Jawale Tsehhi VS Türgi juppid?
Jawale Tsehhi VS Türgi juppid?
Teemaks siis jawa 360 uued jupid nagu Summutid, leegikad, veljed ühesõnaga kroom detailid. Kuna hindade vahed on meeletud, siis siit tulebki küsimus, kas Tsehhi juppid on oma suure hinna juures tõesti paremad? Millest selline hinnavahe?
Ma tahan head asja. Teen oma jawad uueks, sõidan nedega vähe (300-500km suvega), seisavad kuivas garaazis. Talve nad ei näe. Kui ma nüüd suure raha eest hunniku asju ostan, siis tahan, et ka 10ne aasta pärast nad ilusad oleksid.
Kas kellegil on kogemusi käesoleva teemaga?
Taavi
Ma tahan head asja. Teen oma jawad uueks, sõidan nedega vähe (300-500km suvega), seisavad kuivas garaazis. Talve nad ei näe. Kui ma nüüd suure raha eest hunniku asju ostan, siis tahan, et ka 10ne aasta pärast nad ilusad oleksid.
Kas kellegil on kogemusi käesoleva teemaga?
Taavi
Türgi detailid lisaks halvale väljanägemisele ei taha ka hästi külge sobida.
T¨ehhi kroom on ilusam,aga õrnem.Kolmas varjant on vanad detailid lasta
kroomida.Muidugi kroomimiseks korralike leegitorude ja summutite leidmisega võib probleeme tekkida. Ülejäänud vudinaid liigub ja lausa veneaegseid uusi.
T¨ehhi kroom on ilusam,aga õrnem.Kolmas varjant on vanad detailid lasta
kroomida.Muidugi kroomimiseks korralike leegitorude ja summutite leidmisega võib probleeme tekkida. Ülejäänud vudinaid liigub ja lausa veneaegseid uusi.
Kõike mida teed,tee hästi!
Jawa jupid
No ikka igasugustes müügiportaalides ja kuulutustelehtedes võib miskit leida. Siiasamasse foorumisse võid ju kah kuulutuse panna või küsi näiteks kasutaja eliisa25 käest. Mingi poolakas tegi mu meelest samuti replica sumpse, ei mäleta küll, kas ka Jawa omasid.
Tere,
Tsehhi toode on lähivaatlusel arusaadavalt kvaliteetsem kui Türgi analoog. Lisaks nagu mainitud, võib Türgi detailidel tekkida sobivusprobleem. Leegitorude puhul on see väga tõenäoline.
Otsus peaks tulema minu arvates sõltuvalt sellest, millise viimistlusega peaks ülejäänud ratas tulema - nn. seibini originaali taastatud tsiklile ju loomulikult ei monteeri Türgi kroomosasid külge.
Tsehhi toode on lähivaatlusel arusaadavalt kvaliteetsem kui Türgi analoog. Lisaks nagu mainitud, võib Türgi detailidel tekkida sobivusprobleem. Leegitorude puhul on see väga tõenäoline.
Otsus peaks tulema minu arvates sõltuvalt sellest, millise viimistlusega peaks ülejäänud ratas tulema - nn. seibini originaali taastatud tsiklile ju loomulikult ei monteeri Türgi kroomosasid külge.
Siin kohal sobib ülihästi vanasõna - EI OLE NII RIKAS, ET OSTA ODAVAID ASJU.
T¨ehh on peajagu üle Türgi kvaliteedist. Türgi asju läheb paraku siis palju tihedamini - eriti hästi väljendub see kolbide rindel. Vaba maailmaga on kaasnenud nähtus, et igal asjal on odav alternatiiv, mis kapitalismiga loomulikult käsikäes käib. Ja odavatele asjadele kulub aastate jooksul lõpuks sama palju, kui natuke kogudes ja kvaliteetse asja valides.
Nõuka ajast jäänud uusi varuosi liigub ringi vahel tõepoolest, kuid aina vähem tahetakse neist loobuda sest oleme jõudnud ringiga tagasi aega, kus võib öelda, et Jawa on taas ausse tõusnud.
