V-50

Mootor, veermik, elekter, hooldus, probleemid
sempron
Tavakasutaja
Posts: 53
Joined: 15. Nov 2011 01:00

V-50

Unread post by sempron »

Sai siis delta v-50 mootoril vahetatud veovõll ja pärast kokkupanemist ei olnud enam vabakäiku ja jõudu on ka vähem. :roll: Kõik tihendid on korras, mootoril on käsikäigud.Mida teha?
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Lahti võtta ja õigesti kokku panna.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
sempron
Tavakasutaja
Posts: 53
Joined: 15. Nov 2011 01:00

Unread post by sempron »

Nobody wrote:Lahti võtta ja õigesti kokku panna.
Täiesti õigesti on koos-kõik muu töötab.Kas mingeid muid variante on?
El3kTriK
Tavakasutaja
Posts: 55
Joined: 26. Nov 2011 01:00

Unread post by El3kTriK »

Käsikäigude puhul vaata üle trossi pingutus.. See peab olema spetasiaalselt timmitud.. (kui tross lõtv siis lähevad teised käigud sisse ja kui liiga pingul siis ka erinev käik) Kui ei eksi siis oli:
Lõtv tross = 2 käik.
Keskmiselt pingul = neutraal
Pigul = 1 käik
Timmi seda asja ja vaata kas saab teistsuguseid tulemusi 8 )

Jõudu võib vähe olla sellest, et süüde paigast.. Liiguta ka seda ja vaata mil mootor ilusamalt töötab.. Samuti võib lisaõhku ahmida kusagilt..
Endal oli ka teise käiguga(mopp Stella V50) vähe jõudu ja kala oli süütes.. :P

Edu nokitsemisel! :D
sempron
Tavakasutaja
Posts: 53
Joined: 15. Nov 2011 01:00

Unread post by sempron »

El3kTriK wrote:Käsikäigude puhul vaata üle trossi pingutus.. See peab olema spetasiaalselt timmitud.. (kui tross lõtv siis lähevad teised käigud sisse ja kui liiga pingul siis ka erinev käik) Kui ei eksi siis oli:
Lõtv tross = 2 käik.
Keskmiselt pingul = neutraal
Pigul = 1 käik
Timmi seda asja ja vaata kas saab teistsuguseid tulemusi 8 )

Jõudu võib vähe olla sellest, et süüde paigast.. Liiguta ka seda ja vaata mil mootor ilusamalt töötab.. Samuti võib lisaõhku ahmida kusagilt..
Endal oli ka teise käiguga(mopp Stella V50) vähe jõudu ja kala oli süütes.. :P

Edu nokitsemisel! :D

1. ja 2. käik töötavad korralikult ja seda trossi olen juba igat moodi pingutanud ja lõdvendand.
Proovin siis süüdet kruttida.Kas see üldse igas asendis sädet annab.
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

Säded annab igas asendis. Oluline on 3,2-3,7mm enne ÜSS. Mul oli samalaadne juhus, kus viga oli valesti kokku pantud siduris. Kui veo siduriga lahutasin, suri kätte ära. Neutraal oli samuti olematu.
sempron
Tavakasutaja
Posts: 53
Joined: 15. Nov 2011 01:00

Unread post by sempron »

urmet48 wrote:Säded annab igas asendis. Oluline on 3,2-3,7mm enne ÜSS. Mul oli samalaadne juhus, kus viga oli valesti kokku pantud siduris. Kui veo siduriga lahutasin, suri kätte ära. Neutraal oli samuti olematu.
Kus kohas see ÜSS on`?
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

ÜSS on mootori sees :P

Ü- ülemine
S- surnud
S- seis

See on lahti seletades väntvõlli selline asend, kus kolb on kõige ülemises asendis.
Sapakas
Tavakasutaja
Posts: 45
Joined: 13. Feb 2011 01:00

Unread post by Sapakas »

Vaata et rehv tühi ei ole ja kett liiga pingu(kui amortidega siis istu masina peale ja vaata siis kui pingul kett on).

