Page 1 of 1

V-50

Posted: 19. Apr 2012 19:19
by sempron
Sai siis delta v-50 mootoril vahetatud veovõll ja pärast kokkupanemist ei olnud enam vabakäiku ja jõudu on ka vähem. :roll: Kõik tihendid on korras, mootoril on käsikäigud.Mida teha?

Posted: 19. Apr 2012 19:27
by Nobody
Lahti võtta ja õigesti kokku panna.

Posted: 19. Apr 2012 19:45
by sempron
Nobody wrote:Lahti võtta ja õigesti kokku panna.
Täiesti õigesti on koos-kõik muu töötab.Kas mingeid muid variante on?

Posted: 19. Apr 2012 20:11
by El3kTriK
Käsikäigude puhul vaata üle trossi pingutus.. See peab olema spetasiaalselt timmitud.. (kui tross lõtv siis lähevad teised käigud sisse ja kui liiga pingul siis ka erinev käik) Kui ei eksi siis oli:
Lõtv tross = 2 käik.
Keskmiselt pingul = neutraal
Pigul = 1 käik
Timmi seda asja ja vaata kas saab teistsuguseid tulemusi 8 )

Jõudu võib vähe olla sellest, et süüde paigast.. Liiguta ka seda ja vaata mil mootor ilusamalt töötab.. Samuti võib lisaõhku ahmida kusagilt..
Endal oli ka teise käiguga(mopp Stella V50) vähe jõudu ja kala oli süütes.. :P

Edu nokitsemisel! :D

Posted: 19. Apr 2012 20:20
by sempron
El3kTriK wrote:Käsikäigude puhul vaata üle trossi pingutus.. See peab olema spetasiaalselt timmitud.. (kui tross lõtv siis lähevad teised käigud sisse ja kui liiga pingul siis ka erinev käik) Kui ei eksi siis oli:
Lõtv tross = 2 käik.
Keskmiselt pingul = neutraal
Pigul = 1 käik
Timmi seda asja ja vaata kas saab teistsuguseid tulemusi 8 )

Jõudu võib vähe olla sellest, et süüde paigast.. Liiguta ka seda ja vaata mil mootor ilusamalt töötab.. Samuti võib lisaõhku ahmida kusagilt..
Endal oli ka teise käiguga(mopp Stella V50) vähe jõudu ja kala oli süütes.. :P

Edu nokitsemisel! :D

1. ja 2. käik töötavad korralikult ja seda trossi olen juba igat moodi pingutanud ja lõdvendand.
Proovin siis süüdet kruttida.Kas see üldse igas asendis sädet annab.

Posted: 19. Apr 2012 20:53
by urmet48
Säded annab igas asendis. Oluline on 3,2-3,7mm enne ÜSS. Mul oli samalaadne juhus, kus viga oli valesti kokku pantud siduris. Kui veo siduriga lahutasin, suri kätte ära. Neutraal oli samuti olematu.

Posted: 19. Apr 2012 20:58
by sempron
urmet48 wrote:Säded annab igas asendis. Oluline on 3,2-3,7mm enne ÜSS. Mul oli samalaadne juhus, kus viga oli valesti kokku pantud siduris. Kui veo siduriga lahutasin, suri kätte ära. Neutraal oli samuti olematu.
Kus kohas see ÜSS on`?

Posted: 19. Apr 2012 21:03
by urmet48
ÜSS on mootori sees :P

Ü- ülemine
S- surnud
S- seis

See on lahti seletades väntvõlli selline asend, kus kolb on kõige ülemises asendis.

Posted: 19. Apr 2012 21:14
by Sapakas
Vaata et rehv tühi ei ole ja kett liiga pingu(kui amortidega siis istu masina peale ja vaata siis kui pingul kett on).

Aga kuna sa ei teadnud mis ÜSS on,siis on arvata et süüde paigast ära!

Posted: 19. Apr 2012 21:40
by sempron
:?

Posted: 19. Apr 2012 21:41
by sempron
Sapakas wrote:Vaata et rehv tühi ei ole ja kett liiga pingu(kui amortidega siis istu masina peale ja vaata siis kui pingul kett on).

Aga kuna sa ei teadnud mis ÜSS on,siis on arvata et süüde paigast ära!
Mootori sees`?Süüdet saab reguleerida mootori külje pealt.Mida järgides ma selle siis õgeks saan?

