K:Kas Eestis leidub Tuula TG-200K kaubaveo rollerit?
K:Kas Eestis leidub Tuula TG-200K kaubaveo rollerit?
Kui mina oma Tuula TG-200K arvele võtsin õeldi et rohkem selliseid masinaid Eestis arvel ei ole.
Tahaks teada kas Eestis leidub Tuula TG-200K kaubaveo rollerit peale minu masina?
Lisan pildid enda masinast: http://album.ee/node/25066981/50275675 http://album.ee/node/25066983/50275675
Tahaks teada kas Eestis leidub Tuula TG-200K kaubaveo rollerit peale minu masina?
Lisan pildid enda masinast: http://album.ee/node/25066981/50275675 http://album.ee/node/25066983/50275675
3x Iz jupiter 2x Pannonia 1x Minsk 2x Mini 2x Delta
1x Tuula TG 200-K 1x Riga 7 1x Riga 5 1x Gauja 1x Kart 1x Riga11 1x Riga13 2x Vijatka
1x Tuula TG 200-K 1x Riga 7 1x Riga 5 1x Gauja 1x Kart 1x Riga11 1x Riga13 2x Vijatka
Kui jätta kõrvale igasugused peened markeeringud siis siin ei ole tegemist millegi väga erilisega. (kui välja arvata vanus ja seisukord) Selliseid liikus omal ajal meie teedel päris palju. Erilisemaks teeb seda kallutamis võimalus, aga kui see kallur oleks kahekohalise istmega või lausa kabiiniga siis oleks tegu haruldusega.
Muidu tegu tavalise nn "Muravei" kastikaga. Seletan miks: nimelt juba alates esimesest tehasest tulnud Tuula motorollerist hakati paraleelselt tootma kastiga kaubarollereid. Tulid tehasest T200, T200M, Turist, Turist-M, Tulitsa, Tulitsa-2, ja olenevalt mis parasjagu tootmises oli tulid ka vastava esiosaga kastikad.. Sinu puhul on tegemist "konksninaga" ehk T200M baasil tehtud isendiga. Kusjuures nimetati neid millegipärast erinevalt, mõnel partiil olid Muravei sildid küljes, siis teistel T200,M,G jne.. Sellepärast võib samasugustel motorolleritel olla erinev markeering ka teh. passis..
Meie ARK on muide samasugune mõtlemisvõimeta asutus.. Kui käisin oma Turist-M uuesti arvele võtmas siis oli seal paras segadus ja vaatamata et selline isend juba oli registris arvel sai minu oma ikkagi veits vale markeeringuga arvele võetud. Nimelt on arvel nii Turist-M kui ka T200M-Turist nimelisi isendeid ja kuigi tegu on sama mudeliga on tekkinud neil erinev nimetus sest esiteks vanades passides oli korralagedus sees kuna nende arvele võtmist keegi alguses ei nõudnudki, teiseks ark-i töötajad võtsid neid suvaliste nimedega arvele..
Vaatasin just oma failist järgi ja on meil siin arvel hunnik T200, Turiste ja Tulitsaid ja tõesti polnud ühtegi TG200K.. Nii et vedas sul et meie ARK ei hakkanud sinult tüüpkinnitust nõudma, sest ikkagi esimene selline isend arvel ju
Kas see TG200-K oli sul niimodi vanas teh. passis kirjas?? Sest tegelt lisatäht -K pandi nendele motorolleritele mis tuleid tehasest külgkorviga (K- koljaska vene keeles) ja täht G oli kaubarolleritel (G-gruzovoj) selline kombinatsioon nagu sul mul ei tulegi meelde kohe, peab huvi pärast järgi uurima..
ahjaa, sõbral kuuris seisis mingi aasta tagasi samasugune pruuni värvi tegelane presendi all..
Mis plaanid sellega siis on? Seisukord tundub üsna hea olevat..
Muidu tegu tavalise nn "Muravei" kastikaga. Seletan miks: nimelt juba alates esimesest tehasest tulnud Tuula motorollerist hakati paraleelselt tootma kastiga kaubarollereid. Tulid tehasest T200, T200M, Turist, Turist-M, Tulitsa, Tulitsa-2, ja olenevalt mis parasjagu tootmises oli tulid ka vastava esiosaga kastikad.. Sinu puhul on tegemist "konksninaga" ehk T200M baasil tehtud isendiga. Kusjuures nimetati neid millegipärast erinevalt, mõnel partiil olid Muravei sildid küljes, siis teistel T200,M,G jne.. Sellepärast võib samasugustel motorolleritel olla erinev markeering ka teh. passis..
