Page 1 of 1

IZ-49 süütenurk?

Posted: 16. Nov 2012 14:41
by afka
Küsimus selline,et kuidas süüte õigesti paika saab.Tehaseraamatus kirjas/ rannee 5,5mm do BMT pozdnee 15mm do BMT/
49 ju veel süütenrga tsentrifugaal regulaator.Oskab äki keegi lahti mõtestada selle mis asendis peab reg olema ja kui palju peaks siis süütenurk olema.Olen reguleerinud süüdet nii ja naa aga kipub kuumaks minema peale mootori kapremonti.Enne rem sai proovisõitu tehtud ja ei kuumenenud.
Ja see must karp,ostes oli peal P-37(samas karbi ja sikli aasta klapib 57) aga süütepool läks kuumaks ja hakkas plirtsuma plärtsuma,säde oli ka nagu vahelduvvool kord oli ja siis polnud.Millise genekaga see siis nagu kokku sobiks,peal G-36.Vahetasin karbi teise samasugsega ära P-37 ja läks paremaks(süütepool enam ei kuumene)müstika!Aga mootor ikka kuumeneb.
Teises karbis olid juhtmed ka nagu nats muudetud on sellel loogikat?
Jutt segane aga vb oskab keegi nõu anda ja küsida ju saab juurde alati.

Posted: 16. Nov 2012 15:32
by Nobody
Ähmaselt meenub, et tsentrifugaalregulaatori korral pandi süütenurk paika, kui plaadid on lahtises olekus...

Generaatorites on vahe sees, samutu relee-regulaatorites, ühel kaitse sees generaatoril, uuemal alles regulaatoris.

Ehk on abi umbkaudsest infost..

Posted: 17. Nov 2012 20:00
by Myrka
kas mitte ei panda 49 süüde paika lihtsalt 1,5 mm enne ü.s.s labad koos. Tsentrifugaallabad laiali olekus peaks süüde olema 5,5 enne ü.s.s

Posted: 17. Nov 2012 22:05
by afka
Aga huv mis see 15mm siis veel peaks tähendama?

Posted: 18. Nov 2012 13:38
by Myrka
äkki peaks selle 15 asemel 1,5 olema?

Posted: 18. Nov 2012 14:04
by afka
Myrka wrote:äkki peaks selle 15 asemel 1,5 olema?
Vb tõesti et kirjaviga :lol: aasta oli ju siis 51 ka.Siis peaks nagu süüde suht paigas olema aga millest kuumenemine,sai uus kolb ja läbi puuritud.Enne rem ei kuumenenud?