Väntvõlli(siduripoolse) laagrite vahel on alumiinium puks,kas oleks mõte sinna paigaldada parem simmerling,et lisaõhku ei tõmbaks ja käigukastist lisaks õli?W on selle seest keermega puksi tööpõhimõte piisav?Mingi mõte veel poolkinnine laager paigaldada välimiseks laagriks,et see kinnine pool jääks sisseppoole siis saaksid mõlemad laagrid ka määrimist.
Mis targemad arvavad.
Vb oleks kellegil remont mõõdus kolbi pakkuda ja ega kepsustki ära ei ütleks.
K:CZ-175 450-02 mootori kohta,1962a
Mootorrataste mehaanika, elektroonika, hooldus
Return to “Tehniline: Vanem raud ... - 1989”
Jump to
- MOOTORRATTAD
- ↳ Üldine motomaailm
- ↳ Hobi- ja motokross
- ↳ Tehniline: Vanem raud ... - 1989
- ↳ Tehniline: Kaasaegsed masinad 1990 - ...
- ↳ Sõidu- ja matkavarustus
- ↳ Dokumendid ja paberimajandus
- ↳ Kasutajate krossi-/ringraja projektid
- ↳ Mootorrataste projektipäevikud
- VÕRRID JA MOPEEDID
- ↳ -50 ccm tehniline
- ↳ Motorollerid
- ↳ Võrrivõidusõit
- ↳ Kasutajate võrrivõidusõidu projektid
- ↳ Kasutajate projektipäevikud
- MUU TEHNIKA & MASINAD
- ↳ Formel, kart ja muud võistlusautod
- ↳ Traktorid, ATV-d, Quadid ja saanid
- ↳ Muud velo- ja motoriseeritud projektid
- MASINAEHITUS & METALLITÖÖD
- ↳ Garaaz ja tööriistad
- ↳ Materjalid ja toorikud
- ↳ Masinaehituslik projekteerimine
- ↳ Teenused ja kontaktid
- TURUPLATS
- ↳ Mootorrataste ja osade Ost/Müük
- ↳ Motokrossi ja ringraja Ost/Müük
- ↳ Mopeedide, võrride ja rollerite Ost/Müük
- ↳ ATV/Quad/Kart Ost/Müük
- ↳ Sõidu- ja matkavarustuse Ost/Müük
- ↳ Tööriistade ja -vahendite Ost/Müük
- ↳ Kolakamber
- MITMESUGUST
- ↳ Mölamaffia
- ↳ Üritused ja sündmuste kalender