Tere!
Küsimus selles, et plaan on taastama hakata 61a. Vjatkat aga raami põhi on suht pehme ja rooste auke täis. Kuidas seda taastada? Kas EPO, Pahtel või mõnel meistrimehel uus põhi lasta keevitada?
Ja teine mure ka, et mootr ei taha käivituda. Kontaktid nagu korras(vahe paigas), topkat proovitud, küünlaid vahetatud ja ikka ei midagi
Tänan!
K: Vjatka VP-150?
Mootori käivitamiseks on vajalik säde, bensiin, kompresioon, õige süüde ning hermeetiline karter.
Kui jutt on taastamisest, siis esmalt tuleks ikkagi mootor täiesti lahti võtta ja vanad laagrid, tihendid, kulunud osad uute või korralike vastu vahetada.
Raam tuleks ikka keevitada või asendada korralikuma vastu.
Kuid enne kui hakkad sinan suuremat summat investeerima, võta see masin ark`is enda nimele arvele.
Kui jutt on taastamisest, siis esmalt tuleks ikkagi mootor täiesti lahti võtta ja vanad laagrid, tihendid, kulunud osad uute või korralike vastu vahetada.
Raam tuleks ikka keevitada või asendada korralikuma vastu.
Kuid enne kui hakkad sinan suuremat summat investeerima, võta see masin ark`is enda nimele arvele.
Re: K: Vjatka VP-150?
Mure siis sikue, et Vjatkal kontaktid kulunud ja plaan sis nad ära vahetada kuid olen neid otsinud aga pole leidnud!
Tekkis siis mõte, et äkki saaks neid kuidagi taastada? Ostaks mingid suvalised uued kontaktid ja puuriks alasi ja haamri pealt kontakti pead ära või midagi taolist (Pabetiit vist)?
Vene ajal oli kontakti päid niisama lahtiselt ka müüa olnud!
Või sobivad Vjatkale ka mingid muud kontaktid(aga vaevalt)?
Paluks Mõtteid!
http://www.soov.ee/tartumaa/Vjatka_vp_1 ... 328242.htm
Tekkis siis mõte, et äkki saaks neid kuidagi taastada? Ostaks mingid suvalised uued kontaktid ja puuriks alasi ja haamri pealt kontakti pead ära või midagi taolist (Pabetiit vist)?
Vene ajal oli kontakti päid niisama lahtiselt ka müüa olnud!
Või sobivad Vjatkale ka mingid muud kontaktid(aga vaevalt)?
Paluks Mõtteid!
http://www.soov.ee/tartumaa/Vjatka_vp_1 ... 328242.htm