Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Sarja ja võistlejatega seonduv üldine arutelu.
Punnvorr.ee, Sakusääruklubi, Abjatehnikaring
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by lipamets »

.
Last edited by lipamets on 25. Sep 2014 15:18, edited 2 times in total.
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1552
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by madeinussr »

lipamets wrote:
kobras wrote:ok ... toimetan
Selge sain aru,mulle võrri võidusõidus kohta pole. Olen ilmselt liialt teistsuguse mõtlemisega. Nagu juba eespool kirjutasin tõstan käed ja annan alla. Aga viha pole küll kellegi vastu pidanud,ega pea ka praegu. Tänan asjaliku kirjutise eest. Nüüd tean ,kindlasti,et homme Abja mul asja pole.

Kobras'e taust on nüüd teada, lugesin postid ka korra veel läbi ja egas siin midagi argumenteerida pole.

Iceman-i agrumendid on vähe paremad ja nendest saan täiesti aru.

Panen, siis kirja argumendid miks ei saa/tohi tekitada mopeedi klassi (vairase kahekäigulised standard(jumal hoia openi eest)).
Kõik need argumendid on siit foorumist.

1. Ei ole piisavalt sõitjaid. (ainukene hetkel vettpidav argument).
2. Toorikud on väga kehvad.
3. Liiga kiired.
4. Turvalisus
5. Rajal juba niigi palju rattaid.
6. Kunagi on juba üritatud, ei tulnud välja.
7. Show klass on olemas, sõida seal.
8. Puudub tahe, selline klass teha.
9. Sõida hiinakaga/sõida võrriga.
10. Sport käigukastid

Kui nüüd kellelgi on veel moboklassi tekkimise kohta vastuväiteid, siis palun nummerdatult ja ühe lausega siia samma.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 2213
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by Nobody »

madeinussr wrote:
1. Ei ole piisavalt sõitjaid. (ainukene hetkel vettpidav argument).
2. Toorikud on väga kehvad.
3. Liiga kiired.
4. Turvalisus
5. Rajal juba niigi palju rattaid.
6. Kunagi on juba üritatud, ei tulnud välja.
7. Show klass on olemas, sõida seal.
8. Puudub tahe, selline klass teha.
9. Sõida hiinakaga/sõida võrriga.
10. Sport käigukastid

Kui nüüd kellelgi on veel moboklassi tekkimise kohta vastuväiteid, siis palun nummerdatult ja ühe lausega siia samma.
Ma tõmbaks mõned read eelnevast listist kokku sarnasuse alusel:

1. Tegu on hobiga, mille kõrvalharu keegi ilma isikliku huvita(osavõtt) ei taha ajada (tühi töö) - Punkt 1,5,8
2. Ohutuse tagamine läheb kiirelt käest - Punkt 2 (osaliselt), 3,4,5
3. Kunagi on üritatud + Show klassis saab osa võtta... räägib iseenda eest

Ehk justkui osavõtta fun-i korras saab juba praegu, aga seda ei tehta. Kas tõesti on siis asi vaid nimetuses? Võrrivõidusõidu showklass vs kahekäiguliste karikasari? Eeldusel, et viimase nimemuudatuse puhul viskavad võrrisõitjad masinad põõsasse ja tormavad kohe rajale koos uute huvilistega?

Mitte, et ma õli tulle valaks, aga mulle kui kõrvalseisjale tundub, et osa saab ju võtta juba. Kui siis inimesed taha tulevad, aktivistid leitakse, tuleks ka ju muudatused. Päevalõpuks on kõik sõbrad ning suudetakse ka ühises saunas õlle rüübata? 8 )
Auto võib olla, tsikkel peab olema.
kr1x_Z
Tavakasutaja
Posts: 64
Joined: 11. Oct 2010 00:00

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by kr1x_Z »

1. Ei ole piisavalt sõitjaid. (ainukene hetkel vettpidav argument).
2. Toorikud on väga kehvad.
3. Liiga kiired.
4. Turvalisus
5. Rajal juba niigi palju rattaid.
6. Kunagi on juba üritatud, ei tulnud välja.
7. Show klass on olemas, sõida seal.
8. Puudub tahe, selline klass teha.
9. Sõida hiinakaga/sõida võrriga.
10. Sport käigukastid

Kui nüüd kellelgi on veel moboklassi tekkimise kohta vastuväiteid, siis palun nummerdatult ja ühe lausega siia samma.
10. Kas iga sõna, mis siit teemast leidsid kirjutasid kohe siia listi? :roll: Ei mõista absoluutselt, kuidas see mitte lubamisega hetkel seotud peaks olema.

