Mida spetsialistid/Jawa mehed arvavad elektroonilise süüte paigaldamisest vanale 350-le? Äkki keegi viitsib selle positiivsed ja negatiivsed küljed välja tuua, muutused mootori töös jne.
Tänud ette!
Elektrooniline süüde Jawa-le
- madeinussr
- Moderaator
- Posts: 1555
- Joined: 13. Jan 2006 01:00
- Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga
Re: Elektrooniline süüde Jawa-le
Kui mõtled tsehhide pakutavat elektroonilist süüdet, siis sellise asja vastu on omal ka huvi, olen aru saanud, et selle töökindlus on päris hea ja sõita kannatab probleemivabalt.
miinipilduja wrote:Mida spetsialistid/Jawa mehed arvavad elektroonilise süüte paigaldamisest vanale 350-le? Äkki keegi viitsib selle positiivsed ja negatiivsed küljed välja tuua, muutused mootori töös jne.
Tänud ette!
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
Re: Elektrooniline süüde Jawa-le
Mittespetsialistina (näiteks ERSO viiuldaja ) ütleksin - kui kogu tsikkel juba perfektne ja raha põleb taskus, siis võib selle ka süüte peale kulutada. Korras kontaktsüüte taha küll miskit normaalkasutuse juures ei jää, vahe tuleks sisse ekstreemtuuningu juures (iseasi kas sellise suure väntvõlliga seda teha üldse tasuks?). Küll oleks mõistlik paarkümmend euri panustada moodsama pingeregulaatori soetamisele, need originaalreleed on üsna tujukad.
-
- Posts: 7
- Joined: 09. Aug 2011 00:00
Re: Elektrooniline süüde Jawa-le
Mõtlen seda tsehhide oma jah http://jawamarkt.cz/en/electr-ignition- ... top-price-.
Suvi otsa olen laadimise probleemiga maadelnud ja väsinud sellest jamast. Sõita saab vaid parktuledega, kui tahta kuskile ka jõuda, et aku tühjaks ei läheks. Eks odavam oleks jah osta pingeregulaator, aga kes teab mis jamad järgmisena ootavad.
Suvi otsa olen laadimise probleemiga maadelnud ja väsinud sellest jamast. Sõita saab vaid parktuledega, kui tahta kuskile ka jõuda, et aku tühjaks ei läheks. Eks odavam oleks jah osta pingeregulaator, aga kes teab mis jamad järgmisena ootavad.
Re: Elektrooniline süüde Jawa-le
Kui jutt 350-sest, siis soovitaksin valida 6V asemel 12V/150W-se VAPE. Jawamarktis paistab, et parasjagu ei paku, kuid leiab näiteks siit:
http://www.mototechnik.cz/index.php?mai ... cts_id=190
Endal on positiivne kogemus 12V VAPEGA. Rattaks Jawa 634, mis algupäraselt 6V/75W genekaga.
http://fotoalbum.ee/photos/Maccaroni/101603983
VAPEGA kaob esiteks ära pidev jauramine kontaktivahe ning süütenurgaga. Teiseks on sellel poole rohkem lasdimisvõimsust - 150W versus senine 75W - millega kannatab nt esitulesse senise seasilma asemele installida 60/55W H4 halogeen. Võtmest suretamiseks on vaja vaid õige pisut elektrit ringi teha. Paigaldamine muidu lihtne, töökindlus väga hea ning Tsehhist tellides ka hind täiesti mõistlik.
http://www.mototechnik.cz/index.php?mai ... cts_id=190
Endal on positiivne kogemus 12V VAPEGA. Rattaks Jawa 634, mis algupäraselt 6V/75W genekaga.
http://fotoalbum.ee/photos/Maccaroni/101603983
VAPEGA kaob esiteks ära pidev jauramine kontaktivahe ning süütenurgaga. Teiseks on sellel poole rohkem lasdimisvõimsust - 150W versus senine 75W - millega kannatab nt esitulesse senise seasilma asemele installida 60/55W H4 halogeen. Võtmest suretamiseks on vaja vaid õige pisut elektrit ringi teha. Paigaldamine muidu lihtne, töökindlus väga hea ning Tsehhist tellides ka hind täiesti mõistlik.
Suzuki RGV250 Gamma, Jawa 634, Vespa ET-4 125.