Page 1 of 1

Käru muraveile

Posted: 10. Feb 2013 21:40
by Matu14
Tere jällegi!

Suvel sai muraveiga kartuleid veetud ning tekkisid probleemid mahutata-vusega. Sügisel tekkis jällegi mõte, et mul on veel küüni all vana muravei raam. Saaks tolle pooleks lõigata kohe mootori tagant, siis saaks aretada töötavale muraveile taha käru. Konksu probleemi ja käru diisli probleemi ei tohiks tekkida.

Küsimus: Kas on see mõistlik plaan? Jõudu elukal jätkub, ikkagi 200 kuubikut. Kas ei lähe liiga pikaks?

Posted: 10. Feb 2013 21:42
by IZH
Kas kastile kõrgemaid portesi/kõrgendusi ei anna teha? Oleks endal vähem aretamist.

Vastus

Posted: 10. Feb 2013 22:57
by Matu14
See saab ka päris keeruline olema. Äärte peale tuleb ehitada.

Posted: 10. Feb 2013 23:47
by om
Kui juba tegemiseks läheb, siis ikka mõlemat - käru teha + nii käru kui masina kastile portekõrgendused.

Klassikalised puidust vanakooli veoauto portekõrgenduste stiilis teeb valmis nagu muuseas.
Mul enda zidile pandud ja väga rahul.

Re: Vastus

Posted: 10. Feb 2013 23:53
by Kauri
Matu14 wrote:See saab ka päris keeruline olema. Äärte peale tuleb ehitada.
Natuke inspiratsiooni traktorist T-16 ja pole vast liialt keeruline.

Vastus

Posted: 11. Feb 2013 00:22
by Matu14
Tänan abi eest!

Nüüd tean, kuidas edasi toimetada.

Posted: 11. Feb 2013 07:29
by Sapi-Vana
Variant on ka veel kolmas ja eriti lihtne - kasuta koormakatet. Paned kohe alguses koormakatte niimoodi kastile peale, et kasti tulev "täidis" hakkab katet ise kinni vajutama. No ja siis teed kasti kuhja, tõmbad senikaua üle ääre tolgendanud katteotsad üles, seod nöörikese kinni ja korras ongi. Portedega on alati see oht, et koorem hakkab pressima just kasti ülaosale. Kuni tagaluuk on kinni, ei ole nagu probleemi, aga kui kast on ikkagi liikuvat massi täis, portedega oled asja kõrgeks ajanud ja nüüd tagaluugi lahti teed, siis mis jõud hakkab kasti tagaosa külgi koos hoidma?