Nii nagu eelnevalt kirjutatud saab Show klassis osa võtta. Võid selle ju enda peas ümber sõnastada, Show klass on mopeedi klass, kus sõidavad peale mopeedide ka teised liikurid. Kui tõesti peaks huvi nii tormiline olema(kahe käiguliste mobodega), siis tõenäoliselt annab korraldajatega midagi läbirääkida.
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1552
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by madeinussr »

kr1x_Z wrote:


10. Kas iga sõna, mis siit teemast leidsid kirjutasid kohe siia listi? :roll: Ei mõista absoluutselt, kuidas see mitte lubamisega hetkel seotud peaks olema.

Nii nagu eelnevalt kirjutatud saab Show klassis osa võtta. Võid selle ju enda peas ümber sõnastada, Show klass on mopeedi klass, kus sõidavad peale mopeedide ka teised liikurid. Kui tõesti peaks huvi nii tormiline olema(kahe käiguliste mobodega), siis tõenäoliselt annab korraldajatega midagi läbirääkida.

Mitte päris iga sõna. Kui sa tähelepanelikult loed, siis näed, et kirjas on argumendid.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by iceman »

showklass , no olin kohal ja nägin omaenda silmadega - no ema anna padruneid .
kusjuures mitteühtegi mopeedi ,selle klassikalises mõttes , vaid üks minimobo moodi aretis , sääru mootoriga. ei soovi enam kunagi sellel teemal peatuda .
Robert66
Tavakasutaja
Posts: 87
Joined: 19. Mar 2013 01:00

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by Robert66 »

Kui tahate moppe võidusõitu lisada, siiis pange need open klassi. Iga masina jaoks ei pea tegema eraldi klassi. Lätis on asi nii ja toimib. Abjas polnud ühtegi mopeedi, üks mini raamil, aga võrri mootoriga. Lätis open klassis jagavad esimest kohta võrri ja mopeedi mootor, kord üks ees kord teine. kes vähegi on läti sõistlusi youtuubis vaadanud mõistavad.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by iceman »

täitsa õige , kuid Skurulis #12 ongi ainus konkurentsivõimeline sportklase kahekäiguline , seal tehtud ikka asju kõvasti. kindlasti mobosid veel ,kuid need pole küsijadpoisid . teinelugu on asfaldil , kuid siis ikka puhas ringrada , kahjuks on seda meie oludega raske võrrelda .
Robert66
Tavakasutaja
Posts: 87
Joined: 19. Mar 2013 01:00

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by Robert66 »

Kestvusesse ei näe ma küll moppe mingit mõtet lisada. Võrri mootoris on vähem asju, mis võivad puruneda, minek neil kah umbes sama. Te ei pea mu arvamusega nõustuma, aga standardi sport klassis muudaks ma summuti osas selle, et summuti võib seest tühjaks teha. Siis saaks lätlased kah niii kestvuses, kui ka eesti sprindis osaleda? või neil on lubatud veel rohkem motos teha? keegi võiks selle kah ära öelda.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by iceman »

Romansiga just oli juttu sellel teemal ,raam vaba , mootor väljast orikas , summutiga sama lugu .
Parm21
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 19. Feb 2014 23:55
Location: Levala
Contact:

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by Parm21 »

Teema algatajana (kuna esimesed mehed juba logout'i teevad) pean kurbusega möönma tõika, et selle energiaga, mis siin on kulunud üksteisega ilkumise peale, oleks jõudnud juba pisema võidusõidu korraldada.
Miskipärast otsitakse iga uue ettepaneku tagant omakasupüüdlikku pjedestaalile upitamist :?
Ettepanekud, ideed ja mõtted on teretulnud, ehk õnnestub mõni neist korralduse läbi ellu kutsuda. Samuti ei ole korraldajate hulk piiratud või konstantse suurusega, seega tugi, abi ja algatus on alati oodatud.
Uue ideena Abjas letti löödud Show-klass tõi minu arust naeratuse näole nii võistlejatel kui publikul. Eks ta oli pisut paraadi moodi, kuid selle raames said rajale vähemalt kaks võhikut võrrisõidust, kes muidu ei oleks söandanud võistlussaginasse tulla. Loodan, et Show-klass leiab rakendust ka edaspidi olles hüppelauaks harrastajate arvu kasvule.
Kui on veel küsimusi PunKK! 2014 kohta siis andke tulla!
Riskide hajutamiseks, isegi motospordis, on mõistlik paigutada munad eri säärde..
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by iceman »

tulin pika tee ,et seda imelist showklassi näha , no ja eelkõige mopeede ning esimopomeest härra Lipametsa .
ei teagi nüüd , mopeede justkui polnud , see minupoolt lubatud mopomees jättis ka pika ninaga , sõitis sääruga hoopis ja nina oli pikalt ees. olen väga pettunud igatahes.
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by pitprolite »

