Page 1 of 1

IŽ K-16M

Posted: 08. Oct 2012 23:10
by madeinussr
Tere,

viimane Tagadi retauraatorite päev õnnistas mind sellise rattaga.

Image

Mõned küsimused.

1) mitu ml läheb amordiõli esimestesse amordi torudesse ja kui palju läheb tagumistesse?

2) Kas selle ratta originaal karbuss on K62M?

3) Kas tagumise kiige nurka on muudetud?

4) Kas tagumised amordid on õiged? K-15-l on samasugused all.

terv

E

Posted: 09. Oct 2012 19:24
by iz350super
Karbuss peaks originaalis küll K-62M olema.
Amortide originaalsust saad võrrelda siit:

http://www.upload.ee/image/1715231/Vastuvott_001.jpg

Siit saad visiooni originaalsest k-16- kümnest.
Puudu heeblikaitsmed,poritiib, ning muud pisidetaile. (kerest)

Posted: 09. Oct 2012 19:26
by iz350super
Lõpuks sa ikka said, mille järele oled kibelenud

Posted: 09. Oct 2012 22:13
by madeinussr
Tähelepanelik lugeja märkab, et tegemist ei ole tavalise K-16 krossikaga vaid hoopis K-16M ehk sixday variandiga, millel tuledki käima peaks.
Millises versioonis ta oma elu edasi hakkab elama, ma veel ei tea.

Posted: 10. Oct 2012 09:54
by cyc
http://www.motokuur.ee/modules.php?name ... fullsize=1
Ma arvan ikkagi et tagakiige on kellegi kättetöö.

Posted: 10. Oct 2012 22:24
by madeinussr
OK, uurime veel seda tagakiige asja.

Õnneks tundub raam üsna korralik, esimesed amordid võitsin lahti puhastasin ja läksid kokku tagasi värske õliga. Panin Castroli mineraal amordiõli W10, esialgu 250g ühte torru, alati saab juurde lisada.

Esimese ratta tsekkasin ka üle, mõned väiksed jõnksudon, mis tuleb välja regullida, rehv korralik (aga kõva). Esimene pidur puhastatud ja regullitud.

Kolmanda suurema asjana võtsin lahti tagumised amordid, (kunagi võtsin K-15 amordid lahti mis on samasugused) aga hetkel ei saanud kolbe välja. Kas need tuleb tõesti julmalt välja tõmmata? (mäletab keegi kuidas uuema Izhi amordi lahti saab?)
Paistavad ka nagu uued, arvatavasti puhastus, ja kinnituspukside vahetus ning lähevad alla tagasi.

Posted: 10. Oct 2012 22:46
by mk
Tervitusi,

Palju õnne kõigepealt.
Karburaator on tehasest panduna kindlasti K-62M. Küll aga arvan ma, et seal olid ikka veidi teised düüsid sees. Kuskilt ikkagi pigistati ju need paar lisahobujõudu välja võrreldes tänavaversiooni mootoriga. Ma ei pääse hetkel enda isendile ligi, on juba teine talvekorterisse pakitud, aga eks ma mingil hetkel saan seda muidugi täpsustada.

Mina tean vähemalt kolme erinevat tagakiige varianti, mis tehasest välja tulid. Erinevus oli kiige pikkuses ja justnimelt selles murtud kujus. Minu masinal on sirge kiige. Kuna mul ei ole hetkel pildimaterjali käepärast, siis ei saa ka Sinu masina tagakiiget kohe omaloominguks kinnitada. Kuidas töö kvaliteediga on? Kui väga robustne, siis on ikkagi samodelkin. Kas küljejala kõrvad ka vasakul kiigeharul küljes on?

Ma olen internetis kolades palju ka selliste vanemate tagaamortidega kuuepäevaseid näinud. Mõni neist tundub päris tehasekonditsioonis olema ja julgen arvata, et eks laoriiulist võeti just neid tagaamorte, mis seal parajasti olid. Minu eksemplaril on õhkamordid küljes.

Siis tekkis veel selline küsimus, et kas raami tagaosa on lõigatud? Istme taga peaks raam kokku jooksma, sinna kinnitus tagatuli.

Posted: 10. Oct 2012 23:30
by madeinussr
Kiige ei tundu väga ise väänatud ja jalg on ka küljes. (Amordid on ajutiselt tänavasõidu PS-i omad.)
Image
Tagumine osa on küljest lõigatud, aga see pidi olema K-15ga identne.
Image
Piduritulelüliti kinnitus?
Image
Ratta mark
Image
mootori nr
Image

Posted: 11. Oct 2012 17:59
by mk
Need kõrvad seal on tõesti piduritule anduri omad.

Posted: 31. Oct 2012 20:03
by madeinussr
Karter puhastatud ja nüüd ootab keevitamist. Krossi versiooni karter palju äbarikum kui tänavasõidu oma...
Image

Posted: 31. Oct 2012 21:09
by raimond
Ehita see tsikkel nii nagu ta omal ajal tehase väravast väljus, väärtus on palju suurem kui tavalisel k16-nel.

Posted: 31. Oct 2012 21:56
by madeinussr
Selline plaan mul hetkel ongi, v6tan rahulikult.
raimond wrote:Ehita see tsikkel nii nagu ta omal ajal tehase väravast väljus, väärtus on palju suurem kui tavalisel k16-nel.

Posted: 31. Oct 2012 23:55
by mk
madeinussr wrote:Karter puhastatud ja nüüd ootab keevitamist.
Kas mõni tööõnnetus või tehase defekt?

Posted: 01. Nov 2012 00:31
by madeinussr
Kellegi varasem tööõnnetus, aga no kui praod kinni keevitada ja mõnda kohta peale keevitada, siis saab asja.
mk wrote:
madeinussr wrote:Karter puhastatud ja nüüd ootab keevitamist.
Kas mõni tööõnnetus või tehase defekt?