Page 1 of 1

Peitupaiga pannonia t5

Posted: 04. Jun 2012 22:18
by peitupaik
Ostsin endale pannonia t5 hea raha eest nüüd palju abi vaja :)
Esmalt on vaja süüte süsteemi juhtmed ära ühendada mingid skeemid leidsin.
http://fotoalbum.ee/photos/peitupaik/sets/1287197

Oleks vaja kedagi kes on seda ennem teinud ja sõna sõnaliselt aitaks :)
Skeem: http://pannonia.rulli.ee/
Sooviks teada mis asi teiselt skeemilt on 2. ja 5.
Ise sain aru, et 1. esi tuli 3. kontaktid 4. on aku 6. on tagatuli 7. tulede lüliti

Posted: 04. Jun 2012 23:04
by fomoco
2 - Tulede lüliti, lenksu peale.
5 - Signaal.

Posted: 04. Jun 2012 23:15
by silverMR
fomoco wrote:2 - Tulede lüliti, lenksu peale.
5 - Signaal.
Nr 2. lülitiplokist käib ka signaali lülitamine.

Palju edu!

Posted: 05. Jun 2012 08:42
by peitupaik
aga mingeid releesid selliseid juinaid pole ? ja millised juhtmed süüteks lähevad hetkel on seal ainult tuled ju.

Posted: 05. Jun 2012 08:45
by peitupaik
fomoco wrote:2 - Tulede lüliti, lenksu peale.
5 - Signaal.
aga mis see seitse siis on kui kaks on tulede lüliti? või taga tulel on ka eraldi lüliti?
kas võrri tulede ja signaali lüliti sobiks lenksule?

Posted: 05. Jun 2012 09:50
by fomoco
Seitse on Piduritule lüliti.

Võrri tulede lüliti sobiks siis, kui sa teed kogu elektrisüsteemi Lihtsustatud kujul ringi.

Soovitaks esmalt leida originaal varuosad ja teha see masin normaalselt korda, mitte mingit porri.

Kuid kui soovid "käepäraste vahenditega" käima saada, siis esmalt vaheta mootoris õli ära, puhasta paak ja karburaator, silindrisse kalla tilk õli ja aja vaikselt mootorit vändast või lükates ringi.

Osta aku ja tee elektrisüsteemist niipalju valmis, et oleks laadimine olemas.
Tuled tee siis, kui juba laadimine töötab.

Need olemasolevad juhtmed võta maha ja uued vea paagi alt.

Ära unusta, et bensiini sisse tuleb ka õli segada umbes 1L õli 20L bensiini sekka.


Käigukasti läheb spetsiaalne märgsiduri õli ja bensiini sisse 2T õli.
Kui soovid raha kokku hoida, siis võid ajutiselt valada mõlemasse odavat mineraal mootoriõli.´

Tähtsad asjad, mida sul seal ei paista - Gaasirull koos trossiga, Siduriheebel koos trossiga, Esipiduri heebel koos trossiga, süütelukk, süütepool koos küünlajuhtmega.

Posted: 05. Jun 2012 12:29
by peitupaik
no vanaomanik rääkis et selle sütemmi tegi ringi samma suguseks naqu võrril ja hetkel tahaksgi lihtsalt naqu tööle saada.
kuidagi pidi nii saama ühedata et akut ei ole ja et läbi süüte lukku ei läheks.
Selle pannoniaga on mul mõttet sellised, et alul paneks lihtsalt tööle ja siis tasapisi hakkaks muid asju ka tegema. Või siis lihtsalt müün maha peale seda kui tööle olen saanud, sest töötavat masinat on kergem müüa.
Ja kuna isa on veel hetkel tugevalt selle masina vastu soovitab, et ostaksin migni muu tsikli kuna pannonia ei pidavat nii hea olema siis arvangi et panen tööle ja müün maha.
Ja neid puudu olevaid juppe saab ajutiselt ju muude masina juppidega asendada.
Hetkel teen jah porri kuna vaja masin lihtsalt tööle saada.