Kas on vaja üldse siin midagi arutada ?`kõik on ju seni toiminud, võistlused on lahedad olnud, on võidetud on end puruks sõidetud, kõike on juhtunud, pole ma sellist asja näinud et keegi tuleks oma pilliga ja sõitma ei pääse, kõik on sõita saanud ja kui midagi ei meeldi siis ei tule liclt teinekord sõitma, lihtne, ega kõike ei saagi teha nii et ühele meeldib ja teisele ei sobi ültse, iga asjaga nii, raha nõuab ka iga hobi, tee mis tahad. Moppidest ju tglt keegi puudust ei tunne ka, jah 2 või 3 inimest vb on aga seda on vähe, pole vaja teha eraldi klassi, osta võrr, tule sellega sõitma, hull asi, hiinakas võiks kestvusesse tulla, neid mootoreid on saada ja iga inimene saab selle osta, omale velo raamile panna vms ja siis tuleb sõitma, vahva ju aga muud reeglid las olla samad, kui kellegile ei sobi siis ärgu tulgu sõitma, keegi ei käsi ju tulla, las võrr jääda võrriks, vahel on lahe ju sõitma minna/tulla aga ei tasu hulluks ka minna selle teemaga...
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by iceman »

kui lahtise silmaga lugeda seda pikka oopust , siis eespool juba ongi muu jutusees : hiinakas saku reeglite järgi ehitatud , kestvuses legaalne. nüüd jääbki meie mureks pakutavat võimalust kasutada ja hiinakameeste jõuk võimalikult suureks paisutada. kahe-kolme tiimi vaheline mõõduvõtt jääks pisut lahjaks , ning oleks võrreldav telekanali ja motoajakirja vahelise kangutusega , võiks olla siiski pisut suurem konkurents , kuna kindlalt tulevikuga klass .
Parm21
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 19. Feb 2014 23:55
Location: Levala
Contact:

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by Parm21 »

Tere tulemast! :D
Riskide hajutamiseks, isegi motospordis, on mõistlik paigutada munad eri säärde..
Robert66
Tavakasutaja
Posts: 87
Joined: 19. Mar 2013 01:00

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by Robert66 »

100% nõus pitprolite-iga. Kõik virisevad tingimuste pärast. Ma küll ei tea mis tunne on poodiumile kestvuses sõita, aga praegused tingimused on täiesti sõidetavad. Kuigi see originaal summuti tühjaks teha seest kripeldab, siis oleks võimalus kah lätlastel sõidust osa võtta. Te ei pea minu arvamusega arvestama, aga kas on vähemalt võimalik seda kaaluda?
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by iceman »

tegelikkuses seal summuti sees pole suurt midagi ,mis sõitmist segaks ,eeldan et kõnealuseks r13 pikk sigar. seda vilet ,mis seal hääle vaigistamiseks tehasest sees , pole nagunii kellegil seal sees , pole ka nõutud seda õnneks, ning paljud pole seda vist näinudki . kõvemat häält ainult tekib sealt tühjendatud koorest ,ning ennemini läheb asi kehvemaks.
hoopiski huvitavam ja aktuaalsem on hoopis nn sprindi reeglites jätkuvalt sätestatud tehase õhufiltri koore olemasolu nõue, mis on kestvuse reeglites vaba. endal on plaan teha kummilõdviku abil kerge tõste sellele kopsikule ja paigutada ta kuskile paagialusesse . sinna norm airbox mis kaitseb sopa eest, originaal topsiku ümber toimiv poroloon , mida tolmukaitseks võimalik õlitada. peaks olema reeglitealla mahtuv lahendus, kuna originaalosa on olemas , kuigi pisut arukamas kohas , ning filtri katmine lubatud.
AnuPsP
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 05. Dec 2013 20:59

