Page 1 of 1

K: forseeritud mootor tavakasutuses (4t 250cc)

Posted: 16. Oct 2013 18:19
by iz350super
Tere,
Kas võistlus quadi mootor (250cc), mis on forseeritud rajal sõitmiseks kannatab tavalist tänavasõitu? (mootorratta raamivahele)
Mootor forseeritud, sporaju, sportnukk, korralik väntvõll ja palju muudgi.
Tänavasõidu alla mõtlen pikka ühtlase kiirusega sõitmist, olgu selleks siis poole või täisgaasiga sõit. (ning seda igapäevaselt)
Mitu aastat, kuud, päeva ma sellega sõita saaksin? Masin tuntud firma oma.

Kuna 2t krossikatega võib küll kõvasti üle saja kätte saada, kuid ta pole niipikaks ja pidevaks koormuseks mõeldud. (vähe on radasid, kus saab 6. sisse ja pikalt pigistada.
Nagu keegi ei sae puud mootoraega 30 minutit jutti (nt kui sae mootor pannakse mingile liikurile)

Re: K: forseeritud mootor tavakasutuses (4t 250cc)

Posted: 16. Oct 2013 22:16
by Nobody
Soh, mis mootorsaest juttu on, et ei saeta 30 minutit jutti? Profisaed töötavad 8-12 tunniseid päevi, kuid tõesti mõned pausid seal on. Ise lasen maal trimmeriga pool päeva, tõesti jämedalt iga 30 minuti tagant on paus kütuse lisamiseks, jõhvi hooldamiseks.

Aga sa uuri järgi, mitme tunni tagant soovitatakse sellel mootoril hooldust teha, kolbe vahetada jne? Võistlusmootorid töötavad väga rasketes tingimustes (kuumus, suured pöörded, liiv, mustus jne), ilmselt tänaval poole drosseliga töristades saab hooldusvälpa pikemaks venitada.

Re: K: forseeritud mootor tavakasutuses (4t 250cc)

Posted: 16. Oct 2013 22:29
by iz350super
Saemõtte tõin just sisse mitte tööpäevapikkuse näitamiseks aga et gaas põhjas järjest niikaua töödates. Kuna ikka laasitakse vahepeal, langetatakse ja kindlasti ka tangitakse, nagu sundpuhkus mootorile.
Muidugi nüüd on igasugused laastude (prusside) tegemiseks kerglahendused, kuhu saab tavasae lõikama panna, vot, ei tea mis ja kuidas seal saag hakkama saab, kui on pikad ja okkalised puud.

Re: K: forseeritud mootor tavakasutuses (4t 250cc)

Posted: 17. Oct 2013 11:37
by fomoco
Sport masinatest on tavaliselt välja võetud viimast, ning põhjagaasiga sõites võid mootori paari päevaga laiali lasta.
Kui paned mõistlikud piirajad peale (näit gaasisiibrile), siis eluiga pikeneb.

Re: K: forseeritud mootor tavakasutuses (4t 250cc)

Posted: 17. Oct 2013 17:17
by extinction
Ütlen taaskord, et ei näe sellisel asjal mõtet. Parem lahendus on oma vajadustele ja võimalustele võimalikult hästi vastav valmis masin osta. Kui plaanid 250 cm3 võistlusmootorit hiina mopeedi raamile panna, siis otse öeldes otsid sa endale ainult probleeme. Kulukaid selliseid - kulutavad ära su raha, vaba aja, närvid jne. Samas võiks kogu selle keberniidi asemel hoopis sõitmist nautida.