Re: V-50

Posted: 19. Apr 2012 21:53
by madeinussr
Alustada tuleks sellest, et vahetasid veovõlli.
Kuna vabakäiku enam pole hammakat käega liigutades, siis järelikult poob võlli kinni, keera veohammaka mutter lahti ja tõmba hammakat veidi eemale. Ja proovi siis käike.
Arvan, et lihtsalt konkreetne uus võll on, vähe pikem ja sellest ta kinni pooma hakkabki. Millimeetrite mäng.
sempron wrote:Sai siis delta v-50 mootoril vahetatud veovõll ja pärast kokkupanemist ei olnud enam vabakäiku ja jõudu on ka vähem. :roll: Kõik tihendid on korras, mootoril on käsikäigud.Mida teha?

Posted: 19. Apr 2012 22:07
by gen
Nagu arusain vahetasid kastis võlli. Kas see võll oli täpselt sama vana võlliga? Lauapeal proovisid käikude lülitust võllil? "Poola koperatiivist" tulnud võllid ei pruugi õigetes mõõtudes olla.

Posted: 20. Apr 2012 17:17
by sempron
gen wrote:Nagu arusain vahetasid kastis võlli. Kas see võll oli täpselt sama vana võlliga? Lauapeal proovisid käikude lülitust võllil? "Poola koperatiivist" tulnud võllid ei pruugi õigetes mõõtudes olla.
Proovisin ja siis töötas kõik hästi.Proovin siis veits hammakat väljapoole tõmmata.

Posted: 28. Apr 2012 09:24
by sempron
Sain kõik käigud trosside regullimisega paika.Süüdet kruttisin ka, aga see ei muutnud midagi.


Keegi soovitaks mis õli võiks kasutada käigukastis?

Posted: 29. Apr 2012 11:06
by sempron
Kas lada mootori6li sobiks?

Posted: 29. Apr 2012 11:14
by Sapakas
Lada õli kõlbab küll

Posted: 29. Apr 2012 17:00
by sempron
Ok.

Posted: 01. May 2012 22:11
by IcePilot
Sapakas wrote:Lada õli kõlbab küll
Sidur libisema ei hakka?

Posted: 02. May 2012 16:49
by Sapakas
Mul vennal 2 masinat,2 vajavad remonti,seni on masinad lada õliga väga kenasti toimetanud.

Posted: 04. May 2012 19:19
by sempron
Timmisin mopi karpat pool päeva aga ikka ei saa bena kätte. :evil: Kuidas see toimima saada?

Käikudega on ikka seesama n*ss.Kui esimene on ilusti sees siis ei ole teist käiku ja kui trossist keerata nii et mõlemad on olemas siis viskab esimene käik kõvasti üle.Mida teha?

Posted: 04. May 2012 20:04
by Nobody
Käikude hammaka nukid võivad olla ümaraks kulunud. Seetõttu ei seogi ära vaid viskavad eemale.

Posted: 04. May 2012 20:32
by sempron
Nobody wrote:Käikude hammaka nukid võivad olla ümaraks kulunud. Seetõttu ei seogi ära vaid viskavad eemale.
Panin alle s kokku ja olid päris ilusad(mootor sõitnud 900km)

Oskab keegi veel midagi pakkuda?

Posted: 04. May 2012 20:47
by urmet48
Nobody wrote:Käikude hammaka nukid võivad olla ümaraks kulunud. Seetõttu ei seogi ära vaid viskavad eemale.
No mida asisemat veel öelda saab? Üks asi on mootori kokku panemine. Teine asi on korralikest osadest mootori kokku panemine. Foorumi teel mootorit on raske remontida. Kui ise ei mõista siis leia mees, kes oskab. Mina pakuks Asko pakutud versiooni või oskamatut reguleerimist.

Posted: 04. May 2012 21:02
by sempron
urmet48 wrote:
Nobody wrote:Käikude hammaka nukid võivad olla ümaraks kulunud. Seetõttu ei seogi ära vaid viskavad eemale.
No mida asisemat veel öelda saab? Üks asi on mootori kokku panemine. Teine asi on korralikest osadest mootori kokku panemine. Foorumi teel mootorit on raske remontida. Kui ise ei mõista siis leia mees, kes oskab. Mina pakuks Asko pakutud versiooni või oskamatut reguleerimist.


No millest ma su arust selle kokku panin...isetehtud juppidest äkki?
Mootor ju ainult õigetest osadest kokku lähebki.Proovin siis veel trosse timmida kui muud võimalust pole.

MIda teha tuleks et bena kätte saaks?

