K:Tooreklapi olemasolu hiinakal?

Uuemate rataste remont, rikked, hooldus
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

K:Tooreklapi olemasolu hiinakal?

Unread post by iz350super »

Tere, soetatud mootor koos karbussiga, mootor ei käivitu ilma (topkata) kütuse juurdellisamist küünlaavasse.
Karpal oli tooreklapi kang, isegi 3 asendit, kuid ei käivitunud.
Kas sellisel karpal on see puudu või ei pea olema, kubatuuriks 200cc zongshen. Kas ise saab seda kuidagi teha, polt karbussit tagantpoolt horisontaalselt kanaliga sisse , poldile keskele auk ja pärast poldi lisamist õhupuhasti poole paneks mingi pisikese siibri külge, (plekitükk) mida vajaduse korral keerata, et saaks rohkem kütust peale?

http://www.upload.ee/image/3788388/1513 ... 2814_n.jpg

http://www.upload.ee/image/3788383/1525 ... 0382_n.jpg
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: K:Tooreklapi olemasolu hiinakal?

Unread post by iceman »

pole küll tegelenud kuid mingi kuhi piti karpa laipu on ühes kastis. karpa mis sihukese toore hoovaga varustatud peaks omama segusiibri ees sihukest luugimoodi tooreklappi , mis paneb õhu peaaegu kinni. hiina ssäärul ongi lihtsalt plekist see toores , rippudes lihtsalt ühe viiese poldi otsas, mutter lahti läheb, kukub luuk kinni ja tunne on sihuke nagu oleks küünal otsad andnud. üpris hädine lahendus, algul fikseerisin traadiga lahtisesse asendisse , hiljem olen need hoopis välja visanud , kui düüse piisavalt suur läheb käima ilma ka. see muidugi kahetakti jutt. nelaril käivitusprotseduur võibolla erinev , kuigi.. . 110-ne ainult starteriga laste quad läks tooreklapiga koguaeg täis.
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: K:Tooreklapi olemasolu hiinakal?

Unread post by iz350super »

Täna tegin ajutise klapi, kuid võrdlesin seda netist leitud pildimaterjaliga originaalist, siis see ei sule üldse niipalju lõõri, kui peaks.
Küsimus, kui isegi oleks originaal klapp, kas vändast käima lööks? kuna see lööb ainult 1-2 kolvikäiku. Starterit pole ka peal.

http://www.upload.ee/image/3790125/1521 ... 5765_n.jpg

http://www.upload.ee/image/3790130/1525 ... 4779_n.jpg

Hiljem keevitasin poldile kõrva ka külge, et teaks, mis asendis on klapp, kuid see ehitus ei tasunud ära, ilma topkata ei lähe ikka käima.
Ehk on kellelgil pakkuda mingit lahendust või teist karpat?
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: K:Tooreklapi olemasolu hiinakal?

Unread post by iz350super »

Kui mitu mm peaks selle 200cc karpa olema, siis tean miskit ehk uurida?
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: K:Tooreklapi olemasolu hiinakal?

Unread post by iz350super »

Tegin täna uue vähe rohkem sulgeva siibri, külmalt ikka käima ei lähe, soojast peast seda klapi liiguades mootori hääles ega iseloomus midagi ei muutunud.
Kas need kaks pisikest toru (kanalit) seal all peaksid ka olema suletud külmkäivitamise ajal?

http://www.upload.ee/image/3791881/1004 ... 0041_n.jpg
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: K:Tooreklapi olemasolu hiinakal?

Unread post by fomoco »

Võibolla on käivitumisprobleem hoopiski millegis muus, näiteks lekib kuskilt õhku?

Pane käima ning lase külmkäivituseetrit igalepoole liidete kohtadesse, silindri, karteri karpa juurde, kui tõmbab tuurid ülesse, siis sealt lekib.
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: K:Tooreklapi olemasolu hiinakal?

Unread post by iz350super »

Üldiselt, kellel taolise kubatuuriga masina on olnud, kas ta peaksgi külmalt vändast käima minema? Tuttaval 250 hiinakas ei tunnista üldse kick starterit.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: K:Tooreklapi olemasolu hiinakal?

Unread post by fomoco »

Vb. ei oska käivitada?

See pole lihtsalt tuimalt tampimine, kõik käib ikka meelitades ning igat masinat tuleb omamoodi käivitada.

Jawal teen nii:

Süüde väljas, kraan lahti ja ujutan, pumpan ette mõned korrad, süüde sisse ning ilma gaasi andmata vändast paar korda ja käib.
Kui ei käi, siis jälle algusesse tagasi.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: K:Tooreklapi olemasolu hiinakal?

