Page 1 of 4

Tehnilised tingimused

Posted: 27. Feb 2012 09:58
by Tarmo5
Mida arvate praegustest tehnilistest tingimustest ( 2011a). Kas võistlejatele sobivad need, kas kõik on rahul, või on miskit mille üle arutada.

Tarmo

Posted: 27. Feb 2012 10:22
by madeinussr
Millised need tingimused on ka? :roll:

Posted: 27. Feb 2012 10:34
by Tarmo5
Praegu on aktiivses olukorras sellisel lingil olevad tingimused.

http://www.sakusaaruklubi.ee/Tehnilised-tingimused

Posted: 27. Feb 2012 10:53
by minimo
Standard ja originaal võiks ühte klassi kuuluda, st kõik standardi alla kuuluvad oleks originaal raami ja esihargiga, ülejäänd vaba

v

Posted: 27. Feb 2012 11:15
by mulky
kindlasti ei saa ei olla standardil midagi vaba , kes jõuab ehitada ei peaks seda häbenema ja sõitma open klassis. Milline standard on tehasest klapi jne asjadega tulnud ?Ühes teises foorumis ka sellest jutt .

Posted: 27. Feb 2012 11:24
by minimo
Mootori koha pealt jah nagu ikka aga just raami üle käivad vaidlused, minuarust peaks originaal raamist olema raam ja esihark, ülejäänud juba võiks olla muu

hark.

Posted: 27. Feb 2012 14:47
by iceman
minimo wrote:Mootori koha pealt jah nagu ikka aga just raami üle käivad vaidlused, minuarust peaks originaal raamist olema raam ja esihark, ülejäänud juba võiks olla muu
aga miks see esiharh hea on?

Posted: 27. Feb 2012 14:57
by minimo
Tegelikult hea ei olegi, aga siis jääb natukenegi võrril originaalsust alles. Paak võiks ka vist ikka võrri oma olla, muidu kõik piti paakide ja istmega

jamaaga me räägime

Posted: 27. Feb 2012 15:48
by iceman
minimo wrote:Tegelikult hea ei olegi, aga siis jääb natukenegi võrril originaalsust alles. Paak võiks ka vist ikka võrri oma olla, muidu kõik piti paakide ja istmega
aga me räägime ju võrrivõidusõidust,rõhk sõnal võidusõit.äkki peaks pöörduma tagasi juurte juurde, nii kui 2004. oli raam vaba ja moto siis vastavalt orika välimusega.kõrvale jätaks ainult selle naeruväärse -100kg reegliise ei saaks tehase riga 11-ga kooskaalu kokku, nii, et regulleerite ,mis te reguleerite värk läheb ainult nõmedamaks.(millegi pärast on piti pulgad kõigil hambus aru maeisaa)

jama

Posted: 27. Feb 2012 15:56
by iceman
minimo wrote:Tegelikult hea ei olegi, aga siis jääb natukenegi võrril originaalsust alles. Paak võiks ka vist ikka võrri oma olla, muidu kõik piti paakide ja istmega
neile kel originaalsusega on mingi häda on ju loodud täis orikinaal klass(vändad-jutud kohustuslikud),et passatka oleks võimalikult värd,pidurid nii nagunad on jajuhitamattus peaaegu sada%.et jumala eest mingit sõidu mõnu ei oleks.ise sõidan muidugi samasuguse urodiga jakõigis võimalikes klassides

Posted: 27. Feb 2012 17:51
by Tarmo5
Andke mulle andeks aga asi on läinud igati üle mõistuse.
Tegemist on VÕRRI võidusõiduga siis tuleks teha ka nii et sõna VÕRR jääks. Miks on vaja -10 klassi, MIKS. Standard võrr see tähendab igaühele üht ja seda sama kui vaatan võrri siis ka näen võrri, igas mõttes võrri, kui tahad mugandada, ehitada, arendada siis selleks on OPEN klass. Standard võrrile on ainult lubatud võrride erinevate modifikatsioonide tükid, ainuke mida lubati muuta oli sadul, ja rehvide suurus ( kuna võistlejate jalad ei ulatunud maha). Klass hiinakas on minujaoks open sest ühtegi originaalset ju võistlustel ei eksisteeri, ainuke võistleja originaal hiinakaga oli Holsting Heino aga tema sai kõigi teiste võistlejate käest vähemalt 3 ringiga selleks ka klass hiinakas open klassi.
Mina näen sellel aastal võistlusklasse selliseid
1. Standard-18aastani. (kuna pole ise seaduslikult vastutav)
2. Standard +18 aastased. ( vastutavad seaduslikult ise oma tegude eest)
3. Open klass (muditud, aretatud võrrid, sinna klassi kuuluvad ka võrrid mis ei vasta standardi reeglitele, ja sammuti ka kõik hiinakad juba sellepärast et ühtegi originaali ju ei ole.
4. Külgkorvid 50cc
5. külgkorvid 80cc
Klass naised tõstaksin vastavalt vanusele kas -18a või +18 sekka sest naistele on nagunii eraldi boonusauhinnad vähmalt minu korraldatud võistlustel
Ja on muidugi teema mis on igal võistlejal peas kuhu maani võib standard võrri putitada. Kas ikka on standard võrr kui süütekaane all on hiinaka süüde, või klapp( minuteada ei tulnud ükski võrr tehasest välja klapiga), või tuuning süüted mis on mõnearust väga hästi peidetud, need asjad on vaja paikka panna.