Aga kuna sa ei teadnud mis ÜSS on,siis on arvata et süüde paigast ära!
sempron
Tavakasutaja
Posts: 53
Joined: 15. Nov 2011 01:00

Unread post by sempron »

:?
Last edited by sempron on 19. Apr 2012 21:44, edited 1 time in total.
sempron
Tavakasutaja
Posts: 53
Joined: 15. Nov 2011 01:00

Unread post by sempron »

Sapakas wrote:Vaata et rehv tühi ei ole ja kett liiga pingu(kui amortidega siis istu masina peale ja vaata siis kui pingul kett on).

Aga kuna sa ei teadnud mis ÜSS on,siis on arvata et süüde paigast ära!
Mootori sees`?Süüdet saab reguleerida mootori külje pealt.Mida järgides ma selle siis õgeks saan?
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1555
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Re: V-50

Unread post by madeinussr »

Alustada tuleks sellest, et vahetasid veovõlli.
Kuna vabakäiku enam pole hammakat käega liigutades, siis järelikult poob võlli kinni, keera veohammaka mutter lahti ja tõmba hammakat veidi eemale. Ja proovi siis käike.
Arvan, et lihtsalt konkreetne uus võll on, vähe pikem ja sellest ta kinni pooma hakkabki. Millimeetrite mäng.
sempron wrote:Sai siis delta v-50 mootoril vahetatud veovõll ja pärast kokkupanemist ei olnud enam vabakäiku ja jõudu on ka vähem. :roll: Kõik tihendid on korras, mootoril on käsikäigud.Mida teha?
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
gen
Tavakasutaja
Posts: 132
Joined: 30. May 2009 00:00

Unread post by gen »

Nagu arusain vahetasid kastis võlli. Kas see võll oli täpselt sama vana võlliga? Lauapeal proovisid käikude lülitust võllil? "Poola koperatiivist" tulnud võllid ei pruugi õigetes mõõtudes olla.
sempron
Tavakasutaja
Posts: 53
Joined: 15. Nov 2011 01:00

Unread post by sempron »

gen wrote:Nagu arusain vahetasid kastis võlli. Kas see võll oli täpselt sama vana võlliga? Lauapeal proovisid käikude lülitust võllil? "Poola koperatiivist" tulnud võllid ei pruugi õigetes mõõtudes olla.
Proovisin ja siis töötas kõik hästi.Proovin siis veits hammakat väljapoole tõmmata.
sempron
Tavakasutaja
Posts: 53
Joined: 15. Nov 2011 01:00

Unread post by sempron »

Sain kõik käigud trosside regullimisega paika.Süüdet kruttisin ka, aga see ei muutnud midagi.


Keegi soovitaks mis õli võiks kasutada käigukastis?
sempron
Tavakasutaja
Posts: 53
Joined: 15. Nov 2011 01:00

Unread post by sempron »

Kas lada mootori6li sobiks?
Sapakas
Tavakasutaja
Posts: 45
Joined: 13. Feb 2011 01:00

Unread post by Sapakas »

Lada õli kõlbab küll
sempron
Tavakasutaja
Posts: 53
Joined: 15. Nov 2011 01:00

Unread post by sempron »

Ok.
IcePilot
Tavakasutaja
Posts: 74
Joined: 14. Mar 2010 01:00
Location: Viljandimaa
Contact:

Unread post by IcePilot »

Sapakas wrote:Lada õli kõlbab küll
Sidur libisema ei hakka?
Sapakas
Tavakasutaja
Posts: 45
Joined: 13. Feb 2011 01:00

Unread post by Sapakas »

Mul vennal 2 masinat,2 vajavad remonti,seni on masinad lada õliga väga kenasti toimetanud.
sempron
Tavakasutaja
Posts: 53
Joined: 15. Nov 2011 01:00

Unread post by sempron »

Timmisin mopi karpat pool päeva aga ikka ei saa bena kätte. :evil: Kuidas see toimima saada?

