Page 1 of 1

Vintage esimene trummelpidur

Posted: 24. Dec 2012 13:34
by v301060
Oskab keegi iseloomustada, kas Grimeca, Ceriani, jt. suure läbimõõduga esimesed piduritrumlid on ainult välimuselt ilusad või pidurdavad nad ka ketaspiduriga võrreldavalt? On neid ju nii 2 kui nelja klotsiga...
http://lightspeedteam.pl/shop/product.php?id_product=34

Posted: 24. Dec 2012 20:45
by argo1974
4 LS mudelid pidurdavad väga hästi, aga nõuavad täpset reguleerimist. Pidurdusvõimsus jääb küll kahele kettale alla, kuid mitte palju.
Tuttav installis hiljuti Yamaha TX750 (tühjalt 240 kg) kahe kettaga rummu asemele ja on väga rahul peale selle, et külmalt jõuliselt pidurdades ei võta pidur nii hästi kui soojaks pidurdatult. Võimalik, et klotsimaterjal on võidusõidule optimeeritud. Kui ma õigesti mäletan, siis peaks sinna ka mingid Volkswageni põrnika pidurikotsid 1:1 sisse mahtuma. Teine variant on muidugi lasta ainult hõõrdkatted asendada.

Vintage esimene trummelpidur

Posted: 29. Dec 2012 13:43
by v301060
argo1974 wrote:4 LS mudelid pidurdavad väga hästi, aga nõuavad täpset reguleerimist. Pidurdusvõimsus jääb küll kahele kettale alla, kuid mitte palju.
Tuttav installis hiljuti Yamaha TX750 (tühjalt 240 kg) kahe kettaga rummu asemele ja on väga rahul peale selle, et külmalt jõuliselt pidurdades ei võta pidur nii hästi kui soojaks pidurdatult. Võimalik, et klotsimaterjal on võidusõidule optimeeritud. Kui ma õigesti mäletan, siis peaks sinna ka mingid Volkswageni põrnika pidurikotsid 1:1 sisse mahtuma. Teine variant on muidugi lasta ainult hõõrdkatted asendada.
Kumba eelistada?
http://www.budamotor.hu/photo_galleries ... rent_img=1
827 eur-i
või
http://lightspeedteam.pl/shop/img/p/36-397-thickbox.jpg
615 eur-i

Esimese lingi Ceriani maksab poolakatel kogunisti 1081 eur-i...ungarlased pakuvad komplektset velge sellega 995-ga...

Posted: 29. Dec 2012 22:48
by argo1974
Hinna järgi võib arvata, et need on replikad.
Originaalis on nt 230mm mõõduga Ceriani Grimecast paar kilo kergem, sest tehtud magneesiumsulamist (90% Mg, 10% Al). Ceriani kaalub suurusjärku 7,5, Grimeca 9,5 kg. Originaalis on Ceriani ka parema pidurdamisega.

Variante on veel muidki, nt Fontana, 1972 Suzuki GT750 või GT550, Yamaha TZ250 jne topeltdupleksid.