Meie ARK on muide samasugune mõtlemisvõimeta asutus.. Kui käisin oma Turist-M uuesti arvele võtmas siis oli seal paras segadus ja vaatamata et selline isend juba oli registris arvel sai minu oma ikkagi veits vale markeeringuga arvele võetud. Nimelt on arvel nii Turist-M kui ka T200M-Turist nimelisi isendeid ja kuigi tegu on sama mudeliga on tekkinud neil erinev nimetus sest esiteks vanades passides oli korralagedus sees kuna nende arvele võtmist keegi alguses ei nõudnudki, teiseks ark-i töötajad võtsid neid suvaliste nimedega arvele..
Vaatasin just oma failist järgi ja on meil siin arvel hunnik T200, Turiste ja Tulitsaid ja tõesti polnud ühtegi TG200K.. Nii et vedas sul et meie ARK ei hakkanud sinult tüüpkinnitust nõudma, sest ikkagi esimene selline isend arvel ju
Kas see TG200-K oli sul niimodi vanas teh. passis kirjas?? Sest tegelt lisatäht -K pandi nendele motorolleritele mis tuleid tehasest külgkorviga (K- koljaska vene keeles) ja täht G oli kaubarolleritel (G-gruzovoj) selline kombinatsioon nagu sul mul ei tulegi meelde kohe, peab huvi pärast järgi uurima..
ahjaa, sõbral kuuris seisis mingi aasta tagasi samasugune pruuni värvi tegelane presendi all..
Mis plaanid sellega siis on? Seisukord tundub üsna hea olevat..
Kõik andmed võtis arki töötaja tehase manuaalist mis masinaga kaasa tuli.
http://album.ee/node/26336125/50275675
http://album.ee/node/26336129/50275675
Plaanid on masin taastada, olen juba mootorile remondi ära teinud. Vahetasin kõik tihendid, laagrid ja nüüd ootan ilusaid ilmasid et edasi toimetada.
Kui kellelgi on pakkuda sellise masina või vana Tuula tükke võite privaat sõnumi kaudu teada anda.
http://album.ee/node/26336125/50275675
http://album.ee/node/26336129/50275675
Plaanid on masin taastada, olen juba mootorile remondi ära teinud. Vahetasin kõik tihendid, laagrid ja nüüd ootan ilusaid ilmasid et edasi toimetada.
Kui kellelgi on pakkuda sellise masina või vana Tuula tükke võite privaat sõnumi kaudu teada anda.
3x Iz jupiter 2x Pannonia 1x Minsk 2x Mini 2x Delta
1x Tuula TG 200-K 1x Riga 7 1x Riga 5 1x Gauja 1x Kart 1x Riga11 1x Riga13 2x Vijatka
1x Tuula TG 200-K 1x Riga 7 1x Riga 5 1x Gauja 1x Kart 1x Riga11 1x Riga13 2x Vijatka
Lahe apparaat igaljuhul.
Ma arvan et siit saad sa päris palju asjalikku infot kui peaks küsimusi tekkima.
http://www.motoroller.org.ru
Neil seal olemas ka Muravei tehase manuaal aga ma arvan et nad oleks väga tänulikud kui sa ka oma manuaali sisse skänniks ja arhiivi lisaks..
Mis juppe sul täpsemalt vaja on?
Mul olemas mingi osa dünostarterist ja relee-regulaator PP, ehk on midagi veel..
Edu taastamisel!
Ma arvan et siit saad sa päris palju asjalikku infot kui peaks küsimusi tekkima.
http://www.motoroller.org.ru
Neil seal olemas ka Muravei tehase manuaal aga ma arvan et nad oleks väga tänulikud kui sa ka oma manuaali sisse skänniks ja arhiivi lisaks..
Mis juppe sul täpsemalt vaja on?
Mul olemas mingi osa dünostarterist ja relee-regulaator PP, ehk on midagi veel..
Edu taastamisel!
http://www.google.ee/imgres?q=muravei&h ... x=76&ty=51
Oman ise sellist, nagu näidatud pildil ja selle tegelik markeering on ТМЗ. 5.403 - 02Ф, millest vene Ф tähistab sõna furgoon. Kuigi ka mul on tehnilises passis vaid TGA 200. Igal kuhul, kui ma seda registreerima lähem, siis üritan talle anda õige nime
Oman ise sellist, nagu näidatud pildil ja selle tegelik markeering on ТМЗ. 5.403 - 02Ф, millest vene Ф tähistab sõna furgoon. Kuigi ka mul on tehnilises passis vaid TGA 200. Igal kuhul, kui ma seda registreerima lähem, siis üritan talle anda õige nime
Dnepr MT-10, Ural M-63, Minsk 3.112, TGA-200-01F «Muravei» ja sellest elu vaid ei koosne