O:Kokukat
oksjonitel sellised 28 tolliste ratastega isendid:
http://www.osta.ee/20083355
http://www.osta.ee/20164773
http://www.osta.ee/20083355
http://www.osta.ee/20164773
Käi läbi metallivarumispunktid. Saad ilmselt kõige kiiremini ja odavamini selle kätte, mida tahad. Valgas Tolemetexi hoovis on küll rattaraame pidevalt olnud ja nende seas "Ukrainaid" kõige enam.
Aga 622 on vene veljemõõdu standard sellepärast, et Saksast saadi ju omal ajal Opeli rattaliin, mis vist Harkovis sisse seati ja mille alusel kopeeriti tootmist mujalegi. Opeli jalgrataste veljemõõt oligi 622. Nii et põhimõtteliselt vene jalgrattad olid kõik vanad Opelid või nende ümberaretatud hübriidid.
Aga 622 on vene veljemõõdu standard sellepärast, et Saksast saadi ju omal ajal Opeli rattaliin, mis vist Harkovis sisse seati ja mille alusel kopeeriti tootmist mujalegi. Opeli jalgrataste veljemõõt oligi 622. Nii et põhimõtteliselt vene jalgrattad olid kõik vanad Opelid või nende ümberaretatud hübriidid.
Vaja ongi just sellist planku raami, kus puuduvad igasugused trossi kinnitused ja muud käikudega seotud vidinad. Täpselt sellist nagu kaasfoorumlane gen leidis http://www.osta.ee/20164773
Last edited by rocker on 11. Jul 2011 14:32, edited 1 time in total.
Mis aastatest või mis kümnendist Sa räägid?Sapi-Vana wrote: Aga 622 on vene veljemõõdu standard sellepärast, et Saksast saadi ju omal ajal Opeli rattaliin, mis vist Harkovis sisse seati ja mille alusel kopeeriti tootmist mujalegi. Opeli jalgrataste veljemõõt oligi 622. Nii et põhimõtteliselt vene jalgrattad olid kõik vanad Opelid või nende ümberaretatud hübriidid.
Aga rattaraami kohapealt - kui vaja mingi konkreetse projekti jaoks, siis pead arvestama sellega, et erinevate nõukogude tootjate ja erinevate mudelite rattaraamidel on erinevad kesjooksud - osadel 35x1 R/L keermega raamikausid osadel 40mm pressitavad, erineva pikkusega esihargitorud... ja reaalselt on ka raamide ennaste pikkused ja kõrgused mudeliti erinevad. Erinevad on ka tagumiste dropoutide suunad ja kujud. Isegi sadulatorusid on erineva läbimõõduga.
Olen kursis! Endal naiste raame, harke, keskjookse ja mida kõike veel vedeleb üsna palju. Aga mida pole on meesteka raamom wrote:Mis aastatest või mis kümnendist Sa räägid?Sapi-Vana wrote: Aga 622 on vene veljemõõdu standard sellepärast, et Saksast saadi ju omal ajal Opeli rattaliin, mis vist Harkovis sisse seati ja mille alusel kopeeriti tootmist mujalegi. Opeli jalgrataste veljemõõt oligi 622. Nii et põhimõtteliselt vene jalgrattad olid kõik vanad Opelid või nende ümberaretatud hübriidid.
Aga rattaraami kohapealt - kui vaja mingi konkreetse projekti jaoks, siis pead arvestama sellega, et erinevate nõukogude tootjate ja erinevate mudelite rattaraamidel on erinevad kesjooksud - osadel 35x1 R/L keermega raamikausid osadel 40mm pressitavad, erineva pikkusega esihargitorud... ja reaalselt on ka raamide ennaste pikkused ja kõrgused mudeliti erinevad. Erinevad on ka tagumiste dropoutide suunad ja kujud. Isegi sadulatorusid on erineva läbimõõduga.