Posted: 04. May 2012 22:07
by urmet48
Puhasta ära korralikult kraan ja karburaator. Lisa vahele kütusefilter. Segukruvi keeras 1,5 tiiru kinnisest asendist lahti. See on nö. käima saamiseks. sealt edasi peenhäälestus. Veendu, et kuskilt lisaõhku ei saaks ja kontrolli süütemoment ära (3,2-3,7mm enne ÜSS):

Posted: 04. May 2012 23:39
by sempron
urmet48 wrote:Puhasta ära korralikult kraan ja karburaator. Lisa vahele kütusefilter. Segukruvi keeras 1,5 tiiru kinnisest asendist lahti. See on nö. käima saamiseks. sealt edasi peenhäälestus. Veendu, et kuskilt lisaõhku ei saaks ja kontrolli süütemoment ära (3,2-3,7mm enne ÜSS):
OK.

Posted: 05. May 2012 11:12
by arvi
Aga kuidas kraan siis lahti saada kui keegi väänanud kandid maha? Kompressiooni peab ikka kindlalt olema niipalju et lükaks sõrme küünlaaugust minema?(tuttav soovitas nii kontrollida). Endal ka ei saa kätte.
Ja kas mingisugusest peenikese mapi papist saaks tihendid teha?
Endal voolas alguses proovides kogu kütus sinna karburaatori alla siis pärast ei tahtnud ka nagu omaks võtta kütust. Igatahes endal kah küünal jumala kuiv. Ja kuidas saada üks karbussi kruvi lahti kui ta seal jumala kõvasti kinni?

Posted: 05. May 2012 11:48
by sempron
arvi wrote:Aga kuidas kraan siis lahti saada kui keegi väänanud kandid maha? Kompressiooni peab ikka kindlalt olema niipalju et lükaks sõrme küünlaaugust minema?(tuttav soovitas nii kontrollida). Endal ka ei saa kätte.
Ja kas mingisugusest peenikese mapi papist saaks tihendid teha?
Endal voolas alguses proovides kogu kütus sinna karburaatori alla siis pärast ei tahtnud ka nagu omaks võtta kütust. Igatahes endal kah küünal jumala kuiv. Ja kuidas saada üks karbussi kruvi lahti kui ta seal jumala kõvasti kinni?
Mul lasi lihtsalt üks karbussi tihend läbi kui bena välja jooksis, panin veits hermeetikut ja kinni ta oligi.Kraan nii tugevalt küll kinni ei tohiks olla, et isegi näpitsatega lahti ei saa(kui kandid maas).Kruvidele lasin ma wd-40 nats vahele ja sai lõdvalt lahti. :D

Posted: 05. May 2012 11:57
by arvi
No aga kuidas sa kruvile wd40 panid kui sa teda lahti ei saanud. Ei saa ju. Hermeetikut ma tean aga pole võtta kuskilt hetkel.

Posted: 05. May 2012 12:03
by sempron
arvi wrote:No aga kuidas sa kruvile wd40 panid kui sa teda lahti ei saanud. Ei saa ju. Hermeetikut ma tean aga pole võtta kuskilt hetkel.
See ju nii vedel et imbub vindivahele.Võid ju akuhappega ka proovida.Minul toimis :wink:

Posted: 05. May 2012 12:36
by russivend
paistab et teil selle karpa jamad, mul pakkuda teile üli korralik karpa kui soovi, kõik toimib ja bena kraan ka olemas kui vaja ,

Posted: 05. May 2012 12:49
by arvi
Ei mul 3 karpat veel üle pole vaja. Kui siis ainult poest uut.

Posted: 05. May 2012 14:14
by sempron
Nüüd siis selline probleem et külmalt läheb pmst esimesest laksust tööle, aga soojana, tao vänta palju tahad, mitte midagi :roll: Bena saab küll kätte.

Oskab keegi nõu anda?

Posted: 18. May 2012 14:35
by sempron
Kas siis kui sidur lahutada ja 1. k2ik sisse keerata peabki k2ima selline suht tugev j6nks?

Posted: 18. May 2012 14:39
by minimo
sempron wrote:Kas siis kui sidur lahutada ja 1. k2ik sisse keerata peabki k2ima selline suht tugev j6nks?
Kerge jõnks käib ikka, proovi siduritrossi pingutada, ehk jääb vähemaks.

Posted: 18. May 2012 14:42
by Nobody
Jõnks käib sellest, et sidurit veetakse kaasa. Seda tuleb ette, kui sidurikettad on äsja vahetatud, siduritross on piisavalt pingutamata või õli on liiga viskoossne. Võivad ka kõik kolm korraga olla :roll:

Posted: 18. May 2012 18:43
by sempron
Ok, pingutan siis veel, näeb kas mõjub :D