Page 1 of 1

Käigukasti stella 125cc

Posted: 31. Jan 2012 19:01
by Käigukast
Tervist!

Kunagi ammu sain peaaegu uue stella, mis oli täiesti originaal.Mootor oli v50 jala käikudega. 100km sõitsin temaga vb ainult kokku, kuna 2. käik jamas koguaeg. 2 korda sai 2. käigu hammakaid vahetada, aga lõpptulemus alati katkine hammakas. Siis läks mingi hetk mootor ühe isa sõbra kätte, kes kunagi oli neid forseerinud ja ka tehase valusid parandanud. Mootor siiani tema käes, ega ei näe vajadust sellel. Igatahes peale mootori ära andmist, seisis raam teises kuuris kuskil 3-4 aastat, täna tõin sealt välja. Plaan panna peale 125cc piti mootor, mis olemas. Arvan, et mootoriks tuleb ducar vb hoopiski lifan. Täna sai siis dirdi esihark ette panud. Tagaratta peab ringi pöörama ja kiiget natuke käiata ühestkohast. Siis vaja veel aind mootor peale ja juhtmestik.
Plaan sellega tulevikus niisama kalal, poes või kus iganes käima hakata!
Välimus jääb enam vähem originaaliks.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Posted: 31. Jan 2012 19:34
by arvi
Minuarust super idee! Kuhjaga edu sulle.

Posted: 31. Jan 2012 19:45
by stimpy
See masin hakkab sul päris hästi nokka lendu tõmbama :P mul endal 50cc yamaha mootor stella peal ja see juba rebib päris hästi. muidugi on igasugu minske ja voshote minide ja deltade raamidel ka olnud. Aga edu, sest nokitsema peab ja õigel mehel on ikka käed õlised ja bensiini lõhnad juures ;)

Posted: 31. Jan 2012 20:08
by irukas
Ootan lõpptulemust võib päris vänge asi saada, see esihark sobib ka väga hästi. 8 )

Posted: 31. Jan 2012 20:14
by Käigukast
Tänud!
Oskab keegi öelda, millejaoks on tagaosas torul kork peal? Ise pakun, et mingi rehvipump võis äkki sinna käia?

Posted: 31. Jan 2012 20:26
by minimo
ette võiksid ketaspiduri ka aretada, ei ole need võrri originaalid kõige paremad

Posted: 31. Jan 2012 20:30
by Käigukast
Ketaspiduri plaan on küll, aga seda vaatab hiljem. Vb mingi samalaadse välimusega 10" rolleri velg ette.

Posted: 31. Jan 2012 20:33
by extinction
stimpy wrote:õigel mehel on ikka käed õlised ja bensiini lõhnad juures ;)
eksid sõbrake, eksid... õigel mehel on hoopis käed naisi ja raha täis ning viski lõhnad juures. :mrgreen:

Posted: 31. Jan 2012 21:40
by stimpy
extinction wrote:
stimpy wrote:õigel mehel on ikka käed õlised ja bensiini lõhnad juures ;)
eksid sõbrake, eksid... õigel mehel on hoopis käed naisi ja raha täis ning viski lõhnad juures. :mrgreen:
Mingi hetk saab ka naistest ja joomisest kõrini... ;) ja siis on hea garaazis nokitseda :P

Posted: 31. Jan 2012 22:00
by extinction
Anna andeks, aga kui mehel on kogu aeg bensiini lõhnad juures, siis on tegu ilmselge toksikomaaniga!! :mrgreen:

Posted: 31. Jan 2012 22:30
by stimpy
extinction wrote:Anna andeks, aga kui mehel on kogu aeg bensiini lõhnad juures, siis on tegu ilmselge toksikomaaniga!! :mrgreen:
Mees teab mis räägib! ...sinu avatari pilti vaadates :D

Posted: 31. Jan 2012 23:12
by extinction
Väga hea tähelepanek! :wink:

Posted: 01. Feb 2012 17:13
by vootele
Kas ikka mahub see mootor sinna ära? Kahtlustan, et silindri pea hakkab vastu esirehvi käima kui august läbi sõidad...

