Page 1 of 1

pannonia 1970-1980a

Posted: 25. May 2012 15:20
by peitupaik
Tere, kui mõitslik on mul osta pannonia millel on süütelukk puudu ja kõik jubinad lenksküljest koos trossidega ja süüte süsteemi kaan? Aga dok olemas ja arvel, isegi need puudu olevad jupid pidi olemas olma. Välja nägi minujaoks normaalne.
Ja hinnaks jäi et 50e ja siis saan endale.
Kui kallik nende juppide ostsimine võib mul minna ?

Posted: 25. May 2012 16:47
by fomoco
Pakun, et tõsisemat remonti vajava pannonia väärtus, on ca 200€ ja sulle tullakse juba uksetaha kauplema.
Kui on eesti numbrid, siis nende väärtus on veel lisaks 150€

Kui tunned, et ise hakkama ei saa, siis osta ära, tee dokumendid oma nimele ja müü edasi.

Posted: 25. May 2012 18:20
by Nobody
Väärtus on täpselt selline, mida ollakse nõus maksma. Kuskil poest nn hinnakirja järgi neid ei müüda, on inimesi, kes vanu rattaid üle hindavad ja on neid, kes alahindavad. Sõltub, kuhu vahele sa end paigutad ja kuidas teisi "konkurente" jagub :)

Posted: 25. May 2012 19:11
by fomoco
Kuid kindlasti tasuks sellega kiirustada.
Mul on juba olemas kogemus ühe masinaga, mille oleks pidanud viinapudelieest endale saama.

Vahepeal läks kõvasti aega mööda ja kui kaupa läksin tegema, siis oli masin juba koskisse viidud.

sai käidud uurimas

Posted: 28. May 2012 22:11
by peitupaik
käisin tegin pildid´
http://fotoalbum.ee/photos/peitupaik/sets/1287197
No nii hinnd kujunes ka "minu jaoks" mõistlik 50 ja dok on olemas ja eestis arvel aga märke ei näinud :S aga õiget omaniku pole ka siianni näinud ainutl telefoni teel, selle viinapudeli juttu kuulesin linna vahelt, et nii saab selle, kui selgus, et need inimesed nii "parmud" polegi.
20e puudu kohe peaks kätte samma siis jooksen kohe masina järgni nii et tuld lendab :) Kontrollisin mootor käib ilusti ringi ja kõik piltidel mitte olevad juppid pidid ka olemas olema.
Ehk siis kui raha kokku saan helistan omanikule ja ta otsib asjad üles ja läheb masina juurde kuna masin asu kuskil tema endise naise juures.
Pildidel nähtav audi pidi olema päris hea raiteet, ma lubasin seda ka 1aasta pärast minna kauplema.
Pannonia aasta on 1971

Posted: 29. May 2012 12:20
by fomoco
Tee siis igaks juhuks ka mingi A4 lehele seletuskiri või ostumüügi leping, et mis masina soetasid, kes on arvatavasti reg. omanik, mis hinda maksid, kuidas see masin sinna sai, kaua seal seisnud on jne...

Kui hiljem tuleb välja, et masina on keegi varastanud vms... siis sul on tõestus, et oled heausklik ostja.

Kui õige omanik on käes, siis tee temaga ostumüügi leping, mille vormid leiad ARK kodulehelt.

Kindlasti veendu, et masinal oleks olemas maksevaba kindlustusleping, kui seda pole, siis tee see.
See on tasuta.

Võid ka toksida siia numbri sisse:
https://vs.lkf.ee/pls/xlk/SYSADM.LK_INF ... lustuskate
Et näha, kas on arvel.

Näiteks see audi on juba maha kantud.
Mis tähendab jällegi registreerimisel lisakulu.

Posted: 29. May 2012 12:34
by Mattu
Vaevalt, et naapalju ümberehitatud ratta üle keegi nutma hakkab. Samas paberimajandus on kindlasti vaja koos raha omaniku vahetamisega. Seda ma eriti ei usu, et sellel kehtiv registreering on.

.

Posted: 29. May 2012 13:50
by peitupaik
pass pidi olemas olema.
Aga see kelle juures seisab( naine) ta ütles, et on arvel ja seletas pikalt ja laialt kuidas ta oli sellega oma mehega ringi sõitnud. Mii , et omanik peaks õige olema.
Aga juhl kui pole arvel ss kirjutan lihtsalt seletus kirja ? Aga see kes müüd mis andmed ma temalt võtma pean ? Nime ja isikukoodi ?

Posted: 29. May 2012 14:05
by peitupaik
Ja oleks tore kui keegi seletaks mis on makse vaba kindlustus ? ja kuidas ma seda kontrollin ?