Käikudega on ikka seesama n*ss.Kui esimene on ilusti sees siis ei ole teist käiku ja kui trossist keerata nii et mõlemad on olemas siis viskab esimene käik kõvasti üle.Mida teha?
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Käikude hammaka nukid võivad olla ümaraks kulunud. Seetõttu ei seogi ära vaid viskavad eemale.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
sempron
Tavakasutaja
Posts: 53
Joined: 15. Nov 2011 01:00

Unread post by sempron »

Nobody wrote:Käikude hammaka nukid võivad olla ümaraks kulunud. Seetõttu ei seogi ära vaid viskavad eemale.
Panin alle s kokku ja olid päris ilusad(mootor sõitnud 900km)

Oskab keegi veel midagi pakkuda?
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

Nobody wrote:Käikude hammaka nukid võivad olla ümaraks kulunud. Seetõttu ei seogi ära vaid viskavad eemale.
No mida asisemat veel öelda saab? Üks asi on mootori kokku panemine. Teine asi on korralikest osadest mootori kokku panemine. Foorumi teel mootorit on raske remontida. Kui ise ei mõista siis leia mees, kes oskab. Mina pakuks Asko pakutud versiooni või oskamatut reguleerimist.
sempron
Tavakasutaja
Posts: 53
Joined: 15. Nov 2011 01:00

Unread post by sempron »

urmet48 wrote:
Nobody wrote:Käikude hammaka nukid võivad olla ümaraks kulunud. Seetõttu ei seogi ära vaid viskavad eemale.
No mida asisemat veel öelda saab? Üks asi on mootori kokku panemine. Teine asi on korralikest osadest mootori kokku panemine. Foorumi teel mootorit on raske remontida. Kui ise ei mõista siis leia mees, kes oskab. Mina pakuks Asko pakutud versiooni või oskamatut reguleerimist.


No millest ma su arust selle kokku panin...isetehtud juppidest äkki?
Mootor ju ainult õigetest osadest kokku lähebki.Proovin siis veel trosse timmida kui muud võimalust pole.

MIda teha tuleks et bena kätte saaks?
urmet48
Tavakasutaja
Posts: 343
Joined: 28. Jul 2009 00:00
Location: Dagö
Contact:

Unread post by urmet48 »

Puhasta ära korralikult kraan ja karburaator. Lisa vahele kütusefilter. Segukruvi keeras 1,5 tiiru kinnisest asendist lahti. See on nö. käima saamiseks. sealt edasi peenhäälestus. Veendu, et kuskilt lisaõhku ei saaks ja kontrolli süütemoment ära (3,2-3,7mm enne ÜSS):
sempron
Tavakasutaja
Posts: 53
Joined: 15. Nov 2011 01:00

Unread post by sempron »

urmet48 wrote:Puhasta ära korralikult kraan ja karburaator. Lisa vahele kütusefilter. Segukruvi keeras 1,5 tiiru kinnisest asendist lahti. See on nö. käima saamiseks. sealt edasi peenhäälestus. Veendu, et kuskilt lisaõhku ei saaks ja kontrolli süütemoment ära (3,2-3,7mm enne ÜSS):
OK.
arvi
Tavakasutaja
Posts: 40
Joined: 01. Nov 2011 01:00
Contact:

Unread post by arvi »

Aga kuidas kraan siis lahti saada kui keegi väänanud kandid maha? Kompressiooni peab ikka kindlalt olema niipalju et lükaks sõrme küünlaaugust minema?(tuttav soovitas nii kontrollida). Endal ka ei saa kätte.
Ja kas mingisugusest peenikese mapi papist saaks tihendid teha?
Endal voolas alguses proovides kogu kütus sinna karburaatori alla siis pärast ei tahtnud ka nagu omaks võtta kütust. Igatahes endal kah küünal jumala kuiv. Ja kuidas saada üks karbussi kruvi lahti kui ta seal jumala kõvasti kinni?
sempron
Tavakasutaja
Posts: 53
Joined: 15. Nov 2011 01:00