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by AnuPsP »

see orig.õhufiltri korpuse nõue sprindis peaks olema lahendatud see tähendab,et ei pea olema.sellest oli juttu ühel üritusel kus ka iceman viibis-jaanuari keskel.Virxiga oli ka juttu see ,et leegikal peab olema orig.mutter aga silindri külge võib teha orig.läbimõõduga muhvi,et mitte rikkuda silindri keeret.Orig.mutriga keerad muhvi silindri külge ja leegika tõmbad vedrudega kinni.Mind huvitab isiklikult see,kas raam ja rattad peavad olema võrri omad või vabad nagu veel sprindi lehel üleval
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by iceman »

kuid saku reeglites kirjas , originaal filtef , sisu asendamine lubatud.
rattad raamid eluaeg vabad olnud ju, sellega ei tohiks olla probleemi . isegi kestvuses ju ratas vaba nüüd ,selles kangemas klassis.
see suusõnaline kokulepe , sellega kipub olema mõnikord täbarasti , osapooled mäletavad asju erinevalt , kui üldse. asjad olgu ikka mustvalgelt kirjas , soovitavalt ülekeskmise kirjaoskaja poolt toimetatud kujul.
AnuPsP
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 05. Dec 2013 20:59

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by AnuPsP »

punnvõrri lehel kirjas,et raam originaal,sprindi lehel,et vaba,kumb siis õigem on.õhufiltriga ka sama teema,hetkel tuttavad kes mootorit ehitavad,teevad juba nii ,et saaks otse ilma orig.filtri korpuseta kinnitada.2013 hooaja lõppedes oli kaks kindlat teemat,mis pidid minema muutmisse.1.süüde vabaks,2.õhufilter ilma korpuseta.rattad väga ei huvitagi kui ei ole raam vaba.sprindi lehel lihtsalt raam,rattad ühise rea peal.selles ongi probleem,et raam sprindis eluaeg vaba olnud,kuid kui nüüd kestvusega sama siis ainult originaal ka spordis.
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by pitprolite »

mina lahendasin filri mure nii, et võtsin originaal kopsikult selle keeratava osa ära, sinna istub täpselt otsa 38mm pitbike õhuvilter, klambriga kinni ja keerad otsa ja kui see ei sobi siis ma ei tule sõitma, lihtne. Raam tuleb ka ilmselt "korralik" eks Muhus näha ole...
streetbuzz
Tavakasutaja
Posts: 27
Joined: 07. Apr 2013 09:57

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by streetbuzz »

mul filter sama moodi ette kruvitud nagu pitprolite ütles. ise otsin eelmine aasta võrri mis oli umbes 2a tagasi tehtud selliste tingimuste järgi mis siis olid ja oli esikolmes aga praeguste tingimustega sõitudel selle sama masinaga hea et ringiga pähe ei saa :D võiksid olla need tehnilised tingimused vähe püsivamad. ei jõua iga aasta uut setingut teha :lol:
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by iceman »

võrrivõidusõidu tingimused pole mootori osas oluliselt muutunud, kestvussõidus on muutunud kõvasti konservatiivsemaks.
tundub et ajad midagi segi.
see on küll õige et eelmiseaasta pill sellel aastal enam konkurentsis ei pruugi olla , kuid see pole kuidagi reeglitest kinni.
AnuPsP
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 05. Dec 2013 20:59

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by AnuPsP »

ei taha siin jälle mingi tühja asja pärast vaidlema hakata aga kui loen Tehnilised tingimused 2014,lahter "sport klass",rida 1 Raam,kirjeldus raam originaal-Jah. Siis sellest tingimusest loen välja ,et raam ei ole vaba.

Ja kui vaadata sprindi lehelt"Tehnilised tingimused 2014" siis Standard klass-reeglid KESTVUSE "sport" klassiga ühised.
või ei oska ma lugeda,,krt seda teab
virgor
Tavakasutaja
Posts: 97
Joined: 19. Jan 2009 01:00

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by virgor »

Härra ,Proua AnuPsp :D
Parandused raami teemas tehtud.
Õhupuhastile ei keela ju keegi katet peale panna,mässi kasvõi teibiga kinni,et tolmu ei saaks (kopral kurvad kogemused :oops: )

Mis veel ei sobi ??Pane siia kirja.Ega mul võib ka mõni asi kahesilma vahele jääda.
AnuPsP
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 05. Dec 2013 20:59

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by AnuPsP »