Nii et pange foorumlased täiega samasuguse teema olen ülesse riputanud ka
sinna
http://www.abjatehnikaring.com/index.php/et/

Tarmo

Posted: 27. Feb 2012 17:55
by minimo
Nii on küll normaalne. Standard võrr jäägugi standardiks, ka raami poolest. Sakus oli see aasta just nõme see üle kahe tunni ootamine järgmise stardini.

kiun

Posted: 28. Feb 2012 17:11
by iceman
Tarmo5 wrote:Andke mulle andeks aga asi on läinud igati üle mõistuse.
Tegemist on VÕRRI võidusõiduga siis tuleks teha ka nii et sõna VÕRR jääks. Miks on vaja -10 klassi, MIKS. Standard võrr see tähendab igaühele üht ja seda sama kui vaatan võrri siis ka näen võrri, igas mõttes võrri, kui tahad mugandada, ehitada, arendada siis selleks on OPEN klass. Standard võrrile on ainult lubatud võrride erinevate modifikatsioonide tükid, ainuke mida lubati muuta oli sadul, ja rehvide suurus ( kuna võistlejate jalad ei ulatunud maha). Klass hiinakas on minujaoks open sest ühtegi originaalset ju võistlustel ei eksisteeri, ainuke võistleja originaal hiinakaga oli Holsting Heino aga tema sai kõigi teiste võistlejate käest vähemalt 3 ringiga selleks ka klass hiinakas open klassi.
Mina näen sellel aastal võistlusklasse selliseid
1. Standard-18aastani. (kuna pole ise seaduslikult vastutav)
2. Standard +18 aastased. ( vastutavad seaduslikult ise oma tegude eest)ja hakkab jälle peale,kogu aeg on vaja midagi parandada . juba eelmisel hooajal hakkas kiskuma sinna suunda ja ikka ongi vaja võrrivõidusõidu vanker vägisi kraavi tirida. kui asi toimib milleks teda parandada.normaalselt töötavat mootorit EI OLE VAJA PARANDADA.seda teevad need ,kes tahavad näha,mis kutsul kõhus on,(siin foorumis läbi aegade rohkelt näiteid). aga pärast on lõhkine küna. tahtsime paremat,aga välja kukkus nagu tavaliselt. ma siin ,oma naiivsuses, lootsin, matõesti lootsin ,et parandajatel-reguleerijatel on oma uue põllumajandus-piti sarja tuunimisel uus väljund ja ei jätku enam niipalju võhma selleks,võidusõdu sarjast mingit timurlaste üriyust vormida.
3. Open klass (muditud, aretatud võrrid, sinna klassi kuuluvad ka võrrid mis ei vasta standardi reeglitele, ja sammuti ka kõik hiinakad juba sellepärast et ühtegi originaali ju ei ole.
4. Külgkorvid 50cc
5. külgkorvid 80cc
Klass naised tõstaksin vastavalt vanusele kas -18a või +18 sekka sest naistele on nagunii eraldi boonusauhinnad vähmalt minu korraldatud võistlustel
Ja on muidugi teema mis on igal võistlejal peas kuhu maani võib standard võrri putitada. Kas ikka on standard võrr kui süütekaane all on hiinaka süüde, või klapp( minuteada ei tulnud ükski võrr tehasest välja klapiga), või tuuning süüted mis on mõnearust väga hästi peidetud, need asjad on vaja paikka panna.

Nii et pange foorumlased täiega samasuguse teema olen ülesse riputanud ka
sinna
http://www.abjatehnikaring.com/index.php/et/

