks, et oleks silinder ümmargune. Nimelt kipuvad need ovaalseks kuluma. Kolvi vahetusel tasuks silmas pidada, just kahetaktilistel, et kolb juhtuks õiget pidi sisse. St tuleb jälgida, et rõngaste tiftid ei satuks silindri akende kohtadesse. Selleks vaadata markeeringut kolvi pealt (vahel on seal mingi nooleke vms kuigi alati ei tasu seda ka tõepähe võtta), või piiluda silindrisse läbi väljalaske aukude. Kui tiftid jooksevad akendesse, siis sõit kaua ei kesta. Rõnga ots võib sõidu ajal juhtuda aknasse ja seeläbi puruneb rõngas, mis oma korda äestab silindi ära, niiet saad jälle puurida ja hoonida, kui jästi läheb, halvimal juhul pead uue silindti vaatama.
Peale uue kolvi installimist ei tasu ka kohe kiirusrekordeid üritada purustada. Lase ikka uuel asjal sisse töötada. Paha pole kasutada ka natuke õli rikkamat küttesegu. Las suitseb natuke, vähemalt määrib.
Muretuid kilomeetreid
Enne uue kolvi installeerimist tuleb silinder uue kolvi järgi mõõtu töödelda. Esiteks, et oleks mõõdus ja teiseks, et oleks silinder ümmargune. Nimelt kipuvad need ovaalseks kuluma. Kolvi vahetusel tasuks silmas pidada, just kahetaktilistel, et kolb juhtuks õiget pidi sisse. St tuleb jälgida, et rõngaste tiftid ei satuks silindri akende kohtadesse. Selleks vaadata markeeringut kolvi pealt (vahel on seal mingi nooleke vms kuigi alati ei tasu seda ka tõepähe võtta), või piiluda silindrisse läbi väljalaske aukude. Kui tiftid jooksevad akendesse, siis sõit kaua ei kesta. Rõnga ots võib sõidu ajal juhtuda aknasse ja seeläbi puruneb rõngas, mis oma korda äestab silindi ära, niiet saad jälle puurida ja hoonida, kui jästi läheb, halvimal juhul pead uue silindti vaatama.
Peale uue kolvi installimist ei tasu ka kohe kiirusrekordeid üritada purustada. Lase ikka uuel asjal sisse töötada. Paha pole kasutada ka natuke õli rikkamat küttesegu. Las suitseb natuke, vähemalt määrib.
Muretuid kilomeetreid
K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962
Ja veel...
Kui kolb juba korra kinni jooksnud on, võta silinder maha ja peene viiliga õrnalt lihvi kinni jooksnud kohti kolvil. Selleks võta ka kolb maha, et metalli puru ei satuks mootorisse. See satub hiljem töötamise ajal silindrisse ja kriimustab silindri peegelpinda.
Kui kolb juba korra kinni jooksnud on, võta silinder maha ja peene viiliga õrnalt lihvi kinni jooksnud kohti kolvil. Selleks võta ka kolb maha, et metalli puru ei satuks mootorisse. See satub hiljem töötamise ajal silindrisse ja kriimustab silindri peegelpinda.
K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962