Tere! Segan siis teid ühe väiksese küsimusega , et sai omale soetatud vene võrr.
Aga säde hea ja tugev, aga käima ei lähe, peksab küünla märjaks,vahepeal läheb käima siis sureb kohe välja sai ka proovitud, igasuguseid küünlaid kuid pole tolku. Sai ka segukruvi keeratud.
Võrril säde on aga käime ei lähe
Re: Võrril säde on aga käime ei lähe
üldjuhul , kui säde on , peab säärekas käima minema , kui muud kriteeriumid enamvähem paigas. kui sul seal üleuputab , proovi kinnise kraaniga käima saada ,kraani avades tekkivatest muutustest saaks siis järeldada, mis ja kuidas. segukruvi sihitul kruttimisel suurt väärtust pole , kui karpaks on k34 või k34b , siis keerad täitsa kinni ja poolteist pööret lahti . võib ka ujuk mitte sulgeda täielikult.
kui karpaks on k34d siis seal reguleeritakse mitte düüsist tulevat bena kogust vaid emulsiooni torusse antava õhu kogust, vähemalt nii olen arusaanud , praktilised kogemused sellega puuduvad.
süüte kohta veel niipalju et võiks sädelahendus tekkida mõni mm enne ülemist surnudseisu , siis peaks käivitumine olema kerge. kui juba muudasjad jonksu saad ,siis võid süüdet varajasemaks sättida , vastavalt oma muudele sätungitele ja mootori eripäradele.
kui karpaks on k34d siis seal reguleeritakse mitte düüsist tulevat bena kogust vaid emulsiooni torusse antava õhu kogust, vähemalt nii olen arusaanud , praktilised kogemused sellega puuduvad.
süüte kohta veel niipalju et võiks sädelahendus tekkida mõni mm enne ülemist surnudseisu , siis peaks käivitumine olema kerge. kui juba muudasjad jonksu saad ,siis võid süüdet varajasemaks sättida , vastavalt oma muudele sätungitele ja mootori eripäradele.
Re: Võrril säde on aga käime ei lähe
soovitaks seda kah, et lase fööniga või miillegi muuag küünal kuumaks/tuliseks, kogemus näitab, et läheb paremini käima... ahjja võid proovida ka küünla vahe suuremaks ja väiksemaks tegemist, kui sul on vene saeleht kuskilt võtta, siis pane see vahele ja tee õigeks-kuulus külameeste soovitus, proovi igasugu küünlaid, kuid kõige parem on ikka see saeküünal(vene) ja mingi sarnane veel (nimetust ei tea) tänapäeva ngk ja muudega lööb märjaks tavaliselt.Kui käima jooksed, tee niimoodi, et tõsta raami tagumien ots ülesse ja jooks ehoog sisse ning kui suur hoog on sees viruta tagurattas maha ja pne edasi, üldjuhul käivitub, sest ei ole jõudnud veel küünalt märjaks lüüa...ühesõnaga säärekaga proovi igasuguseid imeasju..kui juppe vaja, peaks mult saama
Re: Võrril säde on aga käime ei lähe
Tere,viga võib olla küünla piibus,võta see ära ja proovi otse ilma piibuta.Ise olen sellega hädas olnud.Piibus sees olev söepulk välja visata ja panna asemele nt samapikkune alumiinium jublakas ja uuesti kokku keerata.Söepulgast hakkab üle taguma ja surveall jääb säde nõrgaks kuigi niisama on säde korralik!Edu putitamisel ja anna siis ka kaasfoorumlastele teada!
Re: Võrril säde on aga käime ei lähe
Kunagi ammu vahetasin räbala küünlajuhtme tänapäevase vastu. Pärast oli ka masin surnud mis surnud. Otsisin siis vana põlvkonna juhtme vahele ja probleem kadus.
Aga üldiselt on see vene võrri originaalne süütemähis ikka täispask. Keri teda vähemaks ja vea impulss edasi auto süütepooli - vabaned mähisepoolsetest süüteprobleemidest igaveseks. Oma võrridega olen nii lõpuks kõigiga teinud.
Ja siis muidugi pead vaatama, et ega juhuslikult vända ots vastu kaant ei ole käima hakanud. Siis on ju ka kohe sädemega krantõ. Ise olen selle probleemi lahendanud kahe teineteise peale pandava kaanega. Alumisel lõikan põhja ära ja ongi ruumi piisavalt.
Noh... ja siis muidugi võid alati kondeka ühendusi kontrollida. Originaalis on kont ju otse kollektori all ja kui sealt peaks õlipigi alla tilkuma ja tihendit kaane all ei ole, siis see pigi läheb kohe sinna kondeka alla ja muudab ühenduse juhuslikuks.
Küünlavahe teema on muidugi ka õrn, seda eriti siis, kui mähis poolpidune. See impulss, mis tekib, annab sädelahenduse (ühelt kontaktilt teisele hüppava impulsi) väid siis, kui kontaktivahe seda võimaldab. Nagu see vahe on suurem, nii ei pruugi impulsil seda jõudu enam taga olla. Mõtle, et säde peab liikuma kontakti vahel läbi absoluutse isolaatori - õhu. Sellepärast mul ongi kõik asjad süütepooli läbi töös, sest siis on pinget ikka alati ämbriga varuks ja säde on agressiivne ka pikemaks venitatud kontaktivahega.
Aga üldiselt on see vene võrri originaalne süütemähis ikka täispask. Keri teda vähemaks ja vea impulss edasi auto süütepooli - vabaned mähisepoolsetest süüteprobleemidest igaveseks. Oma võrridega olen nii lõpuks kõigiga teinud.
Ja siis muidugi pead vaatama, et ega juhuslikult vända ots vastu kaant ei ole käima hakanud. Siis on ju ka kohe sädemega krantõ. Ise olen selle probleemi lahendanud kahe teineteise peale pandava kaanega. Alumisel lõikan põhja ära ja ongi ruumi piisavalt.
Noh... ja siis muidugi võid alati kondeka ühendusi kontrollida. Originaalis on kont ju otse kollektori all ja kui sealt peaks õlipigi alla tilkuma ja tihendit kaane all ei ole, siis see pigi läheb kohe sinna kondeka alla ja muudab ühenduse juhuslikuks.
Küünlavahe teema on muidugi ka õrn, seda eriti siis, kui mähis poolpidune. See impulss, mis tekib, annab sädelahenduse (ühelt kontaktilt teisele hüppava impulsi) väid siis, kui kontaktivahe seda võimaldab. Nagu see vahe on suurem, nii ei pruugi impulsil seda jõudu enam taga olla. Mõtle, et säde peab liikuma kontakti vahel läbi absoluutse isolaatori - õhu. Sellepärast mul ongi kõik asjad süütepooli läbi töös, sest siis on pinget ikka alati ämbriga varuks ja säde on agressiivne ka pikemaks venitatud kontaktivahega.
Re: Võrril säde on aga käime ei lähe
Vaata ka üle, et süütenurk oleks õige kohapeal, säde võib ju olla, aga kas õige koha peal ka on? ca ~3mm ennem üssi siis.
- pitprolite
- Tavakasutaja
- Posts: 175
- Joined: 18. Sep 2013 23:48
Re: Võrril säde on aga käime ei lähe
kuidas ta käivitub ? kas läheb laks käima või siis aeglaselt et turtsub ja podiseb ?