Võrri jõud

Mootor, veermik, elekter, hooldus, probleemid
putavend
Posts: 7
Joined: 04. Jun 2010 00:00
Location: Saaremaa,Metsküla

Võrri jõud

Unread post by putavend »

Tere!
Selline probleem,et võrril kaob sooja mootoriga jõud ära.Külmalt töötab ilusti käima läheb ilusti aga nii kui mootor soojaks läheb ,kaob jõud.Kohapeal töötab hästi aga kui sõitma hakkad lihtsalt ei vea välja. Kolb ja rõngad on ka korras ja süüde peaks ka õige olema sest ta läheb koguaeg ilusti käima.
User avatar
Sisse
Tavakasutaja
Posts: 193
Joined: 06. May 2011 00:00
Location: raplamaa
Contact:

Unread post by Sisse »

Karburaatori seaded paigast ära.
uazik.
Sapi-Vana
Tavakasutaja
Posts: 368
Joined: 07. Jul 2010 00:00
Location: Tõrva, Helme
Contact:

Unread post by Sapi-Vana »

Võib ju ka olla, et kuum mootor paisutab kusagi midagi irvakile ja sealt hakkab asi lisaõhku saama ja sinna see rõõm kaobki.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Või oled pannud "liiga head" uued kolvirõngad, mille lukupilu olematu. Kuuma mootoriga rõngad paisuvad ja paisutab liialt vastu silindriseina kinni. Ka lihtne võimalus proovida, ega kolb ja rõngad liiga "täpsed" ei ole.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Unread post by iz350super »

Proovida see kõigelihtsam asi ka ära, et tüüsi keerata, minu võrrile mõjub lahtikeeramine sooja mootori puhul.
minimx38
Tavakasutaja
Posts: 145
Joined: 02. May 2010 00:00
Contact:

Unread post by minimx38 »

tüüsi???? äkki segukruvi.
User avatar
Sisse
Tavakasutaja
Posts: 193
Joined: 06. May 2011 00:00
Location: raplamaa
Contact:

Unread post by Sisse »

a) süütemomendi valeks minek;
b) küünla riknemine;
c) kõrgepingejuhtme riknemine (läbilöök);
d) süütepooli riknemine;
e) kondendsaatori riknemine või katkestus selle ühenduses;
f) umbes toitesüsteem;
g) sodistunud, st umbes õhufilter;
h) paigast ära läinud segu koostis;
i) liigkulunud kolvigrupp;
j) ebatihedus väntvõlli raamlaagrite kaelustihendites;
k) ebatihedus silindri ja silindripea vahel (moodsates mootorites, vanematel on silinder ühes tükis).

link http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=23328
uazik.
Post Reply