Page 1 of 1

Tehnilised nõuded

Posted: 18. Sep 2012 13:20
by fomoco
Vastavalt seadusele ei tohi sõita nõukaaegse munakoore ja vanade rehvidega, millel puudub märgistus vms...
Kas seda kontrollitakse ka?

Re: Tehnilised nõuded

Posted: 18. Sep 2012 15:55
by roosakummik
fomoco wrote:Vastavalt seadusele ei tohi sõita nõukaaegse munakoore ja vanade rehvidega, millel puudub märgistus vms...
Kas seda kontrollitakse ka?
Kiivri puhul ikka see on ju näha kui sul mingi juust peas ikka on, kui korda tuunid EU märgi külge lööd siis ikka võid.

Mul on Planeta 5 90 alguse rehvid all, keegi midagi ei öelnud.

Ja üldse varsti võid sõitta kasvõi ilma kiivrita, sest olgem ausad kauaks seda euroopa liitu meil ikka jäänud on. :twisted:

Posted: 20. Sep 2012 20:11
by vintizvint
Korralik kiiver tuleb kasuks oma tervisele.
Mis puudutab vanu rehve siis ei tohiks ka ükski musta numbrgia sõiduk liikluses osaleda... Vaevalt!

Seni kui pole silmaga nähtavaid pragusid, üles paisunud punne vms. ohule viitavat ei kobise keegi.

Posted: 20. Sep 2012 22:28
by fomoco
Eks kogu see maine elamine on igatepidi tervisele kahjulik, ning tavaliselt ikkagi lõppeb surmaga.

Kuid kas keegi on saanud trahvi selle eest, et kiiver on ilma sertifikaadita ja üle 10a vana?

Posted: 21. Sep 2012 10:33
by Mattu
Kõigile küsimustele peaksid vastuse leidma vastavatest regulatsioonidest. Mis on ka algallikad politseinikule, kui ta sind ja sinu varustust kontrollib.

Teemasse: ei ole trahvi saanud, sest juba iseenda ohutuse ning mugavuse seisukohast on serdiga kiiver peas.

Posted: 22. Sep 2012 23:15
by gen
Seaduse järgi peab iga asi vastama eu nõuetele.
Kontroll sõltub rohkem inimestest.

Kui aus olla siis ega see nõukogude aegne munakoor pead ikka eriti ei kaitse(selle eest näeb aga lahe välja).

Rehvid kaotavad ajaga oma algsed omadused.
Kunagi pani tuttav oma autole mingid "hiina"rehvid sõitis neli aastat(kuni auto maha müüs),selle ajajooksul rehvid peaaegu ei kulunudki.Kuid omaniku jutujärgi pidamist ka ei olnud.
Kui teed oma IZiga selliste rehvidega "pühapäevast" sõitu ei juhtu suurt midagi.
Kui aga peaksid iga päevasõidus oleval"bikel" vanad kõvaks läinud rehvid all olema siis muutub asi ohtlikuks,pealegi jääb tõeline"fan"ka saamata.

Kontrollimine sõltub ikka sellest kinnipeab.Vaevalt et just rehvid ja kiivri pärast praegu kinni peetakse,enamasti on ikka põhjus muus :lol: