Page 1 of 1

Ei ole võimalik jawa 360 süüdet paika panna!

Posted: 19. May 2011 17:54
by kreits
Probleem siis selline, et panen parempoolse kolvi üss ja langetan tagasi siis 3,0 mm. Järgmisena peaks siis olema võimalus kontaktid lambiga õigele kohale asetada, kuid õige kontakti vahega ei ole see lihtsalt võimalik kuna reguleerimis ruumist nagu ei piisakski. Nukk nagu ei oleks õiges kohas et kontakte laiali lykata. Kui kontakti vahe panna mingi 2-3 mm peale siis saab paika, kuid sellest pole abi, sest siis ei l2he mootor korralikult pöördesse. Kas viga võib olla kontaktide nende plaatide liigses kulumises mis vastu nukkmuhvi käivad? Mõistus otsas täiesti. Suure kontaktivahega muidu tööle hädaga isegi l2heb. Kiilude olemasolu ka kontrollitud ja kõik peaks nagu ok olema aga ei ole.

Posted: 19. May 2011 21:06
by Mattu
Mis "kiiludest" me räägime? Väntvõlli ots haamrit ei ole saanud? Kui nukk viskab siis tekib ka samalaadseid intsidente.

Posted: 19. May 2011 22:25
by kreits
Mattu wrote:Mis "kiiludest" me räägime? Väntvõlli ots haamrit ei ole saanud? Kui nukk viskab siis tekib ka samalaadseid intsidente.
Geneka kiil ja vända ots korras ja eile lahti võttes tundus et on ok, nuka kiil ka korras. Mismõttes nukk viskab?

Posted: 19. May 2011 23:04
by tom
Kas varem töötas selle nukiga? omal ammusest ajast kogemus, et keegi tarkpea oli peenema läbimõõduga vale nuki pannud (ja regullimine ikka nii, et kolb üles, siis kontaktivahe paika jne jne.).

Posted: 19. May 2011 23:07
by kreits
tom wrote:Kas varem töötas selle nukiga? omal ammusest ajast kogemus, et keegi tarkpea oli peenema läbimõõduga nuki pannud (ja regullimine ikka nii, et kolb üles, kontaktivahe paika jne.).

Ei teagi kahjuks kas töötas, nuki seal poldi poolses otsas kirjas igatahes jawa, kuid kas siis võivad erineda vms? Kolb ylemises surnud seisus ja siis kontaktivahe paika eks? A ja algul enne õige geneka ostmist oli peal 634 süüte mäng ja relle regulaator jne, vb siis 634 oma nukk.

Posted: 19. May 2011 23:15
by tom
Jah nii see käib, ma võin vaadata homme, garaazis peaks mul mõni vana nukk veel olema.

Posted: 19. May 2011 23:31
by kreits
tom wrote:Jah nii see käib, ma võin vaadata homme, garaazis peaks mul mõni vana nukk veel olema.
oleks väga tore kui vaataksid!

Posted: 20. May 2011 00:01
by kreits
tom wrote:Jah nii see käib, ma võin vaadata homme, garaazis peaks mul mõni vana nukk veel olema.
täpsustan veel, et selle nuki poldi pool olev kiri on jawa ja all on number 51 ja kahtlustan ise, et võib olla 1 pütase 351 yhe oma siis, kuid kas 351 ja 360 omad on erinevad?

Posted: 20. May 2011 07:28
by vootele
Võib täiesti olla, et kontaktil see plastist ots, mis vastu nukki puutub, on kulunud. Sellisel juhul hakkabki süütemoment ühte äärde käima ja kui on liiga kulunud, siis ongi sümptomid täpselt sellised nagu sa kirjeldasid.
Nii et poodi uue süüteplaadi järele.

