Page 1 of 1

K: 2 taktilise rolleri karburaatori kohta

Posted: 29. Sep 2012 13:26
by russivend
tervist
küsimus siis järgmine, kas 2 taktilise rolleri karburaatoril peab olema kaks kruvi?, et nagu üks on pöörete kruvi ja teine segu kruvi, mul ainult üks mis reguleerib tühikäku, ja kütet rüüpab ikka meeletult,

olen selles suhtes algaja ja ei tea seda asja nii täpselt.

Posted: 29. Sep 2012 13:55
by minimo
Segukruvi eriti segu olemust ei muuda, põhiline ikka peadüüsi või nõelaga.

Posted: 29. Sep 2012 14:33
by russivend
selge .

Posted: 29. Sep 2012 19:32
by IZH
Peaks nagu muutma küll segukruvi segu :D

Posted: 29. Sep 2012 19:45
by antsus1000
IZH wrote:Peaks nagu muutma küll segukruvi segu :D
Oleneb karpast. :P

Posted: 29. Sep 2012 19:45
by russivend
arvan kh

Posted: 29. Sep 2012 21:00
by IZH
Siis pole üldse vaja, lisaraskus ju :D

Posted: 29. Sep 2012 21:24
by minimo
Võrril jah saab muuta segu olemust segukruviga, teistel tänapäeva karbussidel muudab see pmst ainult tühikäigu segu. Segu sellega õieti paika ei saa.

Posted: 01. Oct 2012 16:12
by russivend
mure nyyd järgmine, roller ei taha käima minna, bena on, küünalid olen vahetanud aga mitte kui midagi, lööb tugeva bena lõhna üless ja mitte miskit rohkem, ja silindri pealt peksab tuld vahepeal välja , kas viga võib olla et kolvirõngas katki vms ?

Posted: 23. Jan 2013 22:11
by iz350super
Kuidas õhufiltriga lood on? rollerid suht tundlikud ka selle suhtes kui õhu ja kütte segu on paigast ära- jämedalt öeldes.

Posted: 23. Jan 2013 22:15
by minimo
iz350super wrote:Kuidas õhufiltriga lood on? rollerid suht tundlikud ka selle suhtes kui õhu ja kütte segu on paigast ära- jämedalt öeldes.
Palun lõpeta nende vanade teemade üles kaevamine, arvatavasti viimase postituse kuupäeva vaadates saad aru, et teema algataja on juba lahenduse leidnud.