K: forseeritud mootor tavakasutuses (4t 250cc)

Uuemate rataste remont, rikked, hooldus
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

K: forseeritud mootor tavakasutuses (4t 250cc)

Unread post by iz350super »

Tere,
Kas võistlus quadi mootor (250cc), mis on forseeritud rajal sõitmiseks kannatab tavalist tänavasõitu? (mootorratta raamivahele)
Mootor forseeritud, sporaju, sportnukk, korralik väntvõll ja palju muudgi.
Tänavasõidu alla mõtlen pikka ühtlase kiirusega sõitmist, olgu selleks siis poole või täisgaasiga sõit. (ning seda igapäevaselt)
Mitu aastat, kuud, päeva ma sellega sõita saaksin? Masin tuntud firma oma.

Kuna 2t krossikatega võib küll kõvasti üle saja kätte saada, kuid ta pole niipikaks ja pidevaks koormuseks mõeldud. (vähe on radasid, kus saab 6. sisse ja pikalt pigistada.
Nagu keegi ei sae puud mootoraega 30 minutit jutti (nt kui sae mootor pannakse mingile liikurile)
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: K: forseeritud mootor tavakasutuses (4t 250cc)

Unread post by Nobody »

Soh, mis mootorsaest juttu on, et ei saeta 30 minutit jutti? Profisaed töötavad 8-12 tunniseid päevi, kuid tõesti mõned pausid seal on. Ise lasen maal trimmeriga pool päeva, tõesti jämedalt iga 30 minuti tagant on paus kütuse lisamiseks, jõhvi hooldamiseks.

Aga sa uuri järgi, mitme tunni tagant soovitatakse sellel mootoril hooldust teha, kolbe vahetada jne? Võistlusmootorid töötavad väga rasketes tingimustes (kuumus, suured pöörded, liiv, mustus jne), ilmselt tänaval poole drosseliga töristades saab hooldusvälpa pikemaks venitada.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: K: forseeritud mootor tavakasutuses (4t 250cc)

Unread post by iz350super »

Saemõtte tõin just sisse mitte tööpäevapikkuse näitamiseks aga et gaas põhjas järjest niikaua töödates. Kuna ikka laasitakse vahepeal, langetatakse ja kindlasti ka tangitakse, nagu sundpuhkus mootorile.
Muidugi nüüd on igasugused laastude (prusside) tegemiseks kerglahendused, kuhu saab tavasae lõikama panna, vot, ei tea mis ja kuidas seal saag hakkama saab, kui on pikad ja okkalised puud.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: K: forseeritud mootor tavakasutuses (4t 250cc)

Unread post by fomoco »

Sport masinatest on tavaliselt välja võetud viimast, ning põhjagaasiga sõites võid mootori paari päevaga laiali lasta.
Kui paned mõistlikud piirajad peale (näit gaasisiibrile), siis eluiga pikeneb.
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Re: K: forseeritud mootor tavakasutuses (4t 250cc)

Unread post by extinction »

Ütlen taaskord, et ei näe sellisel asjal mõtet. Parem lahendus on oma vajadustele ja võimalustele võimalikult hästi vastav valmis masin osta. Kui plaanid 250 cm3 võistlusmootorit hiina mopeedi raamile panna, siis otse öeldes otsid sa endale ainult probleeme. Kulukaid selliseid - kulutavad ära su raha, vaba aja, närvid jne. Samas võiks kogu selle keberniidi asemel hoopis sõitmist nautida.
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
Post Reply