Hiina rolleriga probleem
Hiina rolleriga probleem
Mis jama mu rolleril on? Säde on olemas, kütet saab peale ilusti aga käima ei lähe. Ei luba ka.. No ei mõista mina mis probleem sellel on?
-
- Tavakasutaja
- Posts: 104
- Joined: 12. Oct 2009 00:00
Kui tegu on 4t rolleriga, siis võib nukkvõlli kett paigast ära olla või siis klapid paigast ära.
Soovitan abi otsida rolleriklubist(www.rollerklubi.net).
Soovitan abi otsida rolleriklubist(www.rollerklubi.net).
Sattus minugi kätte sügisel sarnase probleemiga 4t roller.Kontrolli käigus olid kõik asjad normis kuid käima ei läinud.Võtnud silindripea maha selgus et üks klapp ei pidanud korralikult.Klapp sai korrastatud ja mootor kokku pandud.Õnnestus mootor ka tööle saada kuid ei tahtnud teine korralikult pöördesse minna.(Seda mootorit sai käima ainult täis akuga või vänta andes.)
Siis sai mõistus otsa ja masin seisma.Tegu on hiinakaga ja läbi sõiduks üle 8000km.
Tuttavalt kuulsin et tal oli sama probleem ja aitas rõngaste vahetus.
Arvestades läbisõitu võivad rõngad otsas olla küll.
Nüüd otsingi rõngaid et seda proovida.Kahjuks on hiinlased teinud selle masina mitte 49cc vaid 60cc.Nimelt on kolvi läbimõõt 44mm.
Mis konkreetselt sinu masina viga,pead ise otsima.
Siis sai mõistus otsa ja masin seisma.Tegu on hiinakaga ja läbi sõiduks üle 8000km.
Tuttavalt kuulsin et tal oli sama probleem ja aitas rõngaste vahetus.
Arvestades läbisõitu võivad rõngad otsas olla küll.
Nüüd otsingi rõngaid et seda proovida.Kahjuks on hiinlased teinud selle masina mitte 49cc vaid 60cc.Nimelt on kolvi läbimõõt 44mm.
Mis konkreetselt sinu masina viga,pead ise otsima.
Olen korra ostnud ühe hiina rolleri samasuguse veaga. Kuna ostisn varuosadeks, siis laialilammutamise käigus selgus huvitav pisiasi-see kummist/alumiiniumist kõverik mootori ja karbussi vahel oli pikisuunas praoga ja lihtsalt peale vaadates aru sellest ei saanudki. Kuna hakkasin lõikama seda, siis tuli välja et vulkaniseerimine oli nii hooletult tehtud.
Haarame mopeedil kolvist!