Tänud Virx,asi selge raami osas.Enne lihtsalt võis lugeda vaba raami alla ka näiteks piti,jalgratta või mis iganes raami,eelmistel hooaegadel olid need raamid vist lubatud.Õhufiltri teema oli see,et paljud lootsid ja ka juba on arvestanud sellega,et ei pea enam olema seda orig.korpust s.t,et näiteks porolooni sisse ei pea jätma ja aretama seda mõttetut kopsikut.Lihtsalt oleks kergem ja kiirem filtrit vahetada ja hooldada.Ja küsimus ka selle leegitoru kohta,et kas tohib keerata orig.mutriga muhv silku külge(muhvi läbimõõt jääks originaaliks) ja näiteks vedrudega tõmmata leegikas silku külge.See välistaks sumpsi eemaldamisel silku keerme rikkumise korduval keeramisel.Teine hea asi oleks ka see,et saaks sama pilliga sõita ka teise sumpsiga OPENIT,muidugi kui on aega vahetada(üks start veel vahel).
Anu. :D :D
virgor
Tavakasutaja
Posts: 97
Joined: 19. Jan 2009 01:00

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by virgor »

Arvan ,et nii on hea,nagu kestvuses
Sprint standard ja kestvuse sport.

Väljalase - Tehase leegitoru pikkust muuta ei tohi.min.20 cm. (silindri külge kinnituse võib asendada vedruga,klambriga jne.). Summuti peab olema originaal ehk peab vastama võrri modifikatsioonide D seeriatele, võrri originaal summuteid, ei tohi ära olla lõigutud, lühemaks tehtud, keevitusjäljed, igasugused torud, pasunad ja j.n.e. Eeltoodud variandid on keelatud summuti peal, lõpus ja sees.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by iceman »

virgor wrote:Arvan ,et nii on hea,nagu kestvuses
Sprint standard ja kestvuse sport.

Väljalase - Tehase leegitoru pikkust muuta ei tohi.min.20 cm. (silindri külge kinnituse võib asendada vedruga,klambriga jne.). Summuti peab olema originaal ehk peab vastama võrri modifikatsioonide D seeriatele, võrri originaal summuteid, ei tohi ära olla lõigutud, lühemaks tehtud, keevitusjäljed, igasugused torud, pasunad ja j.n.e. Eeltoodud variandid on keelatud summuti peal, lõpus ja sees.
kui kestvussõidu reeglites on kirjas läbimõõt algne , pikkus miinimum 20cm , siis.... väga konkreetne, kuid sugugi mitte samatähenduslik ja sarnaselt mõistetav. kindlasti on problemaatiline ka õhupuhastile esitatavate nõuete diametraalne erinevus , kui ühel on kirjas vaba ja vaba , ning teisel on nõutud originaal korpus ja sisu lubatud asendada siis seda kuidagi sarnasekski pidada ei oska.
Parm21
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 19. Feb 2014 23:55
Location: Levala
Contact:

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by Parm21 »

[quote="virgor"]Arvan ,et nii on hea,nagu kestvuses
Sprint standard ja kestvuse sport.

Ikka kõigil, nii sprindil kui ka kestvusel - Retro ja Sport.
Masinaehitus ja kontroll kokkulepitud exceli järgi: http://www.punnvorr.ee/tehnilised-tingimused-2014/
"Standard" on ajalugu ja külvab segadust 8 )
Riskide hajutamiseks, isegi motospordis, on mõistlik paigutada munad eri säärde..
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by iceman »

kindlalt külvab segadust ja see halb, pole vaja ebamõistlike muudatusi. ma olen ise asjas sees aastaringselt ja ka enam ei tea ,mis nende klasside nimed on , kui on vaja järsku öelda. enda jaoks olen kasutusele võtnud terminid tugevam ja nõrgem, et asi oleks kindel . kõrvaltvaatajal, või uuel maru segane mõista.
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by pitprolite »

alati on nii et kui ma mõtlen et hakkan midagi tegema ja nüüd jupid olemas siis avastan et oiii, jälle on kõik muutunud :D
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by iceman »

see on väga ,väga halb ja rumal otsus . esiteks on aegade algusest olnud vaba see asi ja ei ole millegi arukaga põhjendatud seda muuta. teiseks selle eelnõu koostamisel oli eelduseks , et ega praegu keegi ju ei kasuta nagunii mingit muud raami. seda ei tahaks kuidagi piisavaks põhjenduseks lugeda tagurpidi arengu edendamiseks.
mõistan ,et teatud meeltesegaduse hoos on kokkulepitud reeglite ühtlustamine , ning sellevastu polegi midag, kuid siis tuleks välja rookida ikka tagurlikud ja üritust pidurdavad asjad , mitte vastupidi.
arvan et seesama Henri näide peaks olema piisavaks põhjuseks kõikide lolluste väljajätmiseks järgneva hooaja reeglitest ,kuna selle hooajaga on juba asi rikutud . olles näinud kui keeruliselt selliste asjade ajamine käib on enne sellehooaja algust viimane aeg hakata tingimusi looma ,et ei korduks eelnenud rumalused.
kuna siin foorums osaleb võibolla mingi kõhn viis protsenti kogu võistlejatest , siis panen ette koostada paberist küsitlusleht , selle ja muude muudatuste , või muudatuste tagasi muutmise kohta käiva arvamuse väljendamiseks.
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by pitprolite »