Posted: 29. May 2012 15:45
by Mattu
Sa ruttad asjadest ette. Kõigepealt on vaja selgeks saada, kas see ratas on registris arvel. Naine võib mida iganes arvata. Reg.nr järgi saab näiteks kontrollida. Või ka selle järgi, milline tehn. pass on. Kui see ei ole arvel ja omab vana kehtetut passi, siis teed ostu-müügi lepingu (näide mnt. lehel olemas nagu eelpool viidatud) omanikuga (kui omanikul oli naine siis sõltuvalt asjaoludest võib ka tema nõusolekut vaja minna paberil) ja sellega marsid Mnt. ameti büroosse (suupärasemalt ARK) ja seal läheb tõenäoliselt esmakordne registreerimine. Võib-olla kui on mingi Eesti vabariigi pass, saab lihtsalt passi ja nr vahetusega aga pigem seda ei usuks. Seejärel teed selle n.ö. maksevaba lepingu, ehk poliisi ei sõlmi, kindlustusmakset ei maksa ja sõita ka ei või.

Sul on päris kindel plaan see asi niipalju korda ajada, et sellega tee peal liigelda võib? Vana sa oled üldse? Load olemas?

Kui nõukaaegne või muidu kehtetu pass on siis minu meelest ei pea sa enda nimele arvele võtmisega ka kiirustama. Järsku läheb tahe üle ja... Muidugi jääb variant, et omanik kooleb maha aga noh. Peaks piisama ka ost-müügi lepingust mis on elusa omanikuga sõlmitud, et edaspidi arvele siiski saada.

Lühidalt tee selgeks, millega sul tegemist. Milline tehn. pass on ja mis number on ning kes konkreetselt tehn.passis omanikuna kirjas on ja kas selle inimese käest allkirja ka ost-müük lepinugle saab.

Posted: 29. May 2012 18:14
by peitupaik
. No tahanaasta pärast teepeale jõuda, huvi ei kao ära.
No omanik ütles, et ta leidis passi, aga seda ma ise ka enam väga ei usu et see arvel on kuna numbri märke ma ei näinud aga ss ma ei saa ostumüügilepingusse masina registri märke ja asju ka märkida ju mis nendega saab siis ?
Ostu müügi lepingud olemas juba.

Posted: 29. May 2012 18:17
by peitupaik
no paraeguse hetkega ma saan aru et teen lihtsalt ostu müügi lepingu ja selleks ajaks kui masin juba enam vähem korda saab siis panen enda nimele ? Üritan homme omanikule helistada ja küsida, et mis pass on kas eesti või mingi muu ja e kas on arvel või ei ole

Posted: 29. May 2012 19:04
by fomoco
Masina arvele saamiseks pead ta ARK`i viima ja kaasa võtma masina dokumendid ja ostumüügi lepingu, mille leiad ARK`i kodulehelt.

Esmalt saa see masin kätte, siis võta arvele, ning lõpuks tee korda.
Kuna kui sa teed ta korda ja siis selgub, et arvele võtta ei saa, siis sõita ka ei tohi.

Arkis kulub raha 60-150€

Kindlasti tasuks uurida, ehk on sellel masinal ka külgkorv või mingeid muid juppe kuskil nurgataga.

Posted: 29. May 2012 19:21
by peitupaik
külg korvi kahjuks ei ole aga tahan osta( üks suuremaid põhjuseid miks ma sellist masinat tahan) no seda ma tean kuidas need asjad käivad 1 tsikkel juba ostetud ja minu nimel juba millega sõidan. Aga mida sellisega teha mida arvel pole seda ei tea :D esmane reg on 120e :) Hetkel on olen aru saanud, et pean ainult ostu-müügi lepingu tegema :D ja siis kunagi arkis arvele :)
Aga siiski ei tea mida ma seal ostu-müügi lepingus registreerimis märgi lahtrisse kirjutan ?

Posted: 29. May 2012 19:33
by Mattu
Puudub või kadunud - mõlemad täitsa head sõnad.

Posted: 29. May 2012 21:41
by fomoco
Mina ei teadnud, et reg. märk tuleb ark`ile anda, sellest nagu juttu ka ei olnud, kui käisin vajaminevaid asju uurimas, enne kui masinaga kohale läksin.

Ning kohapeal ei saanud roostes polte lahti, number jäigi mulle.

Posted: 29. May 2012 22:11
by peitupaik
http://www.mnt.ee/file.php?15968
no seal on selline lahter naqu registreerimismärk

Posted: 30. May 2012 08:34
by fomoco
Mattu wrote:Puudub või kadunud - mõlemad täitsa head sõnad.
Või võtad andmed dokumentidest

Posted: 30. May 2012 09:39
by Mattu
Vaata sõbrake, ei võta sa midagi, kui numbrit füüsiliselt ei ole!
Seejärel hakkad büroos kohe seletuskirja kirjutama, kuhu sa selle numbri pärast ostu-müügi vormistamist panid, kui see seal kirjas on :twisted:

Või siis töötaja on nii lahke ja lubab sul selle lahtri loetamatuks sodida.