Posted: 05. Jun 2012 12:30
by peitupaik
Kuidas paaki puhastada ? eile tegin karpa puhtaks (võtsin laiali ja puhastasin surve õhu ja mingi kange mootori pesu vahendiga ära)

Posted: 05. Jun 2012 13:24
by fomoco
Paaki kallad tilga bensu sisse, loksutad veidi ja valad jälle välja.

Tee siis selline süütesüsteem, millel oleks säde, tulesid ära tee.
Kui dok korras ja isa ikkagi soovitab maha müüa, siis pane kuulutus ülesse ja vaheta mõne töökorras 50cc ATV, ATM või Rolleri vastu millel on olemas soetamise dokumendid, et saaksid arkis ära registreerida ja tänavalegaalseks teha.

Igasugune porno viib jällegi hinda e. väärtust allapoole.

Kuulutuse võid ju kasvõi kohe ülesse panna.
Vaata, mis huvitavaid pakkumisi tuleb.

Pannonia

Posted: 05. Jun 2012 14:03
by v301060
Kas see soovitatud õli kogus 1L/20L pole mitte topelt? Jawale läheb küll suhtega 1:40, ehk siis 250g/10L.
Mulle soovitati kah alguses 1:25, ehk siis 400g/10L, sain sel viisil küll sumpad kinni(tavotiga) aga soovitajal vist lihtsalt keel vääratas :D

Posted: 05. Jun 2012 14:23
by peitupaik
see suhe on jah kuidagi kahe kordne, kuna ma sõidan ise hetkel 2t 125cc tsikliga sinna panen 1:35 soovituslik on 1:40

Posted: 05. Jun 2012 14:23
by fomoco
Ei oskagi täpselt kommenteerida.
Väidan, et kaua seisnud masinale tuleks rohkem õli panna, kuna erinevad pinnad võivad roostes olla.

Posted: 05. Jun 2012 14:56
by peitupaik
no kuidas paaki puhastada? Ja kellegil lenksu peale pole mingeid juppe pakkuda, vasakpoolset istmealust karpi, õigeid sumpse, laibakaid, külg korvi, m-ilise tule sisse süütelukku või siis mingi muu masina oma, esi piduri ja siduri trosse koos heeblitega, korralikke velgesid ?? Ja kui keegi leiab piltidelt kus on näha varu osad, et tal sealt midagi vaja siis võtku ühendust.

Posted: 05. Jun 2012 16:57
by peitupaik
kas sellel mingit pinge releed või asja polegi ? et ongi lihtsalt mägis,magneto, aku, süüte lukk,tulede lüliti ja signaal kust vool läbi käib ?

Posted: 05. Jun 2012 17:32
by fomoco
Ma pole kahjuks kunagi pannoniat ligemalt vaadanud.
Vaata, kas seal süütemängust veidi eespool ei ole kohta, kuhu küünlajuhet panna, või ehk on paagiall süütepool?
See must junn seal mootori eesotsas, süütemängu juures. pilt nr15.

Posted: 05. Jun 2012 18:17
by peitupaik
jah seal on see olmas. Kui oleks naqu võrril siis peaks sealt ju voolu saama.

Posted: 05. Jun 2012 19:51
by fomoco
EI, sealt saab sädet.
Ning number 2 klemm, ehk kui generaatoris keskmise juhtme massi ühendad, siis see suretab mootori välja e. kaob säde ära.

Kas sädeme jaoks on üldse aku vajalik, või on aku eesmärk tuledele voolu ühtlustamine.
Ning skeemis on esitule sees üks diood, milleks seda vaja on?

Ma arvan, et võta sealt genekast kõik juhtmed lahti, leia kuskilt küünlajuhe koos piibuga, võta küünal maha ja proovi, kas vänta lüües säde tekib?

Posted: 05. Jun 2012 20:33
by urmet48
Pannonial on magneetosüüde ju. Sellel aku on tulede voolu stabiliseerimiseks. Sädeme saamiseks piisab, kui kontaktide ja kondensaatori klemmi alt otse juhe süütepooli "+" klemmile ühendada. "-" peab kaa poolist keresse ühendatud olema. Originaalis muide on piibujuhe otse mähisest nagu D4 võrri mootoril.