Tarmo

Re: kiun

Posted: 28. Feb 2012 17:18
by iceman
iceman wrote:
Tarmo5 wrote:Andke mulle andeks aga asi on läinud igati üle mõistuse.
Tegemist on VÕRRI võidusõiduga siis tuleks teha ka nii et sõna VÕRR jääks. Miks on vaja -10 klassi, MIKS. Standard võrr see tähendab igaühele üht ja seda sama kui vaatan võrri siis ka näen võrri, igas mõttes võrri, kui tahad mugandada, ehitada, arendada siis selleks on OPEN klass. Standard võrrile on ainult lubatud võrride erinevate modifikatsioonide tükid, ainuke mida lubati muuta oli sadul, ja rehvide suurus ( kuna võistlejate jalad ei ulatunud maha). Klass hiinakas on minujaoks open sest ühtegi originaalset ju võistlustel ei eksisteeri, ainuke võistleja originaal hiinakaga oli Holsting Heino aga tema sai kõigi teiste võistlejate käest vähemalt 3 ringiga selleks ka klass hiinakas open klassi.
Mina näen sellel aastal võistlusklasse selliseid
1. Standard-18aastani. (kuna pole ise seaduslikult vastutav)
2. Standard +18 aastased. ( vastutavad seaduslikult ise oma tegude eest)ja hakkab jälle peale,kogu aeg on vaja midagi parandada . juba eelmisel hooajal hakkas kiskuma sinna suunda ja ikka ongi vaja võrrivõidusõidu vanker vägisi kraavi tirida. kui asi toimib milleks teda parandada.normaalselt töötavat mootorit EI OLE VAJA PARANDADA.seda teevad need ,kes tahavad näha,mis kutsul kõhus on,(siin foorumis läbi aegade rohkelt näiteid). aga pärast on lõhkine küna. tahtsime paremat,aga välja kukkus nagu tavaliselt. ma siin ,oma naiivsuses, lootsin, matõesti lootsin ,et parandajatel-reguleerijatel on oma uue põllumajandus-piti sarja tuunimisel uus väljund ja ei jätku enam niipalju võhma selleks,võidusõdu sarjast mingit timurlaste üriyust vormida.
3. Open klass (muditud, aretatud võrrid, sinna klassi kuuluvad ka võrrid mis ei vasta standardi reeglitele, ja sammuti ka kõik hiinakad juba sellepärast et ühtegi originaali ju ei ole.
4. Külgkorvid 50cc
5. külgkorvid 80cc
Klass naised tõstaksin vastavalt vanusele kas -18a või +18 sekka sest naistele on nagunii eraldi boonusauhinnad vähmalt minu korraldatud võistlustel
Ja on muidugi teema mis on igal võistlejal peas kuhu maani võib standard võrri putitada. Kas ikka on standard võrr kui süütekaane all on hiinaka süüde, või klapp( minuteada ei tulnud ükski võrr tehasest välja klapiga), või tuuning süüted mis on mõnearust väga hästi peidetud, need asjad on vaja paikka panna.

Nii et pange foorumlased täiega samasuguse teema olen ülesse riputanud ka
sinna
http://www.abjatehnikaring.com/index.php/et/

Tarmo
vabandus ei ole just kõigi pädevam arvuti kasutaja ja kirjutan ühe näpuga,ning mingil ,mulle arusaamatul põhjusel sattusin oma kirjatükiga keset tarmo mõtet. veelkord vabandan ,aga mõte jääb samaks.

Re: v

Posted: 28. Feb 2012 19:16
by iceman
mulky wrote:kindlasti ei saa ei olla standardil midagi vaba , kes jõuab ehitada ei peaks seda häbenema ja sõitma open klassis. Milline standard on tehasest klapi jne asjadega tulnud ?Ühes teises foorumis ka sellest jutt .
Algselt oli ju standardi mõte selles, et moto näeb valjast välja nagu stanu D.süüted karpad puna oktooberlaste tehtud ja sumps ka nii nagu tehas(üks kõik siis milline tehas, ei saa kogu aegRIGA-le keskenduda)EGA selle vastu polegi vis kellelgi midagi. haige on see ,et igaüks pu¨¨ib seda milline aparaat,või aparaadid parasjagu olemas on.Kui on olnud aastaid mootoritele nõudmised ja raam vaba siis nii jäägu! Kui räägime originaal säärekast, OK las olla siis üleni originaal,nagu viimane hooaeg edumeelsetel korraldajatel oli. KÕIK geniaalne on lihtne. MIS eivälita näiteks seda,et kui on tõesti mõni1,20 lühike võrripois või tüdruk,et ei võiks talle teha möönduseid kehalistele eeldustele sobivama sadula osas. erandina.Ja nagu siin öeldud ,Võrrimehed võtke sõna, muidu pean mina üksi(no ja Priidu ka natuke ,ühesteisesfoorumis) pimeduse jõududega võitlema, nagu mingi pladi GANDALF.

Re: v

Posted: 28. Feb 2012 23:24
by minimo
iceman wrote:
mulky wrote:kindlasti ei saa ei olla standardil midagi vaba , kes jõuab ehitada ei peaks seda häbenema ja sõitma open klassis. Milline standard on tehasest klapi jne asjadega tulnud ?Ühes teises foorumis ka sellest jutt .
Algselt oli ju standardi mõte selles, et moto näeb valjast välja nagu stanu D.süüted karpad puna oktooberlaste tehtud ja sumps ka nii nagu tehas(üks kõik siis milline tehas, ei saa kogu aegRIGA-le keskenduda)EGA selle vastu polegi vis kellelgi midagi. haige on see ,et igaüks pu¨¨ib seda milline aparaat,või aparaadid parasjagu olemas on.Kui on olnud aastaid mootoritele nõudmised ja raam vaba siis nii jäägu! Kui räägime originaal säärekast, OK las olla siis üleni originaal,nagu viimane hooaeg edumeelsetel korraldajatel oli. KÕIK geniaalne on lihtne. MIS eivälita näiteks seda,et kui on tõesti mõni1,20 lühike võrripois või tüdruk,et ei võiks talle teha möönduseid kehalistele eeldustele sobivama sadula osas. erandina.Ja nagu siin öeldud ,Võrrimehed võtke sõna, muidu pean mina üksi(no ja Priidu ka natuke ,ühesteisesfoorumis) pimeduse jõududega võitlema, nagu mingi pladi GANDALF.
No raam võiks ka ikka nö ''võrrilikuks'' jääda, muidu on standard võrrist alles ainult mootor ja seegi teiste juppidega kokku laotud.

