Page 1 of 4

I¸ k15

Posted: 24. Aug 2011 19:34
by andres1234
Sai muretsetud selline tsikkel, mille juures on palju töö vaja teha
Eks peab vaiksel teda taastama hakkama
Hakkan tasapisi pilte lisama tegemise protsessist :D

Posted: 24. Aug 2011 19:38
by andres1234
Tsikkel on muidu sellises seisukorras : )


Image
Image
Image

Posted: 24. Aug 2011 22:52
by iz350super
See on ju väga korralik toorik alustamiseks, arvestades sellega et teemaks sport krossikas, suht defka värk.

Posted: 25. Aug 2011 08:13
by andres1234
Seda küll jah , aga tal on mootorit sellega rikutud et talle oli tahetud peale aretada magneeto ja pool väntvõlli genekapoolset otsast on maha lõigatud.
Sinna peab nüüd teise väntvõlli vaatama , sest minu plaaan panna motoplat peale jääb ära kuna ankrul pole seal enam piisavalt koonust et küljes püsida.

Lisaks on raami peaaegu iga 10 cm pärast parandatud nii et peab vist veel teise raami ka vaatama .

Tööd jagub :?

Posted: 25. Aug 2011 12:26
by cyc
Kui väntvõll muidu on korralik, siis saab selle süütepoolse võlli välja vahetada, mul vanu väntasid leidub.

Posted: 25. Aug 2011 12:29
by andres1234
Ja saab muidugi ka nii eks näeb kui mootori lahti võtan siis on näha mis saab :D

Teist raami oleks vaja ja tagumist hammasratast ka , muud asjad leiab ise ehk kellegil on pakkuda.
Esi ja tagaharki pole vaja nondest saab asja : )

Posted: 25. Aug 2011 13:39
by IZH
Kas esimene hark on ka originaal?

Posted: 25. Aug 2011 13:55
by andres1234
Esihark on tal cz-ti oma

Posted: 26. Aug 2011 21:29
by andres1234
Täna sai siis tsiklikest lahti võetud ja mõned asjadki puhtaks küüridud :D
Mis välja tuli et sisse oli topitud cz-ti kolb oleks veel 80 olnud aga oli 82 mm sisse topidud , kurat laus lollus kõik kanalid jooksevad nüüd mööda ja ega hülsgi munakoorest paksem ei ole :evil:
Ja no see raam :?
Image
Image
Image
Image
Image
[/img]http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 382858.jpg

Posted: 26. Aug 2011 21:36
by andres1234
Image
Image
Image
Image

Posted: 26. Aug 2011 21:41
by iz350super
see zc kolbide sisse toppimise mõtet pole ma ka senimaani leidnud, silindri hülss jääb nagu mänguasi peale seda.

Posted: 27. Aug 2011 13:42
by cyc
Tundub et raam on vist totaalselt pooleks hüpatud ja siis kuidagimoodi kokku tagasi plätserdatud, piltidelt tundub raami tagaosa vist isegi enam-vähem.

Posted: 27. Aug 2011 14:10
by andres1234
Pisu parem jah aga seal oli ka väiksemaid parandus lappe :?

Posted: 27. Aug 2011 14:15
by andres1234
Täna plaanin mootori lahti võtta vaatan mis seal sees siis on
Karteripooled oli ka plaanis ära vahetada sest isegi teda oli siit ja sealt lapitud :wink:
Raami ja tagumist ketiratast oleks praegusel juhul vaja , ilma tagakiigeta , to on korralik.
Plaanis oli võibolla üldse cz-ti ratas taha panna , sest se iz originaal tagumine ratas on mõtetult rasge ja mõtetu on ka see et ketiratas on tal erali kummipukside peal, mis lähvad ratta sisse.

Posted: 28. Aug 2011 12:04
by cyc
Tagumisi hammakaid mul on, mitte küll uusi aga korralikke, anna teada kui vaja läheb.