muidu nagu polegi reeglid väga halvad, las siis olla nii aga see et raam ikka nüüd võrri oma, on natuke kehva, sest liclt neid raame ju pole kuskilt võimalik saada, kunagi oli hulgi, lõigati isegi sodiks et mõni väike toruke kätte saada ja oli jumala savi nendest aga kui nüüd reeglid sellised siis otsi tiku tulega neid raame! kui tahetakse raami asja piirata siis tehke reegel et ntks ilma kiigeta raam peab olema või samas vahet pole on ta kiige või mitte, siis just on eelis teistel kellel veidi kergem pill on aga ega minul sellest ei muutu väga midagi, niikaua kuni mul neid raame veel on siis ma saan neid pidevalt ümber teha ja parandada aga liclt kahtlen, et enam ikka neid väga saada on :cry: sps mina jätaks ikka raami vabaks, vaevalt sul standardisse tuleb keegi 250cc kawasaki raamiga, ikka valitakse kergem raam, ehk siis võrri oma, seal ei pea palju ümber tegema, ainult mõned tugevdused (kui just krossiks ei lähe). ja teine asi mis mulle ei meeldi(pole kunagi meeldinud) on see et peab kasutama saabast, kunagi sõideti tossudega, väga väga hea ja mugav oli aga kas suure krossi saapaga või siis kasvõi pitbike saapaga on juba kehv korvis olla ja sõita ka väga meeldiv pole :roll:
minimo
Tavakasutaja
Posts: 459
Joined: 21. Jun 2008 00:00
Contact:

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by minimo »

Keegi ei käse ju krossisaapaga sõita. Võta mingi tummisem kõrge äärega toss või töösaabas ja anna tuld.
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by pitprolite »

mis ma tulen suvel talvesaapaga sõitma w? :D
Robert66
Tavakasutaja
Posts: 87
Joined: 19. Mar 2013 01:00

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by Robert66 »

Sõida siis krossisaapaga, kui suvel talvesaabas ei sobi....
Parm21
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 19. Feb 2014 23:55
Location: Levala
Contact:

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by Parm21 »

iceman wrote:see on väga ,väga halb ja rumal otsus . esiteks on aegade algusest olnud vaba see asi ja ei ole millegi arukaga põhjendatud seda muuta. teiseks selle eelnõu koostamisel oli eelduseks , et ega praegu keegi ju ei kasuta nagunii mingit muud raami. seda ei tahaks kuidagi piisavaks põhjenduseks lugeda tagurpidi arengu edendamiseks.
mõistan ,et teatud meeltesegaduse hoos on kokkulepitud reeglite ühtlustamine , ning sellevastu polegi midag, kuid siis tuleks välja rookida ikka tagurlikud ja üritust pidurdavad asjad , mitte vastupidi.
arvan et seesama Henri näide peaks olema piisavaks põhjuseks kõikide lolluste väljajätmiseks järgneva hooaja reeglitest ,kuna selle hooajaga on juba asi rikutud . olles näinud kui keeruliselt selliste asjade ajamine käib on enne sellehooaja algust viimane aeg hakata tingimusi looma ,et ei korduks eelnenud rumalused.
kuna siin foorums osaleb võibolla mingi kõhn viis protsenti kogu võistlejatest , siis panen ette koostada paberist küsitlusleht , selle ja muude muudatuste , või muudatuste tagasi muutmise kohta käiva arvamuse väljendamiseks.
Tundub, iceman, et siis kui õige aeg oli reegleid kommenteerida, surfasid mööda muid foorumeid. Nüüd, kus 5%-st üks arvab, et hakkame paberil hääletama on lootusetult hilja. Ärka ja ole järgmiseks hooajaks õigel ajal valmis. Muud ei oska soovitada.
Riskide hajutamiseks, isegi motospordis, on mõistlik paigutada munad eri säärde..
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by iceman »