Muidu mina ei tea nendest hiinaka süüdetest ja sisestest klappidest midagi, võistlustel küll keegi ei vingunud... 8O

Re: v

Posted: 29. Feb 2012 23:05
by iceman
minimo wrote:
iceman wrote:
mulky wrote:kindlasti ei saa ei olla standardil midagi vaba , kes jõuab ehitada ei peaks seda häbenema ja sõitma open klassis. Milline standard on tehasest klapi jne asjadega tulnud ?Ühes teises foorumis ka sellest jutt .
Algselt oli ju standardi mõte selles, et moto näeb valjast välja nagu stanu D.süüted karpad puna oktooberlaste tehtud ja sumps ka nii nagu tehas(üks kõik siis milline tehas, ei saa kogu aegRIGA-le keskenduda)EGA selle vastu polegi vis kellelgi midagi. haige on see ,et igaüks pu¨¨ib seda milline aparaat,või aparaadid parasjagu olemas on.Kui on olnud aastaid mootoritele nõudmised ja raam vaba siis nii jäägu! Kui räägime originaal säärekast, OK las olla siis üleni originaal,nagu viimane hooaeg edumeelsetel korraldajatel oli. KÕIK geniaalne on lihtne. MIS eivälita näiteks seda,et kui on tõesti mõni1,20 lühike võrripois või tüdruk,et ei võiks talle teha möönduseid kehalistele eeldustele sobivama sadula osas. erandina.Ja nagu siin öeldud ,Võrrimehed võtke sõna, muidu pean mina üksi(no ja Priidu ka natuke ,ühesteisesfoorumis) pimeduse jõududega võitlema, nagu mingi pladi GANDALF.
No raam võiks ka ikka nö ''võrrilikuks'' jääda, muidu on standard võrrist alles ainult mootor ja seegi teiste juppidega kokku laotud.

Muidu mina ei tea nendest hiinaka süüdetest ja sisestest klappidest midagi, võistlustel küll keegi ei vingunud... 8O
no ma natuke tean,mitte et ma neid kasutaksin,standard mootoril.lätlastel on süüted vist legaalsed,vähemalt aretavad nad usinalt säärekasüüte põhiseid elektron süüteid(dõrt¨ik)ja minuteada kah vähemalt ühs kestvussõidu vana,aga see oli teada ja ei min geid vandenõu teoorjaid. klapi mootoritest niipalju ,et mis teil viga on tegu on mootori sisese tuuninguga,mis peaks olema kehtiva sõnastusega reeglite järgi täiesti legaalne.ma ei näe probleemi.võibolla on probleem reeglite ebapädevas sõnastuses,kui probleemi otsida.minult on kaks poodjumit võetud,tänu reeglite suva tõlgendamisele.kirjutage sisse et klappi ei tohi olla,saavutage sellese muudatusele konsensus ja siis tuututage palju kulub.
hoopis teine teema on sellise aretise kasutegur.sõitsin mõlemastmulle teadaolevast pillistmööda sirge seljaga(ühest naku sittuvast koerast ,teisega oli pisut raskem aga siiski)kusjuures moto on peaaegu ülenipunane oktoober,väljaarvatud kolb,poldid,silikon ja piip võibollaka.
kas teil ei ole olnud vahest sellist mõtet,et äkkion mingi hästi väike võimalus et viga on neis vingujates endis. õnneks ei oleasi vist üldine,sest kaasa hädaldajaid teemaalgatajale on täpselt kaks. äkki ei ole kõik veel kadunud.päris palju on tekkinud tegijaid kellel on hoogu,kellega on huvitav võidelda,pakkuda ka pealtvaatajale midagi,haketa lätlastele vastu.

Posted: 29. Feb 2012 23:16
by minimo
No ega see hiinaka süüde ja sisene klapp sul mingit ktmi mootorit sellest välja võlu ju. See reeglite värk on keeruline küll, kasutati hooajal mitut eri reeglistikku ja ajati nii asi kirjuks. Reeglite sõnastus tuleks jah üle vaadata.