Posted: 28. Aug 2011 17:37
by andres1234
Ma võtan varsti ühendust, ma vaatan ehk on mul veel midagi vaja :D

Posted: 29. Aug 2011 17:29
by andres1234
No nii mis siis täämpä tehtud sai :D
Jupid said ajutise rohelise laupeale lahti laotatud , siipalju kui jõudsin ära puhtakski küüritud : )
Image

Posted: 29. Aug 2011 17:33
by andres1234
Teiseks sai mootorgi lahti tehtud , vajalikud asjad puhtaks pestud
Kuna karteripooled plaanin ära vahetada siis noid ma lihtsalt ei hakkanudki pesama , kuna peaaegu üheski vindiaugus ei olnud enam vintigi olla ja mõnes kohas olid tükkidki väljas :?
Image

Posted: 29. Aug 2011 17:36
by andres1234
Kolmandaks sain veel täna endale uue raamigi , mida hing veel ihkad, muidugi k 15 aga vahet pole , siis ta pole muidugi enam täiskomplektne k 16 aga ega midagi teha ei ole
Summuti plaanin ikka k 16 oma peale monteerida :D
Pildil on näha ka teist k 16 raami , tolle sain ma ka veel täna, aga mis tolle viga on , tal on just nimel jalarauad ära lõikatud , ja ma mõtlesin et kui juba sain k 15 raami koos originaal poritiiva, paagi ja istmegi et miks siis mitte tolle raami aretada
Image :o

Posted: 30. Aug 2011 20:50
by andres1234
Täna alustasin juba vaikselt uute lenksu kinnituste tegemisega
Vanu oli nii palju freesitud et nondest ei ole enam midagi alleski :?
Image
Image

Posted: 30. Aug 2011 20:53
by andres1234
Lisaks tõin tagumised amordid koju ja hakkasin noid tasapisi seadma
Image

Posted: 30. Aug 2011 21:00
by andres1234
Kuna ühel amordil mille ma sain oli lutt sees ja teisel kolb siis otsustasin et panen teisele ka kolvi sisse : )
Lutisüsteemi ma ei poolda :?
Kuna teist kolbi ei olnud , hakkasin ise vaikselt uut tegema :P
Image
Veel pidi teise vedru kinnituse ka tegema kuna teist tal lihtsalt ei onudki :?
Image
Image

Posted: 30. Aug 2011 21:39
by IZH
Kas jätad selle CZ esimese hargi või paned originaali ?

Posted: 31. Aug 2011 07:08
by andres1234
Ma arvan et ikka cz ti oma : )
Sinna ma plaanin panna nagu ma oma teisele iz ile panin , et esihark koonus rull laagrte peale, eraldi pesad peab tegema nonde jaoks :o
Tööd jagub : )
Sest izhi ja cz-ti laagrisaalede ja muidugi ka kuulide mõõdud ei klappi ja üldsegi on se kuulidega süsteem nõrgavõitu :?
Kui ma esihargiga tegelema hakkan valgustan ma teid kõiki kuidas ma neid laagreid sinna sobitan :o

Posted: 31. Aug 2011 16:04
by IZH
Tore :D Aga muidu, kas see hark sul ennem õhku pidas ja toimis muidu ?

Posted: 31. Aug 2011 17:09
by andres1234
Ei pidanud , seal oli vast 6ml õli ainult alles jäänud

:?

Posted: 31. Aug 2011 17:20
by andres1234
No nii mis siis täna tehtud sai ega suurt ei saanudki, vaid teise kolvi amordi jaoks mis oli puudu ja veel ka uued rõngad toroplastist, sest vanad nägid juba liiga kulunud välja.
Image

Posted: 03. Sep 2011 21:30
by andres1234
Vahepeal toimunud....

Tagumistel amordi vartel avastasin et neil on üsna suured täkkid peal otsustasin et mis se siis on teep ueed 12mm vart ikka leiab, kuid asi ei piirdunud sellega, et tee uued varred ja kõik lisaks oli juhtpuks ka juba nii kulunud et see 12mm vars logises sees.
:cry:
See juhtpuks on minumeelest sinna alumiiniumisisse valatud ,sii et pidu uuele ideele ümer lülitama .
Õnneks on autoamordi varsi ka 12,5 mm-seid , seal on vaid vaja natukene kõõritsaga juhtpuksi maha võtta ja valmis ta ongi.
:D
Image

Posted: 03. Sep 2011 21:31
by andres1234
Üks vars sai valmis teist veel ei jõudnud :P
Image

Posted: 03. Sep 2011 21:38
by andres1234
Lisaks sai alustatud ka esikahvli laakrite meistertamisega : )
Plaanin panna koonusrull laakrite peale esiotsa nii nagu ma ka oma teisele izhile ka tegin.
Alumise laagri panen ühe saksa auto rattalaagri ja ülemise ehk lenksupoolse , panen siguli esrattalaagri.
Image
Image
Paps abis, ikka jääb vahel käsi puudu :P
Image