kahjuks oli keskkond , kus toimus arutelu , kõrvalistele ligipääsmatu , seepärast sellel aastal oligi vaidlus suht olematu . ega polekski ju midagi sellest et kestvussõitjad arusaamatutest nägemustest juhinduvad , kuna selliste reeglitega polnudki kavas osaleda. halb on see , et kipub ärarikkuma ka pärisvõidusõidu mõnede soov piirata ja keelata , absoluutselt argumenteerimata põhjustel . kuna tegemist ikkagi traditsioonilise üritusega ei ole arusaadav selle muutmine negatiivses suunas .
minu nägemus nendest raamides ja klassidest oleks selline , et kui on vaja tehasemudeli raami , siis olgu kõik jutud, vändad ja värgid. kui ei siis kõik vaba, sellised poolikud ja kallutatud lahendused , vastavalt oma arsenalile , ei ole õiged ega loogilised minusilmis . oli originaal klass, kus oli nõutud tehastoodangu plekkdetailid ja sõlmed, kuid mootor oli vaba. see ei sobinud , teeks siis mootori osas korrektuurid , nagu on selles vägapiiratud mootoriga klassis . see oleks kuidagi loogiline ja arusaadav , kui lahja mootor ja vändad kuuluksid ühte klassi , moodustades tõelise abimootoriga jalgratta ehk sääreka.
lisaks veel ,et kindlasti reasõitjatest mitteolenevatel põhjustel on meil selline olukord, järsku , kuid pole ma ju soovinud seda käesoleval aastal muuta, üritan lihtsalt päästa järgmist hooaega ja võrrivõidusõidu traditsioone . tõesti peaaegu kõik , sõidavad enamaltjaolt riga raamidega ,kuid see ei peaks olema põhjuseks , kasutada midagi muud. kuna vaba raam on olnud üks reeglite põhikomponente ja alustalasid, peaks see nõnda ka edaspidi olema.
Parm21
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 19. Feb 2014 23:55
Location: Levala
Contact:

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by Parm21 »

tõsi ta on, et antud foorumikeskkonna logimisel oli probleeme. Sellest ka otsus foorum Motokuuri ümber kolida. Seegipoolest võeti kõik ettepanekud ja kommentaarid aadressil info@punnvorr.ee vastu ja arvesse.
Seega selle puu taha end peita ei ole asjakohane.
Kordan korra veel üle - excelisse pakitud tulemus oli kompromiss ning parim nägemus, et lisada Eesti punnvõrri ajalukku veel üks tegus aasta.
Kui vaadata võistlustest osavõtjaid, siis on tegu igati lõbusate, entusiastlike ja abivalmite isenditega. Foorumis vastupidi, võtab maad ilkumine, hala ja hädaldamine.
Ju siis ei lange need kaks seltskonda 100% kokku.
Esitage konkreetseid küsimusi või tehke ettepanekuid, kuis algav hooaeg võiks tulla parem kui ei kunagi varem!
Riskide hajutamiseks, isegi motospordis, on mõistlik paigutada munad eri säärde..
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by iceman »

miks ma peaksin ennast peitma millegi taha ,mulle meeldib öelda nii kuis asi on ,kui juba ütlemiseks läheb.ütlengi siis ,et mulle ei sobi kui kari lõbusaid ja entusiastlike ja abivalmeid isendeid lagastab ära võistlussarja , kus mul on tavaks võistelda.
fakt on , et reeglite arutelu ,kui sellist praktiliselt ei toimunud. ei saa ka öelda et ma poleks toimuvat jälginud. julged veerand külastustest võib minu arvele kirjutada, mingi kümmekorda päevas. peale seda ,kui sain vihje, et leht ennast ise ei uuenda, võibolla pisut vähem.
ausaltöeldes olin kindel , et Virks ignoreerib reeglite uuendamist lõpuni ja suuremat kahju ei sünni. läks teisiti.
Parm21
Tavakasutaja
Posts: 36
Joined: 19. Feb 2014 23:55
Location: Levala
Contact:

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by Parm21 »