Kui raha pole vana lasta üle kroomida, siis järgmine valik võiks olla t¨ehhi toodang.
T¨ehh on peajagu üle Türgi kvaliteedist. Türgi asju läheb paraku siis palju tihedamini - eriti hästi väljendub see kolbide rindel. Vaba maailmaga on kaasnenud nähtus, et igal asjal on odav alternatiiv, mis kapitalismiga loomulikult käsikäes käib. Ja odavatele asjadele kulub aastate jooksul lõpuks sama palju, kui natuke kogudes ja kvaliteetse asja valides.
Nõuka ajast jäänud uusi varuosi liigub ringi vahel tõepoolest, kuid aina vähem tahetakse neist loobuda sest oleme jõudnud ringiga tagasi aega, kus võib öelda, et Jawa on taas ausse tõusnud.
Kui raha pole vana lasta üle kroomida, siis järgmine valik võiks olla t¨ehhi toodang.
Jawa, mis siis muu...mopeede ka mõni.
Jawa osad
Tegelikult pole ka see Eestis kroomimine nii hirmkallis midagi kui oled suuteline detaili ise peegliks poleerima: näiteks 18" pöia kroomimine maksab 120 euri aga kui ise peegliks poleerid siis vaid 42 eur-i...
Mingi aeg kaeti detaile nikliga - soe toon, kergelt kollaka varjundiga. Miinuseks see, et nikkelkate on pehme ja kergesti rikutav. Tänapäeval omaette pinnakattena sõidukite juures erilist kasutamist ei leia, kui, siis ainult mingitel üli täpselt tehtud vanamasinatele mõeldud replikajuppidel.
Levinum on kroomkate - külma, kergelt sinaka tooniga, kordades niklikihist õhem ja kordades tugevam. Miinuseks see, et kopeerib ülitäpselt aluspinda ja näitab kõik aluspinna konarused ja poorid täpselt välja.
Kvaliteetsetel, näitusesaali tasemel detailidel on galvaanika kolmekihiline - rauddetail on kõigepealt vasetatud, siis üle nikeldatud ja alles siis kaetud õhukese kroomi kaitsekihiga (aga tänapäevase üle jala tehtavate replikate masstoodangu juures ei ole sellist mõtet loota).
Kodaratega on asi veel keerulisem - need saavad lisaks olla ka kas kaetud galvaanilise tsingiga (ja siis ka veel erinevat tooni passiveeringud), kadmeeritud või tehtud üldse roostevabast terasest.
Levinum on kroomkate - külma, kergelt sinaka tooniga, kordades niklikihist õhem ja kordades tugevam. Miinuseks see, et kopeerib ülitäpselt aluspinda ja näitab kõik aluspinna konarused ja poorid täpselt välja.
Kvaliteetsetel, näitusesaali tasemel detailidel on galvaanika kolmekihiline - rauddetail on kõigepealt vasetatud, siis üle nikeldatud ja alles siis kaetud õhukese kroomi kaitsekihiga (aga tänapäevase üle jala tehtavate replikate masstoodangu juures ei ole sellist mõtet loota).
Kodaratega on asi veel keerulisem - need saavad lisaks olla ka kas kaetud galvaanilise tsingiga (ja siis ka veel erinevat tooni passiveeringud), kadmeeritud või tehtud üldse roostevabast terasest.
http://fichtl.vyjimecny.cz/obr.%20schem ... eta....gif
See on see jaweta elektri skeem.
,ET sain enda jawal ka uued kaablid külge
See on see jaweta elektri skeem.
,ET sain enda jawal ka uued kaablid külge
uazik.
otsin z-zetile siduriketaid
¸-zetile on raske leida siduriketaid
125-ne ja saaks siduri krétad ja siis saaks ¸-zeti uuesti kokku lappata
125-ne ja saaks siduri krétad ja siis saaks ¸-zeti uuesti kokku lappata