Posted: 01. Mar 2012 00:09
by iceman
minimo wrote:No ega see hiinaka süüde ja sisene klapp sul mingit ktmi mootorit sellest välja võlu ju. See reeglite värk on keeruline küll, kasutati hooajal mitut eri reeglistikku ja ajati nii asi kirjuks. Reeglite sõnastus tuleks jah üle vaadata.
no süüde tegelikul annab kui muuteema järgi tuleb.aga minu point oli et need on otsitud põhjendused.üks aasta räägitakse et jube kallis ja metsas mehed ei saa.teine aasta uus laul ,et ei ole võrri moodi. mis on siis võrr kui selline,minu jaoks on ereliukase raami peal desna ratasrega aretis rohkem võrr kui riga üksteist,see noor mopeed kuigi omakaalu kohta hädise jõuallikaga.aga mehed siin sõidavad sellega ka ja ei nuta vahetpidamatta.et minumeelest onvõrr abimootoriga jalgratas eelkõige.see et tibla püüdis aretada midagi mopeedi laadset,lisades rauda aga mitte mootorit,see on tiblastani rahvamajanduse nüanside traagika.seda ei tahaks siin lahkama hakata.

Posted: 01. Mar 2012 09:38
by vootele
Mina pakuks välja veel ühe nüansi.
Nimelt, Standard klassis võiks hinnata ka pillide välimust, eelkõige just originaalsust ning taastamise kvaliteeti. Sellega tuleks Standardi ja Openi vahele põhimõtteline vahe, üks oleks "stiilipillid" ja teine "spets püssid".
Veel, miks mitte openis lubada kõiki alla 50cc 1-käigulisi mootoreid? Pocketid näiteks. Sisulist (kiiruse) vahet ju ei eksisteeri, küll aga muutuks juppide valik tunduvalt suuremaks, pocketitele pakutakse igasugu tuuning mudru müüa.

Posted: 01. Mar 2012 20:24
by iceman
tore et jälle siin olete. ja palju toredaid mõtteid.
et millest meil see teema siin algaski,REEGLID . nende koostamine ja muutmine peaks kuuluma eelkõige võidusõitu korraldava isiku,või isikute pädevusse. tarmo5 meil antud katekoorjas,tänas päeva seisuga justkui ei kvalifitseeru, nii et tema ideede ümber jahomine on tühi energiakulu.

Posted: 05. Mar 2012 16:23
by Tarmo5
Jah iceman olen tõesti natuke tagasi tõmmanud oma tegemisi. Aga kui teen, siis teen vähemalt nii, et igal võistlejal kes tuleb on võimalus ennast näidata ja võistelda võrdses võistluses ja rahvas kes kohale tulnud on ka mida vaadata. :lol:

Posted: 05. Mar 2012 18:27
by iceman
Tarmo5 wrote:Jah iceman olen tõesti natuke tagasi tõmmanud oma tegemisi. Aga kui teen, siis teen vähemalt nii, et igal võistlejal kes tuleb on võimalus ennast näidata ja võistelda võrdses võistluses ja rahvas kes kohale tulnud on ka mida vaadata. :lol:
et tulevad kõigile hästi võrse suurusega veeanumad ja ikka hästi suured et pealtvaatel oleks mida vaadata. võrre käima ei pandagi ,et oleks hästi võrdne, mõnel on äkki ilma klapita ja hiinasüüteta õhukese karpatihendiga pill,see vast ei lähe käima. no siis ju hirmus jama lahti , võrdsusvolinikul käed jalad tööd täis.
või kas on , olen siin kuulnud ,et volinik pidi ennast sama vähe viitsima liigutada kui need võrdsemad võrrimehed ,kes milleski süüdi pole.siis võib ometi korraldaja oma tööst rõõmu tunda ja oma kahe järgijäänud sõbraga kohtuda. pole midagi tarmo5 ,kõik saab korda, sa pead ainult oma rohtusid edasi võtma ,siis enam ei tundu ,et kõik sind kiusavad ja et struktuurides on kallutatud jõud.

Posted: 07. Jun 2012 23:26
by vootele
Kuuldavasti olid mingid kodanikud viimati rolleri silindriga rajal olnud ja võitnud?
Kas tõesti on asjad nii kaugel, et sellist teguviisi tolereeritakse?

Posted: 15. Jun 2012 14:58
by minimo
vootele wrote:Kuuldavasti olid mingid kodanikud viimati rolleri silindriga rajal olnud ja võitnud?
Kas tõesti on asjad nii kaugel, et sellist teguviisi tolereeritakse?
Tõstataks teemat, et näha mida teised sellest arvavad. Silinder oli 50cc korvi peal, ise omanik rääkis, et võib olla, kui mõõdud samad ja väitis, et mõõdud on samad. Mina loen reeglitest välja, et tehase karter ja silinder mis peaks tähendama originaali...

Posted: 21. Jun 2012 16:05
by iceman
see aprilia pütt ilmselgelt määruste vastane. sai ka kohe virksile öeldud aga vanal polnud sõnastus täpselt meeles , arvas et nagu võib.
tegelikult reeglites jutt konkreetne, pole võimalik kuidagi tõlgendada erinevalt ,nagu siin mõne muu asjaga olnud on.