Unread post by iceman »

nelaril käimaminek kehva ,siis klapiviga tavaliselt, jutt siis pärisratastest, et klapp veninud või ärapõlenud juba. hiinaka kohta ei tea ,kuid eks ta ka ju mingi pärismootori koopia , aegajalt vajab klapireguleerimist .
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: K:Tooreklapi olemasolu hiinakal?

Unread post by iz350super »

Täna proovisin uuesti, keerasin karbussis all oleva kruvi lahti, lasin õhumull välja, süüde väljas lasin ette, ikka ei läinud käima, see 1-2 kolvikäiku on ikka liiga mannetud, et kütust korralikult peale tõmbaks, küünal oli peale seda tsirkust ikka täiesti kuiv ja veel väga väga hele, see võib toetada seda fakti, et üleüldiselt suurema düüsiga on ehk ka külmalt vändast kävitamine kergendatud.

Kas see oleks nagu plaan, kui üks kahest,
õhupuhasti torule või silku ja karpa vahelisele suunajale panna pisike toru, kust panna toorest sisse. Külmalt natuke topkat, siis küsib kohe kuhu minna...

Või on asi selles, et jalaga käivitades ei tõmba mootor selle 2 kolvi käiguga kütet koralikult peale ning starter oleks lahenduseks? isegi siis kui tooreklappi pole..
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: K:Tooreklapi olemasolu hiinakal?

Unread post by fomoco »

Karpa peaks käivitamisel ise bensiini piisavalt ette andma.

Võiksid karpa korralikult puhtaks teha, bensiini ja pinsliga ning peene vasktraadi ja kompressoriga.

Kontrolli õhulekked ära, töötaval mootoril piserda võimalikesse lekkekohtadesse külmkäivitus eetrit.

Kontrollida klappide tihedust, võta silindripea maha ning piserda sisse ja väljalaske poolepeale "brake cleanerit" või "wd40" ning kui klapp tõmbab silindripoolepealt märjaks, siis laseb läbi.

Kontrolli kompressiooni.

Keera süüdet hilisemaks.

Vaheta väntvõlli otsatihendid ära.


Kui siis ka normaalselt käima ei lähe, siis otsi mõni masin, mis käivitub normaalselt ning hakka järjest juppe üle laduma, karpa, süüde, silinder jne, iga vahetusega proovi käivitada.
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: K:Tooreklapi olemasolu hiinakal?

Unread post by iz350super »

Täna proovisin peale pikemat sõitu 5. käiguga lõpuni lasta aga siis nagu enne lõppu kadus jõud, kas siis tüüs väike või karbussis mingi sodi või ei saa piisavalt õhku?

No igatahes viimaseks prooviks see ka jäi, mingi imelik heli tuli sisse, suretasin välja ja enam jalakäivitus, vänta ei saa lüüa, kinni, kuid käiguga lükkasin, siis nagu käib ringi, kellegil mingeid mõtteid?
Selline kodune tunne venetehnikapealt üle minek hiinakale, koguaeg midagi perses. Imelik, kui mõni asi ka töötaks.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: K:Tooreklapi olemasolu hiinakal?

Unread post by fomoco »

Mul on selline mõte, et kui tõesti i-virumaal asud, siis tuleks ja päästaks sind vaevast, ning teeks 100€ võrra rikkamaks.
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: K:Tooreklapi olemasolu hiinakal?

Unread post by iz350super »

Masin sõidab juba. Tooreklappi hoidev polt ja mutter läksid reisima.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: K:Tooreklapi olemasolu hiinakal?

Unread post by fomoco »

Need tuleb peale kinnikeeramist üle neetida - st. lapikuks lüüa.
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Re: K:Tooreklapi olemasolu hiinakal?

Unread post by minimo »

Kui juba reisima läksid- ega klapi vahele ei ole jooksnud? Nendega nalja ei ole.
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: K:Tooreklapi olemasolu hiinakal?

Unread post by iz350super »

Teemaväline küsimus, kui järsku gaasi andes tõmbab poolte pöörete pealt sidurist üle ehk jõud ei lähe rattasse. Siis, kuibtrossist mahakeeramine ei aita, kas sellel sama mõte nagu iz spordi siduril nt et keeran siduri kaanesl polte peale, et seda ei juhtuks enam, või kohe ketaste vahetus?
Ning mis vedru on seal heledamal kettal keskel? See pole vist läbinisti manuaal, mingi automaatsidur ka tal sees? Nagu sael ehk, et pööretega lööb need vihud laiali?

http://www.upload.ee/image/3811080/1555 ... 2227_n.jpg
Post Reply