K: Vibratsioon mootoris
Posted: 14. Nov 2012 20:36
Tere,
oman delta v-50 masinat. Juba pikka aega on suur vibratsioon ülekere, seda just teisekäiguga sõitmisel. Vibratsioon toimub intervallidena, mida rohkem peale keeran, seda tihedamine vibra läbi käib, kuskil 1-2 sekundilise intervalli tagant.
*Olen vahetanud tagumise hammaka ning keti, arvasin, et hambumine on nihkes.
*Olen vahetanud ka karbussi(üks rääkis et ujuki tase võib asjaosaline olla) kas tõesti, võib selline asi mõjutada, algul ei tahtnud heasti uskuda.
*Kahtlustan ka sidurit, olen vahetanud, nii kettaid, plaate, kui ka korvi eraldi. Samas mõtlesin, et seal on ülekanded täispööretel päris kiired, siis alguses välistasin selle siduri ahtiolemise variandi.
* Kunagi vaatasin väntvõlli otsa ( see mis mägneeto pool on) see oli vigane. Keegi oli magneti otsa valesti kinni surunud.
Katsusin, magnet otsas ei loksu, kuidas saakski? siis ei toimuks süüte momenti õigel ajal.
Ehk kellegil on sellise asjaga kokku puutunud. Mootor pole uus, 2. käiguga sõites on jõudu küll, enne, kui saavutab täispöörded, hakkavad need vibrad läbi käima (ülekogukere) see võtab mootoril ikka palju jõuduära, kuna mootor peaaegu kohvi, esimese käiguga gaas põhjas saavutab suure jõu. Siis suuremat vibratsooni ei ole märkinud.
Mootor raamivahel kinni, mootoripadjad, kõik nagu peaks olema korras.
T.M
oman delta v-50 masinat. Juba pikka aega on suur vibratsioon ülekere, seda just teisekäiguga sõitmisel. Vibratsioon toimub intervallidena, mida rohkem peale keeran, seda tihedamine vibra läbi käib, kuskil 1-2 sekundilise intervalli tagant.
*Olen vahetanud tagumise hammaka ning keti, arvasin, et hambumine on nihkes.
*Olen vahetanud ka karbussi(üks rääkis et ujuki tase võib asjaosaline olla) kas tõesti, võib selline asi mõjutada, algul ei tahtnud heasti uskuda.
*Kahtlustan ka sidurit, olen vahetanud, nii kettaid, plaate, kui ka korvi eraldi. Samas mõtlesin, et seal on ülekanded täispööretel päris kiired, siis alguses välistasin selle siduri ahtiolemise variandi.
* Kunagi vaatasin väntvõlli otsa ( see mis mägneeto pool on) see oli vigane. Keegi oli magneti otsa valesti kinni surunud.
Katsusin, magnet otsas ei loksu, kuidas saakski? siis ei toimuks süüte momenti õigel ajal.
Ehk kellegil on sellise asjaga kokku puutunud. Mootor pole uus, 2. käiguga sõites on jõudu küll, enne, kui saavutab täispöörded, hakkavad need vibrad läbi käima (ülekogukere) see võtab mootoril ikka palju jõuduära, kuna mootor peaaegu kohvi, esimese käiguga gaas põhjas saavutab suure jõu. Siis suuremat vibratsooni ei ole märkinud.
Mootor raamivahel kinni, mootoripadjad, kõik nagu peaks olema korras.
T.M