Image

Image

Posted: 06. Jun 2012 12:02
by peitupaik
kus on kontaktide ja kondensaatori klemm?

Posted: 06. Jun 2012 12:13
by peitupaik
fomoco wrote:Paaki kallad tilga bensu sisse, loksutad veidi ja valad jälle välja.

Tee siis selline süütesüsteem, millel oleks säde, tulesid ära tee.
Kui dok korras ja isa ikkagi soovitab maha müüa, siis pane kuulutus ülesse ja vaheta mõne töökorras 50cc ATV, ATM või Rolleri vastu millel on olemas soetamise dokumendid, et saaksid arkis ära registreerida ja tänavalegaalseks teha.

Igasugune porno viib jällegi hinda e. väärtust allapoole.

Kuulutuse võid ju kasvõi kohe ülesse panna.
Vaata, mis huvitavaid pakkumisi tuleb.
Kuulutuse panin juba ülesse aga hinna panin utoopilise lihtsalt et äkki mõni loll pakub. Aga mul endal 125cc linna tsikkel olemas nii et pole neid rolleri risusid vaja , kuigi korralikust vene mopist millel mingisugused paberid on ära ei ütleks. Ja võib olla saan endale külgkorvi ka kuskil metsa all pidi vedelema.

Posted: 06. Jun 2012 12:52
by peitupaik
aga kas säded võin võrri süüte pooliga kontrollida? Kuigi kuskil pidi olma õige tsikli oma ka venna juttu järgi.
Aga siiski oleks kiiresti vaja gaasi trossi. Kuidagi mingi teise oma ei sobi sellele?

Posted: 06. Jun 2012 19:50
by fomoco
Sinna musta julla sisse keeradki küünlajuhtme, süütepool on generaatori sisse ehitatud.

Posted: 06. Jun 2012 21:01
by peitupaik
nii et sellel masinal polegi eraldi kuskile raamikülge süüte pooli vajagi ? Kuigi tundub et paagi all on süütepooli kinnitamiseks koht olemas.

Posted: 07. Jun 2012 20:44
by peitupaik
Hetkel võin ära ka anda kellegile hea raha eest või siis migni teise tsikli vastu vahetada :)

Posted: 07. Jun 2012 21:14
by extinction
Sa oled ikka suht mõistlik vend: "dokumendid puudu, aga kui ära ostad tsikli annan omaniku numbri, kelle käes on dokumendid." Wow. :roll: :roll:

Posted: 07. Jun 2012 21:26
by erw1nike
Ei taha midagi halba öelda,aga seda teemat algusest peale lugedes tekib tunne nagu oleks tegu 10a-sega.Võiks asjad endale selgeks ennam teha(kuidas,mis),internet täis kõikvõimalike katalooge ,mis allalaetavad,jääksid mõtetud ühelauselised lollid küsimused ära ja suureneks silmaring.
See minu arvamus asjast : )

Posted: 07. Jun 2012 22:24
by fomoco
Eks me kõik oleme kunagi lollide küsimustega alustanud, lihtsalt meil polnud internetti, kus neid esitada :lol:

Posted: 08. Jun 2012 08:54
by strtw
well, no offence erw1nike, aga sinu teksti lugedes tekib paratamatul tunne nagu oleks tegu patoloogilise düsgraafikuga. Mismoodi ta sinu arvates endale asjad selgeks peaks siis tegema? kuidagi ta siia ju jõudis..
Sinu sõnavõtust võib pigem järeldada, et püüad vägisi foorumi funktsiooni kahtluse alla seada.

iga samm mis on eelmisest erinev on ju empiiriline.

minu viis senti.

Posted: 08. Jun 2012 09:14
by extinction
Njah... Inimesel on puudulikud algteadmised, võibolla pole tegu ka kõige teravama pliiatsiga, küsitakse rumalaid ja veidi targemaid küsimusi, saadakse palju erinevaid vastuseid. Kuid tihti ei viitsita ise absoluutselt mõelda ja ei saada ikka mitte millegi mõistlikuga hakkama. Kohati ütleks, et internet rikub inimest.