Posted: 03. Sep 2011 21:45
by andres1234
Lisaks ladusin veel ka esirattagi kokku , puudu on vaid laagrid mide enam nii hilja ei saa.
Image

Posted: 05. Sep 2011 06:51
by andres1234
Eile said valmis tagumised amordi varred ja täpselt mõõdujärgi väljahõõritsetud puksid.
Lisaks sai ka amordi osad ära värvitud. : )
Image
Image
Image

Posted: 09. Sep 2011 07:09
by andres1234
Tehtud töödest vahepeal : )
Esrattalaagrite järel sai poes käidus ja rattaski kokku laotud.
Lisaks uus õhukumm ka
Image
Image

Posted: 09. Sep 2011 07:11
by andres1234
Amordidki on kukku saanud :D
Image

Posted: 09. Sep 2011 07:13
by andres1234
Pisikesed ajutised muudatused vanal tsiklil

Rakveres näeme :twisted:
Image

Posted: 16. Oct 2011 15:38
by andres1234
No nii : ) , pikemat aega ei ole ma juba enam tsikli tegemisest teile midagi pajatanud ega ühtki piltigi lisand.
Kuigi tsikli kallal olen tööd teinud kogu aeg ,praegugi teen , ega nii lihtne se tehitamine ka pole nagu tundub.
Vaikselt teeb ja tohkendab.
:P
Jätkub......

Posted: 16. Oct 2011 15:43
by andres1234
Vahepeal sai raam krundpotti ja värvipotti pistetud ja tulemus on nüüd selline. :D
Image
Image
Image
Image
Image

Posted: 16. Oct 2011 15:45
by andres1234
Lisaks sai vanal tsiklil mootor maha võetud ja plaanis on raam ümber teha pisut :o
Image

Posted: 16. Oct 2011 16:53
by cyc
Hmm... puna-valge, päris hea värvide kobinatsioon. Kuna sõitma lähme?

Posted: 16. Oct 2011 18:14
by andres1234
Kindlasti varsti ehitan vanal tagaosa ka ümber siis vaatab kuna ja kuhu :P

Posted: 23. Oct 2011 16:32
by andres1234
Allla on saanud ka rattad : )
Tagumine kärna ostsin ka uue , et noh kui juba uus tsikkel siis ka korralik kärn eks. :o
Esiratas on hetkel veel ajutine , izhi originaal velg ei istugi mul cz-ti hargi vahele , izhi velg on lihtsalt liiga lai.
Nüüd peab cz- ti velge vaatama alla :?
Image
Image
Image

Posted: 23. Oct 2011 17:51
by andres1234
Avaldage julgesti arvamust ! : )

Posted: 23. Oct 2011 23:25
by iz350super
k-15 tagakiige on originaalne?

Posted: 24. Oct 2011 08:47
by andres1234
Ei ole , tagakiige peaks k 16 oma olema , k 15 originaalkiige teeb amordikinnituse juurest jõnksu sisse ja ratas seetüttu ka rohkem poritiivale lähemale .
k 15 on originaalis suhteliselt madal : )
Ma proovin ka omal amordisettingu nimoodi paika panna , et ta tuleks ka suhteliselt madala raskuskesega , ise ka väiksemat kasvu mees veel. :o
NB! Kordan veel foorumlastele üle, et selle tsikli meisterdan ma võistlemise jaoks, kui tuleb muidugi mingi sedasorti näitus , siis võib veel näituselgi ära käija.
Jutu point on selles , et ma ei tahagi teda originaali teha alguses ma ostsin nagu k 16, aga kõik to raami ja paaki oli igalt poolt keevitatud ja lapitud,
niisiis välistasin k16 ehitamise.
Sellepärast hakkasingi ehitama k 15 , mul oli juba selleks korralik raam, iste ja poritiivadki, mida ei olnud oli tagahark ja esihark.
Tagahargil võibolla ei olekski olnud niisuurt tähtsust ka k 15 või k16 oma , aga igal juhul pidin vana k1 6 küljest võtma cz-ti esihargi(amordid).Need ikka täidavad amordi kohustusi
: )

Posted: 25. Oct 2011 18:41
by mk
andres1234 wrote:k 15 originaalkiige teeb amordikinnituse juurest jõnksu sisse ja ratas seetüttu ka rohkem poritiivale lähemale .
K-15 varustati päris mitmete tagakiigedega. Olid nii jõnksuga kui ka sirged. Samuti oli erinevusi pikkuses.