Käru muraveile

Mootorrataste mehaanika, elektroonika, hooldus
Matu14
Tavakasutaja
Posts: 12
Joined: 13. Jun 2011 00:00

Käru muraveile

Unread post by Matu14 »

Tere jällegi!

Suvel sai muraveiga kartuleid veetud ning tekkisid probleemid mahutata-vusega. Sügisel tekkis jällegi mõte, et mul on veel küüni all vana muravei raam. Saaks tolle pooleks lõigata kohe mootori tagant, siis saaks aretada töötavale muraveile taha käru. Konksu probleemi ja käru diisli probleemi ei tohiks tekkida.

Küsimus: Kas on see mõistlik plaan? Jõudu elukal jätkub, ikkagi 200 kuubikut. Kas ei lähe liiga pikaks?
IZH
Tavakasutaja
Posts: 97
Joined: 03. Jul 2009 00:00
Location: Tõrva
Contact:

Unread post by IZH »

Kas kastile kõrgemaid portesi/kõrgendusi ei anna teha? Oleks endal vähem aretamist.
Vanatehnikahuviline :)
Matu14
Tavakasutaja
Posts: 12
Joined: 13. Jun 2011 00:00

Vastus

Unread post by Matu14 »

See saab ka päris keeruline olema. Äärte peale tuleb ehitada.
om
Moderaator
Posts: 223
Joined: 30. Aug 2004 00:00
Location: Läänemaa
Contact:

Unread post by om »

Kui juba tegemiseks läheb, siis ikka mõlemat - käru teha + nii käru kui masina kastile portekõrgendused.

Klassikalised puidust vanakooli veoauto portekõrgenduste stiilis teeb valmis nagu muuseas.
Mul enda zidile pandud ja väga rahul.
Kauri
Tavakasutaja
Posts: 123
Joined: 21. Aug 2009 00:00

Re: Vastus

Unread post by Kauri »

Matu14 wrote:See saab ka päris keeruline olema. Äärte peale tuleb ehitada.
Natuke inspiratsiooni traktorist T-16 ja pole vast liialt keeruline.
Matu14
Tavakasutaja
Posts: 12
Joined: 13. Jun 2011 00:00

Vastus

Unread post by Matu14 »

Tänan abi eest!

Nüüd tean, kuidas edasi toimetada.
Sapi-Vana
Tavakasutaja
Posts: 368
Joined: 07. Jul 2010 00:00
Location: Tõrva, Helme
Contact:

Unread post by Sapi-Vana »

Variant on ka veel kolmas ja eriti lihtne - kasuta koormakatet. Paned kohe alguses koormakatte niimoodi kastile peale, et kasti tulev "täidis" hakkab katet ise kinni vajutama. No ja siis teed kasti kuhja, tõmbad senikaua üle ääre tolgendanud katteotsad üles, seod nöörikese kinni ja korras ongi. Portedega on alati see oht, et koorem hakkab pressima just kasti ülaosale. Kuni tagaluuk on kinni, ei ole nagu probleemi, aga kui kast on ikkagi liikuvat massi täis, portedega oled asja kõrgeks ajanud ja nüüd tagaluugi lahti teed, siis mis jõud hakkab kasti tagaosa külgi koos hoidma?
Post Reply