Posted: 08. Jun 2012 09:42
by strtw
..aga nii ju kogemused tekivadki.
mina olen näiteks üsna tugeva osa oma teadmistest foorumeid sirvides ammutanud.
lükkasin kunagi oma võrri 2 nädalat käima, enne kui keegi ütles, et süütepool on ka vajalik..oleks siis foorumid olnud..
samuti ei saa eeldada, et iga kasutaja portfoolio sisaldaks endas jada lego->lego technic->konstruktor->võrr->mopeed vms..ja kuskil siin vahel on luba foorumiga liituda:)
tänapäeval on see jalgratas igal mõeldaval viisil juba leiutatud ja see teeb
meid paraku mugavaks..

Posted: 08. Jun 2012 09:52
by erw1nike
Sellepeale küsiks miks on loodud mootorratta raamatud kus kõik algtõed kirjas(mootor,tööpõhimõtted,elektrisüsteemid ja kõik muu vajalik)Seda teemat aga algusest peale lugedes jääb siiski mulje ,et asjasse ei viitsita isegi süveneda ja siis räägime mingist kogumuste,teadmiste tekkimisest.No anna abi tõesti! :D

Posted: 08. Jun 2012 10:01
by fomoco
Foorum ongi arutluseks ja kõigil ei pruugigi olla mototeemalist raamatukogu.


Keegi ei sunni sind seda teemat lugema ja kommenteerima.

Posted: 08. Jun 2012 10:29
by strtw
fomoco'ga nõus. Tänapäeval asendab internet juba pea täielikult raamatuid.
Pealegi on internetis värvilised pildid, vastused ja arutelu konkreetsetel teemadel jne jne, kasutaja teha jääb läbust terad välja sõeluda.

erw1nike, sinu ideealmaailm on nagu helpdesk:
on mingi grupeering spetsialiste, paned neile ticketi, keegi neist võtab selle vastu ja hakkab probleemiga tegelema. Ticketis on ainult teatud väljad mida täita, et asja steriilsena hoida. (enne muidugi küsitakse, kas seda või teist raamatut lugesid) Lihtsalt minu hüpoteetiline arusaam hetkel..

Posted: 08. Jun 2012 16:26
by peitupaik
esiteks saab või sai siit foorumist kõige kiiremini vastused ja kuna isa siiani vihane mu peale siis ei saa temalt ka vastuseid loota isegi mitte küsida kus mootrrata raamatud kodus on. Hetkel on asjad sellised, et nädala vahetusel ostekase 90e ära kuid varujuppid jätan alles kuna need saan ükshaaval maha müüa ja keegi näitas juba huvi üless :)
Kogun parem endale 100-200 juurde ja ostan 350cc jawa mis on arvel ja dokidega. Kahju, et selle pannoniaga nii väheks jäi kuna sellise foorumi teemaga üksi kaugele ei jõu kahjuks.

Posted: 10. Jun 2012 11:12
by fomoco
Mul on üks küljekarp olemas, kui soovid ära osta, siis 10€

Posted: 10. Jun 2012 15:31
by peitupaik
no müüsin ratta maha aga kõik need juppid alles :)

Posted: 23. Jun 2012 17:48
by peitupaik
Kust kohast käib käigukasti õli sisse?

Posted: 23. Jun 2012 20:06
by urmet48
Alles sa ju müüsid ta maha. Mis õli sa seal enam juurde valad?

Posted: 23. Jun 2012 22:06
by peitupaik
urmet48 wrote:Alles sa ju müüsid ta maha. Mis õli sa seal enam juurde valad?
uuel omanikul tekkis küsimus.... Üritan aidata.

Pakkuda Pannonia T5 varuosi

Posted: 25. Jun 2012 14:16
by mark001
Tervist, kui millalgi tunnete huvi varuosadest siis oleks pakkuda nii palju : http://motokuur.ee/modules.php?name=For ... ic&t=19357