Võrri (ilmselt R13) sumpa parandamine

Mootor, veermik, elekter, hooldus, probleemid
Sapi-Vana
Tavakasutaja
Posts: 368
Joined: 07. Jul 2010 00:00
Location: Tõrva, Helme
Contact:

Võrri (ilmselt R13) sumpa parandamine

Unread post by Sapi-Vana »

Tervist foorumlased! Sain omale Valga metallikokkuostu platsilt väliselt nagu tuttuue pika võrri sumpa. Kui raputada, siis sees miskit koliseb natuke. Kui läbi vaadata, siis silmaga ühtki viga nagu ei paistnud.

Kuna ma ei ole siiani veel kordki sellist sumpat pidanud lahti võtma, siis küsimused sellised:
1) mis seal siis koliseda saab?
2) kui kolin tuleb sumpa "sisemise ilu" vigadest, siis kas ma saan sumpa kultuurselt lahti neid küljevaltse lahti kangutades?
3) kas sumpa parandamisel on kasuks kivivillast "mantli" tegemine või sellise läbimõõduga toru puhul ei ole see õlilisandit silmas pidades hea mõte?

Eks muidugi tõde selgub järeleühendamisel. Võibolla sussab vaikselt ja ei olegi miskit vaja muuta. Aga info on alati hinnas ju.
vesipea
Tavakasutaja
Posts: 20
Joined: 17. Dec 2011 01:00
Location: Jõgevalt 4km eemal

Unread post by vesipea »

ma ei teadnutgi et 2 taktilised 50cc masinad saavad vaikselt käia :O
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Võrri (ilmselt R13) sumpa parandamine

Unread post by iceman »

Sapi-Vana wrote:Tervist foorumlased! Sain omale Valga metallikokkuostu platsilt väliselt nagu tuttuue pika võrri sumpa. Kui raputada, siis sees miskit koliseb natuke. Kui läbi vaadata, siis silmaga ühtki viga nagu ei paistnud.

Kuna ma ei ole siiani veel kordki sellist sumpat pidanud lahti võtma, siis küsimused sellised:
1) mis seal siis koliseda saab?
2) kui kolin tuleb sumpa "sisemise ilu" vigadest, siis kas ma saan sumpa kultuurselt lahti neid küljevaltse lahti kangutades?
3) kas sumpa parandamisel on kasuks kivivillast "mantli" tegemine või sellise läbimõõduga toru puhul ei ole see õlilisandit silmas pidades hea mõte?

Eks muidugi tõde selgub järeleühendamisel. Võibolla sussab vaikselt ja ei olegi miskit vaja muuta. Aga info on alati hinnas ju.
ejei ole seal seees lahtiseid osi.on saba pool kaks vaheseina,kust käib läbi suht õhukesest plekist ,,vile".emeksi leiul võib vile puududa.vile ise ˇ~11 läbimõõdoga,keskel on ,,pime"ja mõlemal pool otstesmõned paarimillised augud.idee siis selline,et gaasidtakerduvadesimesevaheseina taga poevad viles olevatest aukudestkahevaheseina vahelisse ruumi,sealt edasi järgmisesseruumi.ikkaläbi nende väikeste avade,klasskaline summuti põhimõte.ainult kipub lisaks summutamiseleka lämmatama omajago .kii vile äravõetudon lärmi rohkem,aga ei sega enam mootoril oma tööd teha,pigem on isegi pisut abiks,kna esimene koonus on täiesti sobivatemõõtudega.erinevalt kurgikujulisest,r5&r7 kasutatavastja eriti hiinaka ime nikerdusest ,mille ainsad funktsioonid on lämmatada mootoritööd ja kaugelt pimedas meenutada õrnalt kahetektilise väljalaset.
IcePilot
Tavakasutaja
Posts: 74
Joined: 14. Mar 2010 01:00
Location: Viljandimaa
Contact:

Re: Võrri (ilmselt R13) sumpa parandamine

Unread post by IcePilot »

iceman wrote:
Sapi-Vana wrote:Tervist foorumlased! Sain omale Valga metallikokkuostu platsilt väliselt nagu tuttuue pika võrri sumpa. Kui raputada, siis sees miskit koliseb natuke. Kui läbi vaadata, siis silmaga ühtki viga nagu ei paistnud.

Kuna ma ei ole siiani veel kordki sellist sumpat pidanud lahti võtma, siis küsimused sellised:
1) mis seal siis koliseda saab?
2) kui kolin tuleb sumpa "sisemise ilu" vigadest, siis kas ma saan sumpa kultuurselt lahti neid küljevaltse lahti kangutades?
3) kas sumpa parandamisel on kasuks kivivillast "mantli" tegemine või sellise läbimõõduga toru puhul ei ole see õlilisandit silmas pidades hea mõte?

Eks muidugi tõde selgub järeleühendamisel. Võibolla sussab vaikselt ja ei olegi miskit vaja muuta. Aga info on alati hinnas ju.
ejei ole seal seees lahtiseid osi.on saba pool kaks vaheseina,kust käib läbi suht õhukesest plekist ,,vile".emeksi leiul võib vile puududa.vile ise ˇ~11 läbimõõdoga,keskel on ,,pime"ja mõlemal pool otstesmõned paarimillised augud.idee siis selline,et gaasidtakerduvadesimesevaheseina taga poevad viles olevatest aukudestkahevaheseina vahelisse ruumi,sealt edasi järgmisesseruumi.ikkaläbi nende väikeste avade,klasskaline summuti põhimõte.ainult kipub lisaks summutamiseleka lämmatama omajago .kii vile äravõetudon lärmi rohkem,aga ei sega enam mootoril oma tööd teha,pigem on isegi pisut abiks,kna esimene koonus on täiesti sobivatemõõtudega.erinevalt kurgikujulisest,r5&r7 kasutatavastja eriti hiinaka ime nikerdusest ,mille ainsad funktsioonid on lämmatada mootoritööd ja kaugelt pimedas meenutada õrnalt kahetektilise väljalaset.
Vahepealne tekst läks sul ikka väga keeruliseks :D
gen
Tavakasutaja
Posts: 132
Joined: 30. May 2009 00:00

Unread post by gen »

Kui jutt on Riga13 pikast summutist siis seal sees lahtiselt pole küll midagi.See ongi kahest plekist kokku keevitatud ja kroomitud kest.Heli vähendamiseks käib tagumisest otsast sisse omamoodi aukude ja sõeltega toru mis fikseeritakse splindiga.
Tehase andmetel andis selline summuti mootorile 0,3hj juurde.
Post Reply