Page 1 of 1

Kas aitab ? :D

Posted: 30. Apr 2011 11:49
by Condamed
Tere .
Vaatasin ühte deltat ja panin tähele , et sellele oli õhufiltri otsa pandud mingi ventikas :D Igatahes suht lahe nägi välja :D Et kas see nagu aitab ka midagi või on niisama ilu pärast ? Usun et see oli ka ikka ää ühendatud ja sõiduajal käis seal . Aitab ühku sisse tõmmata ? D: Peaks endal ka arvuti cooleri sinna panema peale kui oma delta ka kätte saan :D

Posted: 30. Apr 2011 12:46
by madeinussr
Kindlasti aitab!
Igal teisel Deltal on peal sellised ju. :roll:

Posted: 30. Apr 2011 12:48
by Condamed
See oli naljaga või päriselt ? Muidu kui aitabki , mida ta teeb seal täpsemalt ?

Lihtsalt igavusest sorisin vanades teemades ja leidsin selle :
http://www.motokuur.ee/modules.php?name ... pic&t=1613

sealt siis tuligi selline mõte :D

Posted: 30. Apr 2011 12:55
by extinction
Ei aita!

Posted: 30. Apr 2011 14:20
by Condamed
aga pesse ka midagi ei keera ? :D
Muidu paneks nii ilu pärast külge :D

Posted: 30. Apr 2011 22:19
by delta-501
Välimuse keerab kindlasti ära.

Posted: 30. Apr 2011 22:53
by irukas
Nagu autokooli õpetaja rääkis, kuidas ühed mõtlesid et kamazi saaks üle laadida. Peal tal ju kompressor, mõeldud tehtud, puuriti avad põlemiskambrisse ja voolik taha, pandi käima, ja niikui surve taha lasti nii see mootor laiali lendaski. :D :D

Posted: 30. Apr 2011 23:05
by gen
Mina usun,et asi võib omal moel täitsa toimida.Turbo efekti kohe kindlasti ei saa."Õige ventikaga"võib toimuda parem silindri täitumine,seega ka põlemis protsess.

Soovitan proovida ja tulemusi meile ka tutvustada. :lol:

Posted: 01. May 2011 11:22
by Sapi-Vana
Selliselt see süsteem ei toimi kohe kindlasti mitte. Ventilaator peaks paiknema filtri ja sisselaske vahel. Kui ventikas on filtri ees, siis filtri füüsiline takistus loob turbulentse õhuvoolu ja turbulents juhib õhu ventilaatorisse tagasi. Tulemus - võimas õhukeeris filtri ja ventilaatori vahel. Kasutegur null.

Kõik filtrid ja summutid on loodud laminaarset õhuliikumist silmas pidades. Sellepärast on olemas ka resonaator, mis peab väljalaskest tulevad gaasid võimalikult kauem laminaarsetena hoidma. See hoiab sumpa takistuse silindri läheduses minimaalsena ja silsindril on enam võhma.

Ka Zaporo¸etsil on nii, et nagu õhku suunavad põhjaplekid ära võtta, nii õhkjahutus enam ei toimi, sest mootorikattealune ruum on nüüd turbulentset õhuliikumist täis ja väljast õhku sisse korjavad ribid või õhutaskud sisuliselt enam ei funktsioneeri.

Posted: 01. May 2011 12:45
by Condamed
To Sapi-Vana :

Aga kui panna pisike ventikas karpa ja filtri vahele ?

Posted: 01. May 2011 13:01
by extinction
See arvutivent pigem takistab seal karpa ja filtri vahel, kui kaasa aitab.

Posted: 01. May 2011 16:07
by Condamed
no kui pannagi mingi spets väike vent ? :lol:

Posted: 01. May 2011 16:20
by jaan2
Condamed wrote:no kui pannagi mingi spets väike vent ? :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Sa tahad kohe väga seda venti sinna panna. Teised juba maha laitnud selle asja aga Sul aina küsimusi selle kohta tekib :D .
Eks pane peale ja katseta ega muud üle ei jää :lol: .

Posted: 01. May 2011 16:30
by Condamed
:lol:

Posted: 01. May 2011 17:11
by extinction
Pane suur hapnikuballoon voolikut pidi karpa otsa ja keera sõidu aeg kraanid lahti, tõmme on mega.

Posted: 01. May 2011 18:51
by gen
Me kasutame iga päev asju mille kohta on algselt paljud öelnud et see ei toimi ja pole võimalik.Täna on meil kõigil televiisor(pilt tuleb kauge maatagant),raadio(helipilt kodus),mobiil(ilma juhtmeta telefon) jne,ometi arvati kunagi ,et sellised asjad pole võimalikud.Täna on need aga igapäevased.