Posted: 21. Jun 2012 16:51
by minimo
Ootaks just virksi vastust... Kas hakkan talvel sarnast ehitama... :lol:

Posted: 04. Nov 2012 10:18
by Tarmo5
Nii Abja tehnikaring oli sellel aastal suuremal või väiksemal määral võrrivõidusõidust kõrval,( vähemalt mina) et näha mis toimub ja kuidas toimub. Võistlused toimusid ja super ta on aga nagu ma olen eelnevalt öelnud et asi lohiseb( tehnilise poolega) ja seda veel korralikult näen ikkagi et asi tuleb paikka panna või siis üldse vabaks lasta.
Abja garaasis toimub praegu kolme uue külgkorvi tegemine ja arvatavasti nähakse neid talvel järvel mõõtu võtmas koos teistega.

jama

Posted: 04. Nov 2012 10:37
by iceman
sellega on nii , et sõidumehed on valitseva olukorraga üldjoontes rahul. ei ole vaja jälle saboteerima hakata.

Posted: 04. Nov 2012 11:45
by Tarmo5
sina iceman proovi nüüd natuke lihtsalt vait olla. Asi selles ongi et rahvas ei ole rahul praeguse olukorraga.
Keegi ei käse sul ju Abja korraldatud võistlustel käia, ja nii palju kui oled käinud on sinuga koguaeg ka probleemid olnud küll sumbutaja keevitamisega küll öhupuhastajaga küll ühe rattaga tehnilises ja teisega võistlemas käimises. Seda rida võiks ju jätkata aga ma lihtsalt ei viitsi sinusugusega tegeleda nii et nüüd tasa.

Teised tahavad äkki rääkida

Posted: 04. Nov 2012 11:55
by minimo
Üks korv(50cc) seeaasta oli hiinaka mootoriga, mille otsa oli istutatud mingi derbi silinder. Läbimõõt pidi olema 39mm. Natuke ebaaus tundub, kui selgelt kirjas, et tehase karter ja silinder- järelikult originaalid.

Posted: 04. Nov 2012 13:10
by iceman
tario see hillari korvi mootori kaasus tuleks lahendada virksiga, või oleks pidanud protestima kohapeal . mina näen seda asja nii .et tõlgendatakse nagu õhkjahutusega püti ümberehitust vesijahutuseks, mis on lubatud ju .eeldades siis et midagi peaks võrripütist ka seal sees olema. teisalt ka hülsi valmistamine omakäeliselt pole keelatud. antud kaasust saaks arutada avatud mootori kõrval, mitte kuulujuttude põhjal.
nii tarmokene. sul tundub siin olevat öelda midagi minu käitumise või tehnika kohta. ja lausa noomivas toonis, lausa vihaselt.
jupiter sa vihastad, järelikult pole sul õigus.
võtame siis punktide kaupa. sumpa juhtum, kui määrustes on kirjas SUMMUTI lõikumise ja keevitamise keeld , siis ei tekkinud mul hetkekski mõtet etseepeaks laienema kuidagi leegitorule. toru valmistamisel olid eeskujuks sinu pilli pildid motomaanijas. ei näe endal vähimatki süüd .kuna olin siis alles tsainik lahenes asi kokkuleppe menetluses ,muidugi minu kahjuks.
õhupuhastitest. ilmselt mõtled seda korda kui muhus olid lätlastel kolesuured õhupuhasti kopsikud, millest tulenevalt kerkis üles küss avade suuruse -originaalsuse teemal. jah mul olid avad suuremaks viilitud., aga määrustikus polnud sellest sõnagi(pole ka täna mingeid kindlaid mõõdetavaid arve) . mäletan vestlust sinuga sel teemal, kuid hoolsa võrrimehena olid mul varuosakastis olemas ka mõned originaal tehasekonditsioonis filtrid, mis läksidki käiku. jäälegi polnudki üldse mingit probleemi.
no ok, kui eelnevateks asjadeks oli veel mingit alust, siis millal olen mina ilma tehniliseta pilli rajale toonud. ma mõistan ,et sul võibolla on mimgi veider maania või kaks, kuid tänapäeva meditsiini saavutuste abil peaks kõike saama veel heaks pöörata.
minu seisukoht on, et mees kellele sõnad moraal ja eetika on tundmatud ei peaks oma luuludega siin küll esinema

Posted: 04. Nov 2012 15:00
by Tarmo5
See on hea, et panid viimase lausega oma prognoosi paikka.

