Druzba mootoriga võrr

Kasutajate võrrid, mopeedid ja motorollerid. Tutvusta oma masinat!
User avatar
madoxflow
Tavakasutaja
Posts: 23
Joined: 11. Aug 2010 00:00
Location: Rakvere ja Tartu

Druzba mootoriga võrr

Unread post by madoxflow »

Suvel ehitatud Druzba mootoriga nikerdis.


Image
KTM 250SX,CZ 250,JAWA 360 ja Druzba
User avatar
Sisse
Tavakasutaja
Posts: 193
Joined: 06. May 2011 00:00
Location: raplamaa
Contact:

Unread post by Sisse »

Okei! Üle tükiaja nähtud korralik selline aretis! Endal oli plaan ka selline ehitada aga ei suutnud ilusat asja teha ja jäi katki.
uazik.
vilinurmvillu
Tavakasutaja
Posts: 82
Joined: 23. Sep 2012 00:00
Location: Pärnumaa, Saarde Vald, Veelikse Küla
Contact:

Unread post by vilinurmvillu »

Mis tähis reduktori peal on? K-16?
User avatar
madoxflow
Tavakasutaja
Posts: 23
Joined: 11. Aug 2010 00:00
Location: Rakvere ja Tartu

Unread post by madoxflow »

Ainuke tähis mis reduktoril on kiri "ZID", k-16 ega midagi muud ma sealt ei leidnud : )
KTM 250SX,CZ 250,JAWA 360 ja Druzba
User avatar
madoxflow
Tavakasutaja
Posts: 23
Joined: 11. Aug 2010 00:00
Location: Rakvere ja Tartu

Unread post by madoxflow »

Midagi ehitusest ka.

Image

Image
KTM 250SX,CZ 250,JAWA 360 ja Druzba
Seltsimees
Posts: 2
Joined: 13. Mar 2013 01:00
Location: Edgargrad

Unread post by Seltsimees »

Kui Druzba mootor peaks käima minema kas siis kuum sumpa jalga ei kõrveta, või jääb suht ruttu meelde? :D
User avatar
madoxflow
Tavakasutaja
Posts: 23
Joined: 11. Aug 2010 00:00
Location: Rakvere ja Tartu

Unread post by madoxflow »

Algul jäin ikka ühest kummikust ilma kui sõitmast tulin :lol: aga siis sai jalaraud edasi tõstetud ja nüüd pole enam probleemi olnud, käima läheb mootor ühest tõmbest kasvõi väljas -20.
KTM 250SX,CZ 250,JAWA 360 ja Druzba
vilinurmvillu
Tavakasutaja
Posts: 82
Joined: 23. Sep 2012 00:00
Location: Pärnumaa, Saarde Vald, Veelikse Küla
Contact:

Unread post by vilinurmvillu »

sumpa oleks mõistlik siiski välja vahetada, endal plaanis panna kas minski või voshodi sumpa, mul erinevaid reduktoreid mida väiksem number peal seda aeglasem, kuna mul võrri hammakas taga siis uuemad jäid liiga kiireks nagu urali omad ja k-44. Välimus on päris hea masinal, üritan ka enda oma üle värvida ja kõik ära timmida
User avatar
madoxflow
Tavakasutaja
Posts: 23
Joined: 11. Aug 2010 00:00
Location: Rakvere ja Tartu

Unread post by madoxflow »

Kunagi kui aega saan ja sumpa leian siis võiks ta välja vahetada küll ja seda ma ei teadnud et neid reduktoreid erineva kiirusga on, omal võiks veits aeglasem olla muidu piinab sidurit :D
KTM 250SX,CZ 250,JAWA 360 ja Druzba
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Unread post by iz350super »

Pane ette 19 tolli võrri velg moskva mantliga, siis võtab krossika kuju juba :)
Mille raam see täpsemalt ongi? Need karbid istme all, pole neid ennem näinudgi.
User avatar
madoxflow
Tavakasutaja
Posts: 23
Joined: 11. Aug 2010 00:00
Location: Rakvere ja Tartu

Unread post by madoxflow »

Raam on Riga võrri oma lihtsalt veidikene muudetud, et mahutada mootorit ja tugevdada teist, need karbid on vist Moskva 125se omad kuid ma ise pole ka kindel, sest leidsin need garaazi nurgast vedelemas.
KTM 250SX,CZ 250,JAWA 360 ja Druzba
User avatar
ardo91
Tavakasutaja
Posts: 53
Joined: 04. Oct 2006 00:00
Contact:

Unread post by ardo91 »

Ise mõtlesin ka kunagi Druzba mootorit peale panna võrrile, kuid see tuuning näis omal ajal liiga raske projekt, siis sai ainult Druzba jalga viiliga hõõrutud ja pauku tehtud. See jalg on tehtud magneesiumist, pulbri põlema panemisel ja haamriga peale löömisel käib kõva sähvakas nagu kunagistel fotoaparaatidel.
User avatar
madoxflow
Tavakasutaja
Posts: 23
Joined: 11. Aug 2010 00:00
Location: Rakvere ja Tartu

Unread post by madoxflow »

Jep seda sama sähvakat sain isegi tunda kui rellakaga seda reduktorit mõõtu lõikasin :wink: õnneks ikka näomask oli ees ja midagi ei juhtunud muidu oleks vast parimal juhul kulmudest ilma old.
KTM 250SX,CZ 250,JAWA 360 ja Druzba
vilinurmvillu
Tavakasutaja
Posts: 82
Joined: 23. Sep 2012 00:00
Location: Pärnumaa, Saarde Vald, Veelikse Küla
Contact:

Unread post by vilinurmvillu »

ja see õhukoda (või ma ei tea täpselt kuidas seda kutsutakse) kuhu starter külge käib oleks ka mõistlikum uuema kandilise vastu vahetada, kuna uuemal rohkem õhuauke, väiksem võimalus et üle kuumeneb
Krossi Voshod, Delta ja Druzba aretis, Minivõrr
User avatar
madoxflow
Tavakasutaja
Posts: 23
Joined: 11. Aug 2010 00:00
Location: Rakvere ja Tartu

Unread post by madoxflow »

Pole jahutusega veel probleeme olnud kuigi sai sõidetud pikki 15 km otsi :D
KTM 250SX,CZ 250,JAWA 360 ja Druzba
User avatar
Sisse
Tavakasutaja
Posts: 193
Joined: 06. May 2011 00:00
Location: raplamaa
Contact:

Unread post by Sisse »

Ma arvan ,et see õhukoda kull erilist rolli ei mängi . küll ta jahutab :)
uazik.
vilinurmvillu
Tavakasutaja
Posts: 82
Joined: 23. Sep 2012 00:00
Location: Pärnumaa, Saarde Vald, Veelikse Küla
Contact:

Unread post by vilinurmvillu »

oleneb kus sõita, kui ikka pori täis loobib siis suurem risk, aga ega ma ei ütlegi et peab lihtsalt soovitan
Krossi Voshod, Delta ja Druzba aretis, Minivõrr
User avatar
madoxflow
Tavakasutaja
Posts: 23
Joined: 11. Aug 2010 00:00
Location: Rakvere ja Tartu

Unread post by madoxflow »

Mul porikaitse ees muidu loopis jh augu täis.
KTM 250SX,CZ 250,JAWA 360 ja Druzba
Sapi-Vana
Tavakasutaja
Posts: 368
Joined: 07. Jul 2010 00:00
Location: Tõrva, Helme
Contact:

Unread post by Sapi-Vana »

Kui sumpa külge paned, siis võiksid tegelikult selle jalgealuse pulgaga midagi ette võtta. Kas keevitad mingid krassid peale või aretad muud värki. Sest see jookseb nagunii pori ja ilgust täis ja läheb siis libedaks, jalgealune peab aga stabiilset tuge pakkuma. Miskilt kergelt hüppelt maandumisel ei ole halvemat, kui et üks tugijalg pulgalt minema jookseb.
User avatar
madoxflow
Tavakasutaja
Posts: 23
Joined: 11. Aug 2010 00:00
Location: Rakvere ja Tartu

Unread post by madoxflow »

Tõsi ta on jh, kasvõi alustuseks lasen keevitusega punktid peale et jalg ei libiseks.
KTM 250SX,CZ 250,JAWA 360 ja Druzba
Post Reply