Kevin68 - Riga-30
Posted: 30. Dec 2013 06:43
Tervist,
pikalt olen olnud eemal igasugusest sääreväristaja- ja mopeedimajandusest. Vahepeal sai võrridest ja moppidest rollerid ning peale seda kui vanus sai sinnamaale, et omastasin auto juhiload jäid kaherattalised üldse minu elust välja. Nüüd aga viimased pool aastat olen salamisi sisemas mõelnud mõne vene kaherattalise toomise peale ning täna mõned minutid peale südaööd kolasin netis ringi ja sattusin soov.ee's ühe Mini mopeedi kuulutuse peale, asukoht oli minu kodust vaid veidi eemal ning lõpp-kokkuvõtteks avastasin et masinat müüb enda tuttav. Kuna näpud sügelesid helistasin talle kohe peale kuulutuse avastamist ning peale seda sai enda Moskvichile hääled sisse lõõdud ning järgi mindud, väike suitsupaus, mopp kahekesi tahaistmele kangutatud ja taas koju sõidetud. Peale seda mõtlesin küll, et peab ikka endiselt mingi kiiks sees olema et pool üks öösel mopile järgi minna.
Aga mopist endast siis, puudu on tal kõige tähtsam osa ehk mootor, ülejäänud tilu-lilu on enam-vähem olemas (lülitid, tuled, juhtmestik, summuti). Kuna raam ja esihark ja pakiraam on mingi suvalise sinisega üle kallatud siis selle osa jätan esialgu puutumata, porilauad olid justkui metallini lihvitud ja värvimata jäetud, ühtlase roostekihiga kaetud. Seega saigi esmalt küljest lammutatud rattad, porilauad ja bensiinipaak. Velgi "pooleks" võttes saabusid juba esimesed tagasilöögid, ühel veljel olid kaks veljepolti korralikult üle keeratud ning oli tükk tegemist et neid kätte saada, teisel rattal puudus aga õhukumm ning rehv oli veljepoolte küljes nii tugevalt kinni et polegi lahti saanud ühte ratast (kui kellegil ideid kuidas rehviääred lahti saada velje küljest siis võib nõu anda). Ühel oli õhukumm olemas kuid see ei pidanud õhku, muidu rattalaagrid tundusid veel täitsa elus olevat, loksu kui sellist ei täheldanud ning ringi käisid ka täitsa ilusasti.
Esialgne plaan ongi porilauad, bensiinipaak ja veljed uue värvi alla saada, liikuvad sõlmed üle käia ning vajadusel vahetada laagrid ning üle määrida, mootor hankida ning seejärel asi sõitma panna ja arvele võtta.
Toodud sai ta nii:
Peale keldrisse vedamist:
Bensukraaniga on keegi vägevat oma aretust teinud:
Tagumistest puksidest pole ka suurt midagi alles:
Kuidas eemaldada seda tagumise ketiratta laagrit? See on üsna õhtal omadega ja suure loksuga, kas tuleb niisama kopsides välja?
Ning nii palju ma tänase ööga tehtud sain
Homme mootori otsingutele ning siis tegutseb masinaga edasi, praegu vist viimane aeg magama minna.
terv,
Kevin
pikalt olen olnud eemal igasugusest sääreväristaja- ja mopeedimajandusest. Vahepeal sai võrridest ja moppidest rollerid ning peale seda kui vanus sai sinnamaale, et omastasin auto juhiload jäid kaherattalised üldse minu elust välja. Nüüd aga viimased pool aastat olen salamisi sisemas mõelnud mõne vene kaherattalise toomise peale ning täna mõned minutid peale südaööd kolasin netis ringi ja sattusin soov.ee's ühe Mini mopeedi kuulutuse peale, asukoht oli minu kodust vaid veidi eemal ning lõpp-kokkuvõtteks avastasin et masinat müüb enda tuttav. Kuna näpud sügelesid helistasin talle kohe peale kuulutuse avastamist ning peale seda sai enda Moskvichile hääled sisse lõõdud ning järgi mindud, väike suitsupaus, mopp kahekesi tahaistmele kangutatud ja taas koju sõidetud. Peale seda mõtlesin küll, et peab ikka endiselt mingi kiiks sees olema et pool üks öösel mopile järgi minna.
Aga mopist endast siis, puudu on tal kõige tähtsam osa ehk mootor, ülejäänud tilu-lilu on enam-vähem olemas (lülitid, tuled, juhtmestik, summuti). Kuna raam ja esihark ja pakiraam on mingi suvalise sinisega üle kallatud siis selle osa jätan esialgu puutumata, porilauad olid justkui metallini lihvitud ja värvimata jäetud, ühtlase roostekihiga kaetud. Seega saigi esmalt küljest lammutatud rattad, porilauad ja bensiinipaak. Velgi "pooleks" võttes saabusid juba esimesed tagasilöögid, ühel veljel olid kaks veljepolti korralikult üle keeratud ning oli tükk tegemist et neid kätte saada, teisel rattal puudus aga õhukumm ning rehv oli veljepoolte küljes nii tugevalt kinni et polegi lahti saanud ühte ratast (kui kellegil ideid kuidas rehviääred lahti saada velje küljest siis võib nõu anda). Ühel oli õhukumm olemas kuid see ei pidanud õhku, muidu rattalaagrid tundusid veel täitsa elus olevat, loksu kui sellist ei täheldanud ning ringi käisid ka täitsa ilusasti.
Esialgne plaan ongi porilauad, bensiinipaak ja veljed uue värvi alla saada, liikuvad sõlmed üle käia ning vajadusel vahetada laagrid ning üle määrida, mootor hankida ning seejärel asi sõitma panna ja arvele võtta.
Toodud sai ta nii:
Peale keldrisse vedamist:
Bensukraaniga on keegi vägevat oma aretust teinud:
Tagumistest puksidest pole ka suurt midagi alles:
Kuidas eemaldada seda tagumise ketiratta laagrit? See on üsna õhtal omadega ja suure loksuga, kas tuleb niisama kopsides välja?
Ning nii palju ma tänase ööga tehtud sain
Homme mootori otsingutele ning siis tegutseb masinaga edasi, praegu vist viimane aeg magama minna.
terv,
Kevin