Page 1 of 1

Jawa 350 634-5 1980(v 1984 ei lugend v2lja) el viga.

Posted: 13. May 2011 18:57
by Voolma
Nii probleem selline et mitu akut juba läbi ja ma arvan et jamab siiski veel. Ostsin uue aku et tegema hakata sain ta tna käima ja ikka mingi kass el systeemis sees. Lükkad tuled peale siis erinevatel pööretel esituli vilgub ja suunad ka harva põlevad. Ei tea kas aku laeb ka või mitte.
Testriga jamasin ka natuke aga need andmed on ka vist natuke valed sest sellega sinna juurde minna hakkab segast panema.. lähen otstega 10cm kaugusele akust(õhus) näitab juba 2 volti jne. Geneka pealt peksab ta mingit 18v samas relee klemmi pealt sain 11v ja aku pealt 8v kätte.
Relee-regulaator: tagasivoolurelee(see mis mootori pool on, tõmbab kohe kokku nii kui mootori tööle paned teine(summuti poolne) relee ei tee mitte midagi, ükskõik palju pöördeid annad.
Enamus peaks olema õigesti ka yhendatud aga tekkis kysimus genekast tulevate juhtmete kohta. Nimelt kuidas tuleb ühendada genekast tulevad kollane ja punane juhe. Kumb läheb D ja kumb M klemmi alla.
Kuidas harjad peavad olema ikka 1 hari massi ja teine D klemmi alla?
Igatahes.. kollase ja punase juhtme asetust el skeemidel pole n2idatud(juhtmed mis mähisest tuleb) tahaks need enne paika saada ja siis edasi vaadata.. keegi teab õelda mis viga võib olla et akud läbi lähevad koguaeg ja ei lae?

Posted: 13. May 2011 21:48
by Kroomtiib
Mis testriga sa mõõtsid?
Nende masinate voolude mõõtmiseks ei saa kasutada digitestrit.
Õiget asja näitavad analoog ehk seieriga testrid
Mõõda uuesti ja anna teada mis said.

Posted: 13. May 2011 22:01
by Nobody
Kroomtiib wrote:Mis testriga sa mõõtsid?
Nende masinate voolude mõõtmiseks ei saa kasutada digitestrit.
Miks?

Posted: 13. May 2011 22:01
by Voolma
digi tester ikka jah

Posted: 13. May 2011 22:59
by Kroomtiib
Digitester mõõdab alalis või vahelduvvoolu.
Aga nendel tsiklitel,milledel toimub pinge reguleerimine relee-regulaatoritega
ei saa digitester sellest voolust aru kuna pole tegemist puhta alalisvooluga ja
segavad releede vibreerivad sädelevad kontaktid.
Ise kasutan digitestrit ainult seisva mootorratta juures.Käiva tsikkli releede reguleerimise ja muude tööde juures veneaekset seieriga testrit.
Aga mehed proovige,näidud muutuvad loogilistemaks.

Posted: 13. May 2011 23:18
by Voolma
aga ikkagi kas pingerelee(sumpsipoolne), peab ka koguaeg liikuma? hetkel on yksk6ik mis p66retel ikka samas asendis kui siis kui syyde väljas

Posted: 18. May 2011 21:59
by Voolma
ei oska keegi viga pakkuda?

Posted: 18. May 2011 23:55
by Kroomtiib
Katsu leida elektriskeem ja veendu,et juhtmed on õieti.Siis mõõda õieti
aku klemmidelt laadimisvool.
Ega sa releel seest midagi lahti ei keeranud ega painutanud?
Mida tähendab aku läbi,kas lihtsalt tühi või on päris tuksis?

Posted: 19. May 2011 10:45
by Mattu

Posted: 19. May 2011 15:12
by Voolma
noo alguses jöi koguaeg tyhjaks.. laadid t2is s6idad uuesti ja l6puks ka mahtuvus nii väike et aku kõlbmatu. yhe suvega aku l2bi pmts ja juhtmed õigesti