Enne minu kätte jõudmist oli Jupiter päris pikalt seisnud. Tegin vajalikud kontrollid/reguleeringud/puhastamised ning mootor tärkas taas elule. Isegi relee otsustas koostööd teha ja alustas akumulaatori laadimist. Siis sai korv külge monteeritud ja sõit võis alata! Huvitaval kombel otsustas ühel hetkel 1. (parem) silinder, et tema tööd teha ei viisi ja las teine teda nüüd veab. Kehtis vene filosoofia - mahajääjat veetakse ikka kaasa!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ja et vigu veel vähe oleks - käigud lülituvad äärmiselt raskelt ja raginaga, kuigi sidur lahutab hästi. Sain proovitud ka korra libiseva sidurida aga ei olnud vahet, võib-olla midagi kastis kulunud? See "poolautomaat" süsteem ragistas veel hullemini käike kui käsisiduri abil vahetades. Kõige kiuste purunes ka esipiduri tross...
Jutt sai vist liiga pikk (oleks veel kirjutanud
![Cool 8 )](./images/smilies/icon_cool.gif)
Oskate ehk nõu anda, miks parem silinder koostööd ei tee ning miks käigud lülituvad raskelt ja raginaga?
Kahjuks pole dokumente säilinud ja eelmist omanikku ei tea. Kas oleks võimalik MNT´st kuidagi vana reg.numbri järgi päritolu kontrollida, et arvelevõtmisel mingeid probleeme ei teki?
Samas olen huvitatud korralikest külgkorvi plekkosadest (vann ja porilaud), pakiraamist nii korvile kui rattale ise, korralikust sadulast, külgkorvi sisust ning põlvekaitsmetest ja tuuleklaasi kinnitustest. Pakkuda võib muudki sellele Jupiterile sobivat.
Lõpetuseks mõni mobiilfööniga tehtud pildikesed.
![Image](http://static3.album.ee/files/1084/67/orig_27116809_qWhV.jpg)
![Image](http://static3.album.ee/files/1084/67/orig_27116843_lZoj.jpg)
![Image](http://static3.album.ee/files/1084/67/orig_27116811_ZduC.jpg)
Rohkem pilte leiad siit: http://album.ee/album/261493/50312631
Parimat,
Ilts