Jawa 350 634-5 1980(v 1984 ei lugend v2lja) el viga.
Jawa 350 634-5 1980(v 1984 ei lugend v2lja) el viga.
Nii probleem selline et mitu akut juba läbi ja ma arvan et jamab siiski veel. Ostsin uue aku et tegema hakata sain ta tna käima ja ikka mingi kass el systeemis sees. Lükkad tuled peale siis erinevatel pööretel esituli vilgub ja suunad ka harva põlevad. Ei tea kas aku laeb ka või mitte.
Testriga jamasin ka natuke aga need andmed on ka vist natuke valed sest sellega sinna juurde minna hakkab segast panema.. lähen otstega 10cm kaugusele akust(õhus) näitab juba 2 volti jne. Geneka pealt peksab ta mingit 18v samas relee klemmi pealt sain 11v ja aku pealt 8v kätte.
Relee-regulaator: tagasivoolurelee(see mis mootori pool on, tõmbab kohe kokku nii kui mootori tööle paned teine(summuti poolne) relee ei tee mitte midagi, ükskõik palju pöördeid annad.
Enamus peaks olema õigesti ka yhendatud aga tekkis kysimus genekast tulevate juhtmete kohta. Nimelt kuidas tuleb ühendada genekast tulevad kollane ja punane juhe. Kumb läheb D ja kumb M klemmi alla.
Kuidas harjad peavad olema ikka 1 hari massi ja teine D klemmi alla?
Igatahes.. kollase ja punase juhtme asetust el skeemidel pole n2idatud(juhtmed mis mähisest tuleb) tahaks need enne paika saada ja siis edasi vaadata.. keegi teab õelda mis viga võib olla et akud läbi lähevad koguaeg ja ei lae?
Testriga jamasin ka natuke aga need andmed on ka vist natuke valed sest sellega sinna juurde minna hakkab segast panema.. lähen otstega 10cm kaugusele akust(õhus) näitab juba 2 volti jne. Geneka pealt peksab ta mingit 18v samas relee klemmi pealt sain 11v ja aku pealt 8v kätte.
Relee-regulaator: tagasivoolurelee(see mis mootori pool on, tõmbab kohe kokku nii kui mootori tööle paned teine(summuti poolne) relee ei tee mitte midagi, ükskõik palju pöördeid annad.
Enamus peaks olema õigesti ka yhendatud aga tekkis kysimus genekast tulevate juhtmete kohta. Nimelt kuidas tuleb ühendada genekast tulevad kollane ja punane juhe. Kumb läheb D ja kumb M klemmi alla.
Kuidas harjad peavad olema ikka 1 hari massi ja teine D klemmi alla?
Igatahes.. kollase ja punase juhtme asetust el skeemidel pole n2idatud(juhtmed mis mähisest tuleb) tahaks need enne paika saada ja siis edasi vaadata.. keegi teab õelda mis viga võib olla et akud läbi lähevad koguaeg ja ei lae?
Digitester mõõdab alalis või vahelduvvoolu.
Aga nendel tsiklitel,milledel toimub pinge reguleerimine relee-regulaatoritega
ei saa digitester sellest voolust aru kuna pole tegemist puhta alalisvooluga ja
segavad releede vibreerivad sädelevad kontaktid.
Ise kasutan digitestrit ainult seisva mootorratta juures.Käiva tsikkli releede reguleerimise ja muude tööde juures veneaekset seieriga testrit.
Aga mehed proovige,näidud muutuvad loogilistemaks.
Aga nendel tsiklitel,milledel toimub pinge reguleerimine relee-regulaatoritega
ei saa digitester sellest voolust aru kuna pole tegemist puhta alalisvooluga ja
segavad releede vibreerivad sädelevad kontaktid.
Ise kasutan digitestrit ainult seisva mootorratta juures.Käiva tsikkli releede reguleerimise ja muude tööde juures veneaekset seieriga testrit.
Aga mehed proovige,näidud muutuvad loogilistemaks.
Kõike mida teed,tee hästi!