Posted: 04. Nov 2012 17:38
by iceman
kas tahtsid öelda , et panin endale diagnoosi , et see käib minu ,mitte sinu kohta.
kui katsuksid ennast selgemalt väljendada , oleks vähem möödarääkimist. eriti käib see võidusõidu reeglite koostamise kohta ,formuleeringud olgu täpsed, üheselt mõistetavad. praegu kestvussõidu teemal sama jant käimas, ei paista sealt kah head nahka tulevat ,ehki vanad püüavad kõigest väest.
vajaka jääb tehnilisest teadmisest , ollakse kuskilt midagi kuulnud ,keegi arvab midagi teadvat, iga asja taga kiputakse tonti nägema ja aetakse asi nii hulluks keeruliseks,et ei olereaalselt seda üritust ühe päeva jooksul läbi viia. kaheksatunni sõit läks suveajal otsaga puhta pimedasse, kui nüüd kogematta 24 tunnine sõit juhtuks tulema siis tuleb vist terve nädal vabaks võtta ,et kõigil kontrollprotseduuridel osaleda jõuaks.

väidad ,et palju rahulolematuid, huvitav ise ei tea kedagi.(NO SEE KORVIJUTT VÄLJA AVATA)
JA ÄKKI VIITSID SEDA MINU PATUREGISTRIT VEEL VALGUSTADA, SAAKSIN SIIS VASTATA VÕIBOLLA , MILLEKS SELLINE UMBLUU JUTT.
minu eksimuseks võib lugeda vast seda ,et enne pilli koostamist loen reeglid mõttega läbi ja ei jäta koostaja poolt sissekirjutatud lapsusi ärakasutamata, niiet kui midagi öelda on anna tuld.

Posted: 04. Nov 2012 19:20
by mellpoiss
Ise küll juba mõnda aega eemale jäänud sellest võidukihutamisest, aga selline isiklikuksminemine ajab ikka harja punaseks.
Teineteisele näkku tatistamine ei vii küll asja edasi, nii et rääkigem asjast.
Reeglite kehtestamise ja nende tõlgendamise õigus on siiski ainult korraldajal, kui see kellegile ei sobi, siis ei jää muud üle kui oma liivakasti minna. Mitte keegi ei PEA nendel üritustel osalema, täiesti vabatahtlik otsus.
Teisititõlgendal on alati võimalus oma reeglite järgi üritus korraldada.

Posted: 04. Nov 2012 20:06
by vootele
Vaatan kõva skeemitamine käib, kui tehakse asju, mis on eeskirjades ebatäpselt välja kirjutatud...head maiku sellest juurde ei jää igatahes.
Seega härrased, prooviks äkki pädevad eeskirjad teha. Viimati kui lugesin neid kirjavigadega üllitisi, siis tuli küll masendus peale.

Posted: 04. Nov 2012 20:40
by iceman
kestvussõidus momendil koostamine lõpusirgel, homsest peaks lukku minema. saab siis näha ,olen küll proovinud vihjata, et kui on tarvis tingimatta kontrollida miskit ,andke konkreetsed parameetrid ette, no millimeetrites mõõdetakse neid metalli asju üldjuhul. no nemad ikka- peab olema nagu tehasest, no ma pole juhtunud väga nägema kahte ülemäära identset masstoodangu tükki ,millel made in ussr peal on.
ise olen tavaliselt rauaasju supleriga mõõtma harjunud, no saab mõõtapäris täpselt ju. iseasi kas peab koguaeg mõõtma ja kahtlustama,kes mootori hingeelust arusaab ei pea mingisuguseid reegleid eirama,et teda käima aidata.
kes asja ei jaga , mõtleb oma fantaasja rikutuse piires igasugu asju kokku, no ja kehvemal juhul kipub neid avalikus inforuumis publitseerima.
võtke vabamalt.te ei ole kirikus- teid ei peteta nagu ütles legendaarne ostap bender.

Posted: 04. Nov 2012 21:40
by extinction
Selge on see et igaüks sooviks reegleid mis on talle sobivad, seepärast tuleks võidusõidu reeglistiku koostamisel demokraatia ja rahva arvamuse küsimine jätta teisejärguliseks ja esimese asjana miskit konkreetset ja üheseltmõistetavat ning enamusele aktsepteeritavat kirja panna. Sest nagu näha on, ei vii see foorumis kaagutamine kusagile. Vaieldakse ning ei saavutata midagi, teema vajub unustusse kuniks keegi selle üles otsib ja sae uuesti käima tõmbab...

Ärge ajage asju liiga keeruliseks ega kirevaks, miks üleüldse iga hooaja järel peab reeglite kallale minema? Palju lihtsam oleks, kui need oleks ühe korra selgelt kirja pandud (mida siiani ei ole vist suudetud saavutada) ja oleksid ka aasta-paari pärast aktsepteeritavad!

Posted: 04. Nov 2012 21:48
by iceman
extinction wrote:Selge on see et igaüks sooviks reegleid mis on talle sobivad, seepärast tuleks võidusõidu reeglistiku koostamisel demokraatia ja rahva arvamuse küsimine jätta teisejärguliseks ja esimese asjana miskit konkreetset ja üheseltmõistetavat ning enamusele aktsepteeritavat kirja panna. Sest nagu näha on, ei vii see foorumis kaagutamine kusagile. Vaieldakse ning ei saavutata midagi, teema vajub unustusse kuniks keegi selle üles otsib ja sae uuesti käima tõmbab...
ei saapäris nõustuda, arutelu kestvuse reeglite osas on viimases otsas üllatavalt konstruktiivseks kujunenud.
ja mis veel huvitav ,eeskuju soovitatakse võtta just nn sprindi reeglitest ,mis ei ole ülemäära keerukaks ja juuksekarva kolmeks ajavaks punnitatud.
paanika osakonda juhib meilsiin ju teada tuntud legendaarne tegija ,kes ikka aegajalt välja ilmub . oleme sellega juba harjunud