Posted: 30. May 2012 16:01
by peitupaik
nii, et siis seda lahtrit ei täidagi?

Posted: 30. May 2012 20:35
by fomoco
Kas dokumentides on Reg. number kirjas?
Kui jah, siis sealt see maha kirjutagi.

Posted: 30. May 2012 20:37
by Nobody
peitupaik wrote:nii, et siis seda lahtrit ei täidagi?
kirjutad "puudub"

Posted: 31. May 2012 00:56
by peitupaik
okei, mul isaga väike vajajama , talle ei meeldi eriti see ratas ta ei usu eriti pannoniasse juhul kui asi katki jääb siis oleks kellegil soovi seda ära osta ?

Posted: 31. May 2012 12:25
by fomoco
Ütled isale, et see on edasimüügi eesmärgil soetatud.

Posted: 31. May 2012 17:24
by IZH
Otsi veel, äkki see number kuskil kuuris.

Posted: 03. Jun 2012 18:45
by peitupaik
no ennem on mul vaja paar asja üldse ise endal maha müüd , kuna raha vaja

Posted: 03. Jun 2012 22:52
by fomoco
Paku ettemaksu ja too masin koju.
Kui kogu raha makstud, siis vormistate dokumendid.

Posted: 04. Jun 2012 08:27
by peitupaik
no endal mõistus ei luba nii , selline tunna naqu teeks laenu vms... parem maksan korraga ära, et jamasid ei tekiks :)

Posted: 04. Jun 2012 13:29
by peitupaik
rääkisin omanikuga, tehniline pass on olemas ja numbriärk ka kuskil. Ja kuna 10e on puudu siis küsisin alla ss ütles et ilma passita. Pakkusin talle et maksan pool ja saan masina kütte kui raha juurde saan maksan ülejäänud ja siis saan passi

Posted: 04. Jun 2012 13:31
by peitupaik
nubrimärk on 52-32 esz(ei oska vene tähti kirjutada)

Posted: 04. Jun 2012 13:38
by peitupaik
lähen 25e tsikli järgi......

Posted: 04. Jun 2012 13:55
by Mattu
peitupaik wrote:nubrimärk on 52-32 esz(ei oska vene tähti kirjutada)
Ehk siis see ratas ei ole arvel ja arvele läheb esmase registreerimisega.

Posted: 04. Jun 2012 15:20
by peitupaik
jep, masin kodus kohe tulevad uued pildid.

Posted: 04. Jun 2012 15:54
by peitupaik
http://fotoalbum.ee/photos/peitupaik/sets/1287197 lisasin sinna pildid :) Kellel nüüd pannoniale külg korvi on ?
:D

Posted: 05. Jun 2012 21:58
by iceman
isa tundub sul, erinevalt ülejäänud karjast, matsu jagavat. et mõttetu ost ja see 50 juba üle makstud. pann on veneaegsetest müügil olmud ratastest kehvim. nagu suurema kubatuuriga säärekas. 50 eest oleksid saanudki sõitva võrri ja saanud seda sihipäraselt kasutadagi võibolla. ja jõudu seda 250 müümisel. sa oled ikka kosmoses omadega.

Posted: 05. Jun 2012 23:21
by fomoco
iceman wrote:isa tundub sul, erinevalt ülejäänud karjast, matsu jagavat. et mõttetu ost ja see 50 juba üle makstud. pann on veneaegsetest müügil olmud ratastest kehvim. nagu suurema kubatuuriga säärekas. 50 eest oleksid saanudki sõitva võrri ja saanud seda sihipäraselt kasutadagi võibolla. ja jõudu seda 250 müümisel. sa oled ikka kosmoses omadega.
Kõige reaalsema hinna saab ostast ja ma olen 100% kindel, et see ületab mitmekordselt 50€

Posted: 06. Jun 2012 08:12
by MAZ
Minu arust on selle pannonia probleem selles,et seda on kõvasti teiste nõukogudeaegsete mootorratta osadega ära tuunitud. Pannonia T5 on asju veel laatadel liikumas, aeg ajalt mõni tükk ka osta.ee-s. Aga üldiselt kroom osadega kipub olema üsna hapu seis. Neid küll tehakse järgi,kuid maksavad ikka väga palju. Korralikke asju enam odavalt ei leia.
Üldiselt töökindluse poolest T5 ei ole eriti hea aga kõik olenes ka peremehest :wink:
Hinna osas ma ei hakka kaasa rääkima,kuna see sõltub liiga paljudest teguritest.