Page 1 of 1

Voshod 2 175cc 1971

Posted: 26. Oct 2011 23:46
by Kovrovets
Endal siis selline isend. Isa ütles et pidavat kutsuma sellist isendit Kovrovetsiks. Aga plaan tuleval suvel teha kap. remont. Leiduks kellelgi sellisele masinale varuosi. Olen netis ringi liikund ja ega kellelgi ei olegi enam sellist masinat. Masin liigub hästi.
Minek super . Kütusekulu ei oska öelda, aga ega ka masin öko ei ole. No pakun 5-6 l/100km
Pilte kh:
Image
Image
Image
Image

Posted: 27. Oct 2011 12:31
by fomoco
Kavrovetsi ja voshodi kompott.

Voshodi jupid lähevad külge.

Rahvakeeles "Jänestega Jawa"
Kuna originaalis näeb välja nagu vana jawa, ning paagi peal on jänesed.
Vanemal tüübil olid jänesed nägupidi koos, uuemal teineteise seljas.

Kolb ja rõngad peaksid sobima IZ jupiteri omad, kasutati neid ka kuskil traktori käivitusmootoril.


Kap. remondist niipalju, et kui mootor töötab, siis ära seda lahti kisu.


Milliseid varuosi sul täpsemalt vaja on?

Posted: 27. Oct 2011 17:38
by BlackDevil18
Kolb ja rõngad peaksid sobima IZ jupiteri omad, kasutati neid ka kuskil traktori käivitusmootoril.


Käivitusmootoril-NT mtz ja T-150 k-l on kolvimõõt umbes 72 mm, ja osadel linttraktoritel sama-Nt dt-75 jne ja kombainidel Niva sk-5 ja eniseil sama...Jossil ehk t-130 on kahepütane käivitusmootor,aga kolvi mõõtmed ei tohiks samad olla,mis voshoodil...!!! parandage kui eksin...!!!!!!!!

Posted: 27. Oct 2011 18:24
by MAZ
Huvitav ma tahaks ka teada ,missugusele käivitusmootorile jupiteri kolb istub :lol: :roll:

DT,Niva,Jumz ja MTZ käivitusmootorid on peaaegu samasugused(loe: silindri ja kolvigruppi osa sama) erineda võivad põrksidurid ning reduktorid,mis diisel mootorit liigutavad. Kõige lähemal on neile Izh planeta kolb aga viimane erineb käivutusmootori kolvist paisumispilu ning kolvirõngaste diftide asetuse poolest. Minu meelest on ka kolvirõngad käivitusmootoril veidi teisest materjalist. Planeta ja käivitusmootori kolb omavahel vahetatavad pole.
Jossil peaks olema 2x GAZ 51 kolbi käivitusmootoris.

Ainuke variant jääks siis T40 käivitusmootor,selle osas ei tea ma isegi,mis mõõtu kolb ja missugune see sees on kuna pole ainsalgi traktoril,millega töötanud olen seda küljes olnud(loe: kõik starteriga masinad).

Minu meelest Jupiteri kolb on suurem ja ,et seda paigaldada voshodile tuli silindrit hoonida. Väga ära kulunud silindrile läks jupiteri kolb vabalt sisse.
Liiga tihedalt panna siis võib kolb kinni paisuda silindrisse.

Posted: 27. Oct 2011 22:17
by fomoco
Jään täpsema vastuse kahjuks võlgu.

Posted: 28. Oct 2011 00:47
by ri5t0
Mul olemas üks kavrovets, mootor kutu aga olemas kusagil veneaeksed dokid ja ostumüügi leping.

Posted: 28. Oct 2011 17:53
by MAZ
Eile sõbraga arutasin asja ja T40 on miski Vjatka kolvile sarnane kolb sees, Jupiteri kolviga käivitusmootorit ta ei teadnud,et oleks olemas olnud või tehtud.

@ri5t0 kui need on 1970-71.a dokid võid mulle pakkuda 8 )

Posted: 28. Oct 2011 18:26
by Spice
T-40 kolb on suts pikem ning ka suurem, remont silindrisse istub ilusti koos rõngastega. ainuke asi on , et kolvisõrm on samuti suurem, ja selleks et kokku sobitada, tuleks kepsu puurida, mis aga peale puurimist pole enam nii vastupidav. rõngad muidu peaks sobima 2 või 3 remondi kolvile.

