Jawa 350 634-5 1980(v 1984 ei lugend v2lja) el viga.

Mootorrataste mehaanika, elektroonika, hooldus
Voolma
Tavakasutaja
Posts: 16
Joined: 12. Oct 2008 00:00

Jawa 350 634-5 1980(v 1984 ei lugend v2lja) el viga.

Unread post by Voolma »

Nii probleem selline et mitu akut juba läbi ja ma arvan et jamab siiski veel. Ostsin uue aku et tegema hakata sain ta tna käima ja ikka mingi kass el systeemis sees. Lükkad tuled peale siis erinevatel pööretel esituli vilgub ja suunad ka harva põlevad. Ei tea kas aku laeb ka või mitte.
Testriga jamasin ka natuke aga need andmed on ka vist natuke valed sest sellega sinna juurde minna hakkab segast panema.. lähen otstega 10cm kaugusele akust(õhus) näitab juba 2 volti jne. Geneka pealt peksab ta mingit 18v samas relee klemmi pealt sain 11v ja aku pealt 8v kätte.
Relee-regulaator: tagasivoolurelee(see mis mootori pool on, tõmbab kohe kokku nii kui mootori tööle paned teine(summuti poolne) relee ei tee mitte midagi, ükskõik palju pöördeid annad.
Enamus peaks olema õigesti ka yhendatud aga tekkis kysimus genekast tulevate juhtmete kohta. Nimelt kuidas tuleb ühendada genekast tulevad kollane ja punane juhe. Kumb läheb D ja kumb M klemmi alla.
Kuidas harjad peavad olema ikka 1 hari massi ja teine D klemmi alla?
Igatahes.. kollase ja punase juhtme asetust el skeemidel pole n2idatud(juhtmed mis mähisest tuleb) tahaks need enne paika saada ja siis edasi vaadata.. keegi teab õelda mis viga võib olla et akud läbi lähevad koguaeg ja ei lae?
Kroomtiib
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 20. Feb 2011 01:00
Location: Tartumaa Külitse
Contact:

Unread post by Kroomtiib »

Mis testriga sa mõõtsid?
Nende masinate voolude mõõtmiseks ei saa kasutada digitestrit.
Õiget asja näitavad analoog ehk seieriga testrid
Mõõda uuesti ja anna teada mis said.
Kõike mida teed,tee hästi!
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Kroomtiib wrote:Mis testriga sa mõõtsid?
Nende masinate voolude mõõtmiseks ei saa kasutada digitestrit.
Miks?
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
Voolma
Tavakasutaja
Posts: 16
Joined: 12. Oct 2008 00:00

Unread post by Voolma »

digi tester ikka jah
Kroomtiib
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 20. Feb 2011 01:00
Location: Tartumaa Külitse
Contact:

Unread post by Kroomtiib »

Digitester mõõdab alalis või vahelduvvoolu.
Aga nendel tsiklitel,milledel toimub pinge reguleerimine relee-regulaatoritega
ei saa digitester sellest voolust aru kuna pole tegemist puhta alalisvooluga ja
segavad releede vibreerivad sädelevad kontaktid.
Ise kasutan digitestrit ainult seisva mootorratta juures.Käiva tsikkli releede reguleerimise ja muude tööde juures veneaekset seieriga testrit.
Aga mehed proovige,näidud muutuvad loogilistemaks.
Kõike mida teed,tee hästi!
Voolma
Tavakasutaja
Posts: 16
Joined: 12. Oct 2008 00:00

Unread post by Voolma »

aga ikkagi kas pingerelee(sumpsipoolne), peab ka koguaeg liikuma? hetkel on yksk6ik mis p66retel ikka samas asendis kui siis kui syyde väljas
Voolma
Tavakasutaja
Posts: 16
Joined: 12. Oct 2008 00:00

Unread post by Voolma »

ei oska keegi viga pakkuda?
Kroomtiib
Tavakasutaja
Posts: 63
Joined: 20. Feb 2011 01:00
Location: Tartumaa Külitse
Contact:

Unread post by Kroomtiib »

Katsu leida elektriskeem ja veendu,et juhtmed on õieti.Siis mõõda õieti
aku klemmidelt laadimisvool.
Ega sa releel seest midagi lahti ei keeranud ega painutanud?
Mida tähendab aku läbi,kas lihtsalt tühi või on päris tuksis?
Kõike mida teed,tee hästi!
Mattu
Tavakasutaja
Posts: 336
Joined: 19. Mar 2008 01:00
Location: Tallinn.
Contact:

Unread post by Mattu »

Sõidan nagu suudan.
Voolma
Tavakasutaja
Posts: 16
Joined: 12. Oct 2008 00:00

Unread post by Voolma »

noo alguses jöi koguaeg tyhjaks.. laadid t2is s6idad uuesti ja l6puks ka mahtuvus nii väike et aku kõlbmatu. yhe suvega aku l2bi pmts ja juhtmed õigesti
Post Reply