Unread post by sempron »

arvi wrote:Aga kuidas kraan siis lahti saada kui keegi väänanud kandid maha? Kompressiooni peab ikka kindlalt olema niipalju et lükaks sõrme küünlaaugust minema?(tuttav soovitas nii kontrollida). Endal ka ei saa kätte.
Ja kas mingisugusest peenikese mapi papist saaks tihendid teha?
Endal voolas alguses proovides kogu kütus sinna karburaatori alla siis pärast ei tahtnud ka nagu omaks võtta kütust. Igatahes endal kah küünal jumala kuiv. Ja kuidas saada üks karbussi kruvi lahti kui ta seal jumala kõvasti kinni?
Mul lasi lihtsalt üks karbussi tihend läbi kui bena välja jooksis, panin veits hermeetikut ja kinni ta oligi.Kraan nii tugevalt küll kinni ei tohiks olla, et isegi näpitsatega lahti ei saa(kui kandid maas).Kruvidele lasin ma wd-40 nats vahele ja sai lõdvalt lahti. :D
arvi
Tavakasutaja
Posts: 40
Joined: 01. Nov 2011 01:00
Contact:

Unread post by arvi »

No aga kuidas sa kruvile wd40 panid kui sa teda lahti ei saanud. Ei saa ju. Hermeetikut ma tean aga pole võtta kuskilt hetkel.
sempron
Tavakasutaja
Posts: 53
Joined: 15. Nov 2011 01:00

Unread post by sempron »

arvi wrote:No aga kuidas sa kruvile wd40 panid kui sa teda lahti ei saanud. Ei saa ju. Hermeetikut ma tean aga pole võtta kuskilt hetkel.
See ju nii vedel et imbub vindivahele.Võid ju akuhappega ka proovida.Minul toimis :wink:
russivend
Tavakasutaja
Posts: 59
Joined: 25. Apr 2011 00:00
Location: Kesk-Eesti
Contact:

Unread post by russivend »

paistab et teil selle karpa jamad, mul pakkuda teile üli korralik karpa kui soovi, kõik toimib ja bena kraan ka olemas kui vaja ,
arvi
Tavakasutaja
Posts: 40
Joined: 01. Nov 2011 01:00
Contact:

Unread post by arvi »

Ei mul 3 karpat veel üle pole vaja. Kui siis ainult poest uut.
sempron
Tavakasutaja
Posts: 53
Joined: 15. Nov 2011 01:00

Unread post by sempron »

Nüüd siis selline probleem et külmalt läheb pmst esimesest laksust tööle, aga soojana, tao vänta palju tahad, mitte midagi :roll: Bena saab küll kätte.

Oskab keegi nõu anda?
sempron
Tavakasutaja
Posts: 53
Joined: 15. Nov 2011 01:00

Unread post by sempron »

Kas siis kui sidur lahutada ja 1. k2ik sisse keerata peabki k2ima selline suht tugev j6nks?
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Unread post by minimo »

sempron wrote:Kas siis kui sidur lahutada ja 1. k2ik sisse keerata peabki k2ima selline suht tugev j6nks?
Kerge jõnks käib ikka, proovi siduritrossi pingutada, ehk jääb vähemaks.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody »

Jõnks käib sellest, et sidurit veetakse kaasa. Seda tuleb ette, kui sidurikettad on äsja vahetatud, siduritross on piisavalt pingutamata või õli on liiga viskoossne. Võivad ka kõik kolm korraga olla :roll:
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
sempron
Tavakasutaja
Posts: 53
Joined: 15. Nov 2011 01:00

Unread post by sempron »

Ok, pingutan siis veel, näeb kas mõjub :D
Post Reply