Posted: 28. Oct 2011 18:40
by ri5t0
Pean vaatama mis aasta dokid on .

Posted: 29. Oct 2011 20:02
by Kovrovets
Fomoco oleks vaja poolt mootori poolt. Seda poolt kus on kontaktid ja kett jookseb. Endal ülemine kõrv puruks ja kui sidurit vajutad siis tuleb karp lahti. Ja tagumise ratta mantlit.

Posted: 29. Oct 2011 22:58
by ri5t0
Mul olemas vanamootor kus need asjad korras.

Posted: 30. Oct 2011 00:35
by Kovrovets
Mis mootori eest küsiksid?

Posted: 30. Oct 2011 12:09
by ri5t0
35¤

Posted: 30. Oct 2011 18:32
by Kovrovets
Pilte saaksid teha?

Posted: 30. Oct 2011 22:13
by MAZ
Sain foto,milline näeb siis T-40 käivitusmootori kolb välja:
Image
Meenutab tõesti veidi Vjatka kolbi :wink: ning neile,kes Vjatka kolbi elus pole näinud ilmselt jupiteri oma.

Posted: 30. Oct 2011 22:39
by urmet48
Vjatka kolvist on see ikka väga kaugel :D

Posted: 30. Oct 2011 22:48
by MAZ
urmet48 wrote:Vjatka kolvist on see ikka väga kaugel :D
Oleneb,mis Vjatkast me räägime, mulle meenutab ta natuke VP-150M kolbi kuid päris sama kindlasti pole,ma rõhutan sarnasus on vaid puht visuaalne,kõige rohkem.

Posted: 26. Nov 2011 21:03
by Kovrovets
Nonii, hakkasin siis vaikselt putitamisega pihta:D. Lammutasin motika laiali ja hakkasin puhastama. Kere on kõik korras pindmine rooste ainult läbivat ei ole kusagil leidnud. Rooste maha värv peale ja siis asub mootori kallale.:D Vahetamist tahab käigukast, 1, 3, 4 käigud jamavad. Esimesel annad gaasi ja järsku kakub. 3 ja 4 ei jõua minna enam, hammasrattad vist nii üle käinud. :D

Posted: 27. Nov 2011 11:31
by Sisse
Millega sa seda värvisid?

Posted: 27. Nov 2011 11:34
by MAZ
Käigukasti puhul võib vigasid olla kolm:
1. Käigukastis kuullaagrid on ära kulunud,mis on üsna tavaline viga. Siis ka ei hambu hammasrattad korralikult.
2. Käiguvahetus selektor(see osa kus kahvlid asetsevad) on kulunud ja lõtkudega. Tavaliselt on siis ka kahvlid ära kulunud(loe: sisse söönud) ja selektori mehhanismis on ka lõtkud sees. Seal aitab ainult uue või korraliku ostmine ja välja vahetamine.
3. Osadel käigukasti hammasratastel on ilmselt hambad maha läinud.

Ega ennem selget pilti ei saa ,kui hakkad mootorit remontima.

Posted: 27. Nov 2011 13:59
by Kovrovets
Värvimine käib hetkel. Vana värv maha lihvida. Siis pritsiga värv peale ja läbipaistev lakk ja peale. Siin tegelikult mõtlesingi et kas hullematele kohtadele peaks panema krundi ka peale? Aga ega kusagilt olegi värv nii hullult maas. Mootor tuleb lahti jah võtta, arvan et vahetab kolvi ja teised asjad ka ikka ära.

Posted: 04. Mar 2012 20:13
by Kovrovets
Vabandust! Vahepeal polnud aega enam teha töid. Nüüd asusin uuesti asja kallale. Sain raami ja muud vidinad kõik ära tehtud. Täna tegin mootori lahti ja polnudgi midagi hullu. Mootoris vahetan ära kolvi ja kolvirõngad. Laagrid korras loksu sees pole.
Pilte ka hetke seisust. :D
Image
Image
Image
Image

Posted: 04. Mar 2012 22:04
by pro18
mul peaks kodus karbussile ja õhufiltrile peale käivad plekkid kui tahad, pean nad ainult üles otsima

Posted: 05. Mar 2012 22:54
by Kovrovets
Võib ju üles otsida, kui need väga läbi ei ole :D
Tegin mootori lahti ja kolb oli korras. Pidin uue kolvi ostma aga Pärnus ei leidu kusagil sellist 61mm. Kolvirõngaid ka mitte enne aprilli. Ja arvan et midagi muud ei vahetagi, kuna kõik paistis korras. Imestasin, et mootor kokku polnud jooksund, sest kolvi splint oli lahti :D Ja ega mootor polegi väga palju sõitnud.

Posted: 19. Mar 2012 21:17
by Kovrovets
Täna sai raami natuke kokku pandud.
Image
Image

Posted: 19. Mar 2012 21:40
by kondekas
Jõudu ja jaksu edaspidiseks. Omal ootab ka Voshod värvimist. :D

Posted: 19. Mar 2012 21:46
by minimx38
Värv jäi kena. Millega värvisid ? Edu projektiga.

Posted: 19. Mar 2012 23:16
by Kovrovets
Oehh värvimisega kõvasti vaeva tegelikult ei läinudgi. Mina ise värvisin spraidega ei viitsind jamada kompressoriga jne.. Algul käis kruntvärv peale ja ss kaks kihti spreigi vaikselt peale :D

Posted: 19. Mar 2012 23:28
by minimx38
No jah, ega kui sul on pind matiks lihvitud siis mingit erilist värvi polegi vaja, tugev krunt on all :)

Posted: 20. Mar 2012 03:29
by Nobody
minimx38 wrote:No jah, ega kui sul on pind matiks lihvitud siis mingit erilist värvi polegi vaja, tugev krunt on all :)
Mis selle lause mõte oli? Krunt ja kattevärv on ikka väga erinevateks eesmärkideks mõeldud.

Muide, kas värvisid aerosooliga kogu esiosa kompoti korraga? Mis on sellise mökerdamise mõte? Ühesuve põllurallikas?

Posted: 20. Mar 2012 09:46
by Kovrovets
Esiosa värvisin kõik korraga. See ei ole mitte mingi mäkerdamine! Masin on poole ilusam kohe ja endal ka parem tunne kui masin on ilusam ja korralikum. Niisama seistes vana värviga motikas hakkab veel hullemini edasi roostetama. :idea:

Posted: 14. Apr 2012 20:13
by Kovrovets
hekteseis on praegu selline. Mootori kohapealt ei ole midagi edasi arenenud. Nüüd nädala jooksul peaks saama kolvi ja tihendid.
Image

Posted: 17. Apr 2012 23:05
by Kovrovets
Väike video motikast suvel, enne lahti võtmist.



http://www.youtube.com/watch?v=YGCwdY-H ... e=youtu.be

Posted: 18. Apr 2012 16:10
by erw1nike
Väljendaks siis ka veidike enda arvamust siis gaasiga lõristamine kohapeal ja metsik masina peedistamine on totaalne surm mootorile..
Eks omanik ise teab mis teeb ,aga lihtsalt on kahju vaadata kuidas viimased järgijäänud voshodid ja kovrovetsid ära rikutakse!(ei taha väita et voshod nii haruldane oleks,aga väheks on neid jäänud küll sellise tegevuse tagajärjel jne..

Lihtsalt väljendan oma arvamust enda vaatenurgast!

Posted: 19. Apr 2012 11:13
by ats97
Minu arvamus asjast: kole kui k...t! Kogemuste puudumisest saan aru ning arvatavasti saad väga varsti teada mis see sprei värv ikka on. Aga see, et nii laisk olla, et isegi osandada ei viitsita värvimise jaoks on ikka liiast. Tulemus on otse öeldes porr(mitte see lind), oleksid võinud pigem tegemata jätta.
Aga see vaid minu isiklik arvamus. :roll:

Posted: 30. May 2012 19:55
by Kovrovets
Sain vahepeal juba masina tööle, sai sõita ka korralikult. Aga siis läksid kolvirõngad puruks ja rikkus kolvi ära. Sai uus kolb otsitud. Täna panin mootori uuesti kokku uus kolb ja uued kolvirõngad. Ja läks kolmest laksust tööle. Kohapeal töötanud ainult. Nüüd tuleb teha suur sissesõit. Vaja veel esituli uus panna. Kusagilt sebida spidomeetri tross. Nahk istmele uus panna. Ja ss nipetnäpet. Paar pilti kah.Image
Image

Posted: 30. May 2012 19:59
by Kovrovets
Ega igalühel enda arvamus värvimisest jne... Ega kõigile ei peagi meeldima.