Posted: 01. Feb 2012 17:33
by extinction
Stellal ei tohiks sellist probleemi olla. Deltaga oleks teisem lugu.
Selle esihargi amordikäik on ka nii väike, et midagi ei saa juhtuda.

Soovitan muidugi õiged ülemised prillid panna esihargile...

Posted: 01. Feb 2012 18:06
by kaalur
väga 5+mõte, mulle jubedalt meeldib selle esihargiga, aga arvatavasti ei mahu ülemine prill enam vahele, kuid võin ka eksida.

Posted: 01. Feb 2012 18:33
by extinction
selle esihargi kasutamiseks sellel raamil originaal laagritega tuleb teha uus võll või siis ehitada Riga ja pitbaigi omast üks kokku.

Posted: 01. Feb 2012 19:57
by Käigukast
Ma iseeneset ei pidanud võlli ehitama, kuna leidsin sobivad laagripesad võlliümber, mis istusid täpselt ka stella kaelakaussi, nii et mingit lõtku pole kaelakausis. Aga pikemat võlli vaja et ülemine originaalprill panna. Selle laseb kunagi hiljem treialil valmistada.
Täna sai tagaratas ringi tõestud. Mootorit asend paika pandud ja vineerist tehtud mootorikinnituste ðabloonid, mille järgi lõigata rauast välja pärast. Mootor pahtus suht täpselt ära, ühest kohast pidi tsipa raami lõikuma. Alumist motokinnitust peab natuke viimistlema veel. Vaja veel mootorikinnituste jaoks materjali ja polte osta.
Image
Image
Image

Posted: 01. Feb 2012 20:02
by extinction
mootor on natukene liiga kõrgel sul ja tahapoole peaksid saama seda ka veel viia.

Posted: 01. Feb 2012 22:05
by yrgpagan
taga kiige jääb liiga lahjaks veeab paari sõiduga kõveraks

Posted: 01. Feb 2012 22:07
by Käigukast
Arvatavasti tuleb alumiinium taga kiige. :lol:

Posted: 01. Feb 2012 23:10
by PitCarl
Paned taga amordi ka keskele siis?

Posted: 01. Feb 2012 23:19
by Käigukast
Ei. Selline kiige on, teen toda ümber veidi.
Image
Enam vähem selliseks
Image

Posted: 02. Feb 2012 08:54
by yrgpagan
milleks ümber teha orginaalis monoamordiga täitsa ok

Posted: 06. Feb 2012 16:24
by vootele
kui tahad, siis mul peaks kusagil üks 110-se pitbike tagakiige vedelema. Pole vaja lõigata, kõik ongi selline nagu sinu pildil.

Posted: 07. Feb 2012 17:12
by Käigukast
110se pitbaigi kiige omal ka olemas, aga to on monoamordiga ja kiige üldiselt pikk ja nõme. Tollele peaks amordi kinnituskõrvad keevitama.

Posted: 10. Aug 2012 21:48
by Käigukast
Sai esiharki proovitud. Et ratta ilusti saaks tuleb sebida teised laagrid või amortidesse puksid sisse. Taha tuleb piti kiigele ka puksid sebida, siis saab selle ka külge monteerida ning siis moto kinnitused.
Image

Posted: 10. Aug 2012 22:25
by minimo
Sellise esihargi puhul võiksid piti supermoto ratta ja ketaspiduri peale mõelda.

Posted: 10. Aug 2012 22:36
by Käigukast
Olen mõelnud ja on täitsa võimalik, et tulevad 12" rattad. Kuna raami alt lõikan kõik puhtaks ja mootor mahub nii võrd tahapoole.

Posted: 18. Aug 2012 03:20
by Käigukast
Väike teaser... Taha läheb 12 tolli velg, ette sammuti, tegelt oleks vaja ette ka samat velge või siis muud millel rumm mõlemalt poolt sama. Esirattaga üks kuri plaan. Moto läheb ka 5cm tahapoole veel.
Image

Posted: 21. Aug 2012 15:43
by Käigukast
Pmst vaja nüüd esiratas saada. Esiratta võll 15mm, siis kiigele puksid treida ja ratastele laagreid osta, siis saab hakata mootori kinnitusi peale keevitama.
Image
Image

Posted: 21. Aug 2012 16:38
by minimo
Tagaamordid küll sellise nurga all toimima ei hakka...

Posted: 21. Aug 2012 16:55
by Käigukast
Zidil on nad suurema nurga all või oli sama.

Posted: 21. Aug 2012 20:29
by gen
Nõuka ajal sai tehtud isa jäiga tagaosaga MINI amortide peale ümber.Poest sain Delta tagakiige ja JAWA tagaamordid.Mõnusalt pehme ja mugav sai tulemus.Isa sõitis sellel veel hulk aastaid,enne kui ära varastati.

Eks tulemust saab proovida kui valmis on :lol:

Posted: 22. Aug 2012 20:39
by p2kk
Kogun inpiratsiooni. :D :D

Vägev projekt. Edu ja ruttu sõitma masin :)

Posted: 01. Sep 2012 21:55
by Kauri
Väge kena töö on masina kallal ära tehtud. Aga igal-juhul ideaali lähedases seisukorras gondlid ajavad ikka väga-väga kadedaks :twisted:

Posted: 10. Sep 2012 22:05
by Käigukast
Vahepeal olen lasknud puksid valmis teha ja külge ära monteerinud. Keevitan vast kinni ka veel need ja otsast raamile tugevdus, et ära ei vajuks. Amordipuksid, mis lähevad raami külge tegin 12mm võlli augu, aga amordil olid 10mm. Siis sai Stella enda need hästi kõvad plast vms iganes materjalist need on puksid võetud ja relaka ja trelliga mõõtu ajada. Nüüd lähiajal keevitan kiigele amordikinnitused ära, mis tuleb üks kõrv kiige välimisele küljele ja seejärel mootor peale juba. Mootori ülemised kinnitused isegi valmis, aga tagumisi veel nuputan, et saaks veohammaka kiigele võimalikult lähedale.
Image

Posted: 01. Oct 2012 17:44
by Käigukast
Nalja ka.

Image
+
Image
=
Image
Image
Image

Posted: 01. Oct 2012 23:30
by p2kk
Müü ära :D

Posted: 07. Oct 2012 21:43
by Käigukast
Image
Image

Posted: 14. Nov 2012 22:53
by Käigukast
Nonii. Päris tükk aega ei olnud mitte midagi teha. Nüüd eile sai toodu ketsupipudelilt roller ja ostetud ka esivelg ja rehvid. Täna panin siis enamvähem alla, pean esiamordi võlli aukudesse puksid treima, et saaksin panna 12mm võlli. (Keegi võiks postiraha eest ära anda) Täna tegin ka mootori kinnitused ära, mis homme keevitab kinni ära. Siis laob enam vähem kokku ja arki katsetele arvele saamisega. :lol: Kõik hästi läheb, siis uuesti juppideks ja hakkab värvimine ja viimse detaili korrastamine/ümber tegemine.
Image
Image
Image

Rollerist nii palju, et masinaks on piaggio zip. Plaan mootorit teha normaalsue rahakoti piiris ja eesmärk oleks saada pill kergelt tagarattasse käima, ehk siis kerge stunt pill.
Image
Image

Posted: 27. Nov 2012 22:47
by Käigukast
Värvicombo tuleb punane-hõbe.
Vahepeal sai mootor peale, tuleb teha nüüd sinna raami kahe toru vahele tugevdus ja alla teeb ka vist hiljem 3da mootorikinnituse. Hetkel peamine, et saaks arvele ära.
Vaja oleks ka 12mm esiratta võlli koos puksidega!!
Image
Image