Posted: 05. Nov 2012 12:02
by iceman
vootele wrote:Vaatan kõva skeemitamine käib, kui tehakse asju, mis on eeskirjades ebatäpselt välja kirjutatud...head maiku sellest juurde ei jää igatahes.
Seega härrased, prooviks äkki pädevad eeskirjad teha. Viimati kui lugesin neid kirjavigadega üllitisi, siis tuli küll masendus peale.

tegelikult pole mingit skeemitamist , katsun asjad nii lahti rääkida kui suudan , võttes näiteks selle õhufiltri. kirjas on tehas õhufilter kohustuslik, võrgu võib asendada porolooniga, kõik lihtne ja selge ,puuduvad ka kirjavead( millest rääkimine tundub tehnikafoorumis eriti kohatuna, no see selleks ) kui ma nüüd vätan muukviili ja silun selle tehase porno servad ära,sealigasugu punktkeevitusest tekkinud võõrkehad tavalised, on see skeemitamine. sa oled mõtlemisvõimeline vana, suudad sa adekvaatselt põhjendada mida see annab.
säärumoto juures on paljusuurem oht üle viilida ,mis peaks sulgi omast kogemusest teada olema, eriti standard mootoril kus sisselase läbi pöördsiibriseab omad piirid. kokkuvõttes tahaksin öelda ,et igasugune piiramine suht mõttetu ,kuna see tehase inseneride poolt juba paika pandud moto väliste gabariitidega.
ja siit tekkibki kaks koolkonda - ühed kes saavad mootoritööpõhimõtetest aru jaseeläbi on ilmselge ,et mingit vaidlusküsimust pole. no ja siis teised kes väga hästi ei mõista seda värki ,kardavad kõike ja proovivad igaksjuhuks neile arusaamatud asjad ära keelata. tekkib ilmne üleraguleerimine ,milleks puudub igasugune põhjus, sari toimib , kes tahab saab sõita, kes ei taha, tahab hädaldada ja ilmselt jääbki selle ameti peale,

Posted: 05. Nov 2012 14:50
by 2715
Jõudu ka lõunaeestist ja oleks küsimus, et mis saab uuel aastal reeglitest?
On ka mingeid suuremaid muudatusi ette näha?
Praegu vaikne aeg ja kui vaja tuleb uus pill ehitada.
Esiteks kas võiks ka sprindis lubada standardis õhufiltri katmist kasvõi mingi riidega kui on tõesti tolmune rada?
Ideaalis oleks muidugi Läti eeskujul lasta filter vabaks, kuna vastava porolonist tuutu saab juba alla 5 euro ja ka selle ühendamine ei ole mingi keeruline töö.
Seda enam, et seal sõidab mootor ilma rõngaste-laagrite vahetuseta terve hooaja vabalt ja alumine pool ka kauem kui ei saa liiva.

Posted: 05. Nov 2012 15:41
by iceman
eks seda nn sukka oleme kasutanud praegugi, twin air-i miski piti oma sobib anamvähem ,hiinakale küll paremini . samas ei näe põhjust, miks ei võiks olla tavaline poroloon element . sääreka varuosad ei ole just väga taastuv loodusvara ,et neid kepsulaagreid üle sõidu vahetada.
arvan ,et kokkuleppe küsimus. ise pooldaksin.

Posted: 06. Nov 2012 19:41
by chess
Kuule iceman ma arvan ,et sa võiks ise enda võistluse teha ja omad reeglid ma tahaks näha palju sinna neid võistlejaid tuleks mulle tundub ,et sa oled kõigega ikka eriti kursis.

Posted: 06. Nov 2012 19:54
by iceman
miks ma peaksin, on olemas väga hästi toimiv võrrivõidusõidu sari.lisaks lõppes teine hooaeg kestvussõidus, mis muidu kah vanem sari juba, aga ennem polnud laiadele hulkadele avatud.
jah tõesti ma tean jube palju ,endal on kah vahest hirm, kui mõtlema hakata- midakõike ma igasugu inimeste kohta tean.
võidusõidu korraldamisega ilmselt tegema kunagi ei hakka, olen rohkem sõidumees ja mehaanik. samas vastan hea meelega kõigile võrrindust puudutavatele küsimustele ,juhul kui info ei puuduta k
olmandaid isikuid ja nende tehnikat.

Posted: 07. Nov 2012 12:16
by chess
Aga kuule kui ei taheta et sa siin teemas sokid oma mõttetut loba siis ole parem vait tegelikult sa ei saa ikka midagi aru ju sa võiksid jätta oma jube suure aju võrri väljalaske akentele vms mitte siin mingit lambi juttu ajada :idea: