IŽ K-16M

Kasutajate uued ja vanad võistlusrattad.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1552
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

IŽ K-16M

Unread post by madeinussr »

Tere,

viimane Tagadi retauraatorite päev õnnistas mind sellise rattaga.

Image

Mõned küsimused.

1) mitu ml läheb amordiõli esimestesse amordi torudesse ja kui palju läheb tagumistesse?

2) Kas selle ratta originaal karbuss on K62M?

3) Kas tagumise kiige nurka on muudetud?

4) Kas tagumised amordid on õiged? K-15-l on samasugused all.

terv

E
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Unread post by iz350super »

Karbuss peaks originaalis küll K-62M olema.
Amortide originaalsust saad võrrelda siit:

http://www.upload.ee/image/1715231/Vastuvott_001.jpg

Siit saad visiooni originaalsest k-16- kümnest.
Puudu heeblikaitsmed,poritiib, ning muud pisidetaile. (kerest)
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Unread post by iz350super »

Lõpuks sa ikka said, mille järele oled kibelenud
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1552
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr »

Tähelepanelik lugeja märkab, et tegemist ei ole tavalise K-16 krossikaga vaid hoopis K-16M ehk sixday variandiga, millel tuledki käima peaks.
Millises versioonis ta oma elu edasi hakkab elama, ma veel ei tea.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
cyc
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 09. Nov 2008 01:00
Location: Põlvamaa
Contact:

Unread post by cyc »

http://www.motokuur.ee/modules.php?name ... fullsize=1
Ma arvan ikkagi et tagakiige on kellegi kättetöö.
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1552
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr »

OK, uurime veel seda tagakiige asja.

Õnneks tundub raam üsna korralik, esimesed amordid võitsin lahti puhastasin ja läksid kokku tagasi värske õliga. Panin Castroli mineraal amordiõli W10, esialgu 250g ühte torru, alati saab juurde lisada.

Esimese ratta tsekkasin ka üle, mõned väiksed jõnksudon, mis tuleb välja regullida, rehv korralik (aga kõva). Esimene pidur puhastatud ja regullitud.

Kolmanda suurema asjana võtsin lahti tagumised amordid, (kunagi võtsin K-15 amordid lahti mis on samasugused) aga hetkel ei saanud kolbe välja. Kas need tuleb tõesti julmalt välja tõmmata? (mäletab keegi kuidas uuema Izhi amordi lahti saab?)
Paistavad ka nagu uued, arvatavasti puhastus, ja kinnituspukside vahetus ning lähevad alla tagasi.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
mk
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 22. May 2006 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by mk »

Tervitusi,

Palju õnne kõigepealt.
Karburaator on tehasest panduna kindlasti K-62M. Küll aga arvan ma, et seal olid ikka veidi teised düüsid sees. Kuskilt ikkagi pigistati ju need paar lisahobujõudu välja võrreldes tänavaversiooni mootoriga. Ma ei pääse hetkel enda isendile ligi, on juba teine talvekorterisse pakitud, aga eks ma mingil hetkel saan seda muidugi täpsustada.

Mina tean vähemalt kolme erinevat tagakiige varianti, mis tehasest välja tulid. Erinevus oli kiige pikkuses ja justnimelt selles murtud kujus. Minu masinal on sirge kiige. Kuna mul ei ole hetkel pildimaterjali käepärast, siis ei saa ka Sinu masina tagakiiget kohe omaloominguks kinnitada. Kuidas töö kvaliteediga on? Kui väga robustne, siis on ikkagi samodelkin. Kas küljejala kõrvad ka vasakul kiigeharul küljes on?

Ma olen internetis kolades palju ka selliste vanemate tagaamortidega kuuepäevaseid näinud. Mõni neist tundub päris tehasekonditsioonis olema ja julgen arvata, et eks laoriiulist võeti just neid tagaamorte, mis seal parajasti olid. Minu eksemplaril on õhkamordid küljes.

Siis tekkis veel selline küsimus, et kas raami tagaosa on lõigatud? Istme taga peaks raam kokku jooksma, sinna kinnitus tagatuli.
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1552
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr »

Kiige ei tundu väga ise väänatud ja jalg on ka küljes. (Amordid on ajutiselt tänavasõidu PS-i omad.)
Image
Tagumine osa on küljest lõigatud, aga see pidi olema K-15ga identne.
Image
Piduritulelüliti kinnitus?
Image
Ratta mark
Image
mootori nr
Image
Last edited by madeinussr on 11. Oct 2012 22:29, edited 1 time in total.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
mk
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 22. May 2006 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by mk »

Need kõrvad seal on tõesti piduritule anduri omad.
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1552
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr »

Karter puhastatud ja nüüd ootab keevitamist. Krossi versiooni karter palju äbarikum kui tänavasõidu oma...
Image
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
raimond
Posts: 8
Joined: 24. Oct 2009 00:00

Unread post by raimond »

Ehita see tsikkel nii nagu ta omal ajal tehase väravast väljus, väärtus on palju suurem kui tavalisel k16-nel.
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1552
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr »

Selline plaan mul hetkel ongi, v6tan rahulikult.
raimond wrote:Ehita see tsikkel nii nagu ta omal ajal tehase väravast väljus, väärtus on palju suurem kui tavalisel k16-nel.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
mk
Tavakasutaja
Posts: 70
Joined: 22. May 2006 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by mk »

madeinussr wrote:Karter puhastatud ja nüüd ootab keevitamist.
Kas mõni tööõnnetus või tehase defekt?
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1552
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr »

Kellegi varasem tööõnnetus, aga no kui praod kinni keevitada ja mõnda kohta peale keevitada, siis saab asja.
mk wrote:
madeinussr wrote:Karter puhastatud ja nüüd ootab keevitamist.
Kas mõni tööõnnetus või tehase defekt?
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Post Reply