Mina ikkagi usun et õige ventikaga võib asi tomida.
Nii et edu katsetusse :lol: :lol: :lol:
Kaotada pole ju midagi :lol:

Posted: 01. May 2011 19:06
by Condamed
To gen :

Õige ! :D

Posted: 01. May 2011 19:15
by Nobody
gen wrote: Mina ikkagi usun et õige ventikaga võib asi tomida.
Nii et edu katsetusse :lol: :lol: :lol:
Kaotada pole ju midagi :lol:
Ehk sa mainiksid, siis millise võimsuse ja pöörlemissagedusega ventikas peaks olema, et õhu takistamise asemel tekitada hoopis ülelaadimine?

Posted: 02. May 2011 10:09
by Sapi-Vana
Ma ise ei tea küll ütki niisugust ventilaatorit, mis "Delta" voolu pealt rõõmustava tulemi annaks. Ainult siis ehk, kui vahepealt filter üldse ära võtta või panna ventilaatorile väljastpoolt vaid nailonsukk ette.

Kui tahad lihtsamalt paremat tulemust - tuuni kütust. Isegi puhta äädikhappe lisamisel bensiinile läheb asi kõvasti ärevamaks, oblikhappega veelgi enam, kuna sellel on äädikhappega võrreldes 2x enam hapnikku vabastada. Tavalise söögiäädikaga ei maksa eksperimenteerida, sest selles on ju kuni 96% vett. Atsetoon on ka täitsa kobe lisand. Eetritega võid lõpuks öösel läbi kolvi tähti vaadata.

Mõtle nii, et kuna võrri mootor on ju mõeldud hulga ärevamatele kütustele (D5 - 72, D6,D7 - 76, D8 - 76, D8e - 80, D8m - 93, Delta mootor - 93), siis eksperimenteerimisruumi on. 95 on võrreldes 93-ga ikka väga laisk põleja. Tuunitud kütus tahab saada muidugi ka tiba enam õlilisa.

Posted: 02. May 2011 22:31
by gen
Nagu juba olen mitu korda maininud mina USUN ettevõtmisse.See ei tähenda et oleksin teinud matemaatilis arvestusi ja asja proovinud.
Mindki huvitab kuidas õnnestub lahendada kõik segavad nüansid.

Selle peale mulle meenus kunagi kuuldud lugu(kui palju tõtt selles on ei tea)
Venemaal insenerid lõid paadi mootori,paberil ja arvutustes oli asi ideaalne.Valmis tehtuna aga ei saadud seda kuidagi korralikult tööle.Nuputasid mis nuputasid aga aru ei saadud mis valesti.
Lõpuks otsustati teha 100 tükine proovi partii ja see üle Venemaa maha müüa.Mõeldud tehtud.
Nagu arvata oli tuli kogu partii tagasi,ostjate pahameele saatel.
Ühte aga ei tagastatud.
Kui selle ostja käest küsiti:"Kuidas mootoriga rahul on?"Vastas ta:"Väga hea mootor,aga ühe inseneri tehtud väikse veaga".

Nii et kusagil on kindlasti keegi kes suudab asja käima panna.

Delta elektri süsteem,võib üheks takistuseks saada küll,kuid nupumehi on ju igasuguseid.


Keemikut on ka päris huvitav mängida :lol: :lol:
Enne iga paagi täitmist nuputada:millise segu täna teeme???



Kõik oleneb sellest mida saada tahame,teinekord on protsess tunduvalt huvitavam kui lõpp tulemus :lol:

Posted: 09. May 2011 14:50
by Sisse
Kui ilu pärast siis ilu pärast arvuti ventikas küll ei aita proovitud värk :lol:
Usun ,et kui õige ventikas siis isegi võibolla toimib

Posted: 09. May 2011 20:05
by delta-501
Mille jaoks sellist pornograafiat teha? 2T järgiaitamine on neti kaudu täitsa arusaadav asi kui natukenegi midagi sinna üles antud on.

Posted: 10. May 2011 15:19
by jarve6
Ma ise tegin sellise lolluse, et võtsin auto lõdviku ja suunasin ava ette. Mootoril oli võimu hoolega rohekm......esimese kurvini. Nii et ei tasu ära see sund õhu surumine.

Posted: 10. May 2011 15:31
by Nobody
jarve6 wrote:Ma ise tegin sellise lolluse, et võtsin auto lõdviku ja suunasin ava ette. Mootoril oli võimu hoolega rohekm......esimese kurvini. Nii et ei tasu ära see sund õhu surumine.
:twisted: