Page 1 of 1

Mure Dnepriga

Posted: 25. Apr 2013 22:18
by Kawasaki80
Probleem siis selline, et 3-4 km peale sõitmist kaob küünaldest säde. Kõigepealt sureb välja üks silinder ja siis teine. Alguses arvasin, et lööb küünlad läbi, aga peale 15min seismist töötab masin jälle. Muidu läheb käima paarist vändast ja mootor töötab ühtlaselt.

Kes teab, milles probleem, siis see teema on avatud.

Re: Mure Dnepriga

Posted: 25. Apr 2013 22:36
by extinction
Kuidas on lood laadimisvooluga? Kas masin 6 või 12 V? Süütepool õige pinge jaoks?

Re: Mure Dnepriga

Posted: 26. Apr 2013 11:15
by MudLover
Soovitan isegi soojalt süütepooli poole vaadata. Tundub et vajab vahetamist, igastahes katsetamist väärt.

Re: Mure Dnepriga

Posted: 26. Apr 2013 16:41
by Tafka
Tüüpviga, soojalt sureb originaal süütepool ära. Külmalt ok. Et viska teine süütepool prooviks peale ja saad teada! Või siis kui originaali ei taotle Dnepril siis mina asendasin originaal pooli Honda miskise pooliga!

Re: Mure Dnepriga

Posted: 19. May 2013 21:29
by Kawasaki80
Kust saada süütepooli näiteks tartust?
Täna sai sõidetud ja kuunla tõmbas peaaegu hõõguma. Aga kuidas seda saan teada kas on 6v või 12v

Re: Mure Dnepriga

Posted: 20. May 2013 08:47
by Tafka
Küünal hõõgus? :o
See nüüd on küll siis rohkem seal hõõgsüüte kategoorias...miskit mootoris/küttesegus väga valesti.
12V vs 6V....vaata aku pealt....
Või siis 12V generaator on selline tsipa suurem Pilt
6V oma on väiksem/kitsam ja piklikum kui pildil olev.

Re: Mure Dnepriga

Posted: 20. May 2013 18:10
by Kawasaki80
aga täna proovin ära teise süütepooli äki süütepool kuumeneb üle ja midagi kärsab läbi või läheb lühisesse.
Mõtlesin ise kah segukruvi näppida aga ei ole niii lihtne kui ühe karpa masinal. Mõlemad peavad samas segus olema