Reeglid on reeglid. Võta või jäta.
Kui arutelusse õigel ajal oma panust anda ei märka, ei tasu ülejäänuid halvustada.
Kellele meeldib, tuleb rajale ja naudib! :wink:
Riskide hajutamiseks, isegi motospordis, on mõistlik paigutada munad eri säärde..
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by iceman »

ei ole ikka päris nii . ja asi on põhimõtteline.
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by pitprolite »

iceman wrote:ei ole ikka päris nii . ja asi on põhimõtteline.
Olen Iceman-iga nõus, nh olen alati olnud, ütleb nii nagu asjad on! see on nagu taandareng ju mis siin toimub, ma saan aru, et te tahate et kestvuse ja sprindi reeglid ühtiksid AGA sprint oli juba ammu enne olemas kui kestvus niiet äkki peaks hoopis kestvuse sarja reegleid kohandama sprindi järgi mitte vastupidi ? ma ei havlusta just mitte kedagi aga lihtsalt saage aru, võrri asjad hakkavad ära kaduma, neid pole lihtsalt saada, pigem tuleks neid allesolevadi just hoida ja säilitada mitte kasutada neid niipalju võrrivõidusõidus, võib ju olla klass kus saad tulla oma stock uunikumiga aga pigem tuleks leida alternatiive, et raam vaba, saad ise aretada ja möllata, siis rattad vabad paned velo või millegi muu asja omad jne jne. Kui me tahame et võrrindus säiliks siis liclt me ei saa ju uuesti algusesse minna, just tuleb asja vabamaks lasta, et saaks ültse sõitma tulla!

avaldage siis ise ka arvamust, mina näen seda asja nii :roll:
kobras
Tavakasutaja
Posts: 61
Joined: 05. Apr 2013 06:40

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by kobras »

pitprolite wrote:
iceman wrote:ei ole ikka päris nii . ja asi on põhimõtteline.
Olen Iceman-iga nõus, nh olen alati olnud, ütleb nii nagu asjad on! see on nagu taandareng ju mis siin toimub, ma saan aru, et te tahate et kestvuse ja sprindi reeglid ühtiksid AGA sprint oli juba ammu enne olemas kui kestvus niiet äkki peaks hoopis kestvuse sarja reegleid kohandama sprindi järgi mitte vastupidi ? ma ei havlusta just mitte kedagi aga lihtsalt saage aru, võrri asjad hakkavad ära kaduma, neid pole lihtsalt saada, pigem tuleks neid allesolevadi just hoida ja säilitada mitte kasutada neid niipalju võrrivõidusõidus, võib ju olla klass kus saad tulla oma stock uunikumiga aga pigem tuleks leida alternatiive, et raam vaba, saad ise aretada ja möllata, siis rattad vabad paned velo või millegi muu asja omad jne jne. Kui me tahame et võrrindus säiliks siis liclt me ei saa ju uuesti algusesse minna, just tuleb asja vabamaks lasta, et saaks ültse sõitma tulla!

avaldage siis ise ka arvamust, mina näen seda asja nii :roll:
Ma ei saa sinuga päris nõustuda. Esiteks: Paljude soov oli,et sprindi ja kestvuse reeglid oleks ühtsed ja nende liitumisel antsid mõlemad pooled oma reeglites järgi ja leitsid kuldse kesktee. Päris nii ka nüüd ei ole,et sprint tegi kõik kestvuse järgi reeglid nagu ma sinu murest aru sain( kui huvi on ja sa pole teadlik milles keegi järgi andis võin soovikorral siia kirjutada)
Teiseks: Kui tunned muret,et raamid hakkavad kaduma,siis sellise mõtlemisega võib edasi minna,et ka D mootoreid ei tule juurde ja selleks ju liideti kestvusele juurde hiinaka klass, sest mootoreid saab uusi osta ja raam ning rattad vabad,et kõik on võimalik ehitada. Peale selle on sprindi standardis ja kestvuse spordis praegugi rattad vabad.
Kolmandaks: Sprindi ja kestvuse sõitudel on kokku üle 100 võistleja ja mitte rahul olevaid tegelasi siin foorumis võib kokku lugeda ühe käe sõrmedel,siis selge on see,et enamus on rahul ja võimelised ehitama olemas olevate reeglite järgi punnasid ja peale selle on sprindis Originaal, standart, hiina ja openi klassid ja kestvuses retro, sport ja hiina klass, et iga üks ju peaks leidma endale sobiva.
User avatar
pitprolite
Tavakasutaja
Posts: 175
Joined: 18. Sep 2013 23:48

Re: Punnvõrride Kestvussõidu Karikasari (PunKK!2014)

Unread post by pitprolite »

Okei, seda küll, kuidagi saab ikka sõitma tulla, pole pole vist kellegil sõitmata jäänd kui on kohale tuldud aga ikkagi järgmisel hooajal võiks lihtsalt rohkem need reeglid läbi mõelda et kas seda on vaja või las jääb samaks, ntks standardis filter? Miks ei lastud vabaks?
Post Reply