Posted: 20. May 2011 08:15
by ats97
Süüteplaati küll uut vaja pole - piisab uutest kontaktidest. Ise kasutasin originaali puudumisel kas Zil või Gaz veoka kontakte, võlli ava tuli vaid tibake suuremaks puurida, et kontaktid vabalt liiguks, muidu sobisid hästi. Kui olemas teisi nukkmuhve siis kindlasti proovi ka neid vahetada - ei ole kõik 1-1 sobivad erinevate mudelite(aastate) omad. Nähtud-tehtud. Ära unusta ka vilti õlitada.
Ats.
vootele wrote:Võib täiesti olla, et kontaktil see plastist ots, mis vastu nukki puutub, on kulunud. Sellisel juhul hakkabki süütemoment ühte äärde käima ja kui on liiga kulunud, siis ongi sümptomid täpselt sellised nagu sa kirjeldasid.
Nii et poodi uue süüteplaadi järele.

Posted: 20. May 2011 08:50
by 102
mina omal ajal lihtsalt muutsin nuka asendit kui süüte plaati enam piisavalt kruttida ei saanud ja toimis väga hästi.

Posted: 20. May 2011 10:08
by ats97
102 wrote:mina omal ajal lihtsalt muutsin nuka asendit kui süüte plaati enam piisavalt kruttida ei saanud ja toimis väga hästi.
nuka asendi muutmine tähendab rootori ja nuka retsimist, mis pole küll kõige mõistlikum tegu. Probleem ning lahendus pole ei kallis ega keeruline.

Posted: 20. May 2011 18:46
by Opa
Pead vist tegema selle suure väljamineku ja kaasaaegse 12V generaatori ilma kontaktideta süütega. Kaovad mured, mootor hakkab väga ilusti käima ja voolu jagub kõigile :D
Ise olen jamanud kontaktidega ja pinge regulaatoriga nii, et seda nägu.
350 ja 250 jawdel on erinev nukkmuhv.

Kunagi kui ikka kontaktidega mässasin, siis küünla asemele käis seieriga kell, mis näitas üks ring üks millimeeter. Kontaktide külge kontroll lamp ja lamp pidi süttima täpselt 3,5mm enne Üss-i. Kontakti vahe suurusega oli mulgi probleeme pidevalt.
Lahendust sulle kahjuks pakkuda ei oska

Posted: 21. May 2011 18:54
by Spice
Mis pealmine, kontaktsüüte paikasaamine nõuab küll suurt vaeva, kuid kui paigas, tasub end samahästi kui elektron. Ise aretasin 175ccm voshodile peale mini süütemängu, töötab ning ei kurda.

Posted: 22. May 2011 09:59
by Mattu
kreits wrote:Geneka kiil ja vända ots korras ja eile lahti võttes tundus et on ok, nuka kiil ka korras. Mismõttes nukk viskab?
Esiteks ei saa ma suurt aru, kus sa seal "kiile" näed. Rootor on tihvti otsas ja kui seal "kiil" on, siis on keegi seal midagi eelnevalt ratsinud. Nukk hakkab siis viskama, kui mingi persevest on väntvõlli otsale haamrit andnud (nt. lahtivõttes-kokkupannes). S.t. väntvõlli ots käib üles alla ja sellega seoses siis ka nukk.

Posted: 22. May 2011 12:50
by kreits
Mattu wrote:
kreits wrote:Geneka kiil ja vända ots korras ja eile lahti võttes tundus et on ok, nuka kiil ka korras. Mismõttes nukk viskab?
Esiteks ei saa ma suurt aru, kus sa seal "kiile" näed. Rootor on tihvti otsas ja kui seal "kiil" on, siis on keegi seal midagi eelnevalt ratsinud. Nukk hakkab siis viskama, kui mingi persevest on väntvõlli otsale haamrit andnud (nt. lahtivõttes-kokkupannes). S.t. väntvõlli ots käib üles alla ja sellega seoses siis ka nukk.

tihvt ikka jaa, lihtsalt sõnastus oli vale