Page 1 of 1

K: kas cdi muudab suurema mootori omadusi

Posted: 04. Mar 2014 19:15
by iz350super
Tere,
nimelt panin 50cc masinale 200cc mootori peale, juhtmeid jäid kõik see mis oli, ehk 50cc omad.
Mureks, et ei jookse pöördesse ja on uimane, kuigi ülekanne on 50cc oma, ehk taga on jubesuur hammakas, peaks olema äkilisust ülegi.
Kas siis 50cc cdi, või aju või küünlajuhe võib miskit sellist teha 200 mootori iseloomule?

Re: K: kas cdi muudab suurema mootori omadusi

Posted: 05. Mar 2014 19:26
by iz350super
On see võimalik?

Re: K: kas cdi muudab suurema mootori omadusi

Posted: 05. Mar 2014 19:47
by kr1x_Z
Kas saan õigesti aru, et juhtmestik ja cdi box jäi samaks, aga magneeto on 200-se oma? Kindlasti annab vahetus tunda. 200cc-l on süütevõimsust vähe rohkem vaja ning 200-ne mootor võib sädeme lihtsalt ära puhuda. Võib katsetada väiksema küünlavahega või lihtsalt on süütemoment paigast ära.

Re: K: kas cdi muudab suurema mootori omadusi

Posted: 06. Mar 2014 10:14
by iz350super
Mootori panin 200 viiekümnese asemel, lihtsalt, ühendasin pistikud, kuidas süüdet paika panna? Sest 50 on ketiga ülekanne klappidele, aga 200 on varrastega.

Re: K: kas cdi muudab suurema mootori omadusi

Posted: 06. Mar 2014 21:27
by kr1x_Z
iz350super wrote:Mootori panin 200 viiekümnese asemel, lihtsalt, ühendasin pistikud, kuidas süüdet paika panna? Sest 50 on ketiga ülekanne klappidele, aga 200 on varrastega.
Enne, kui süsteemi kallale läheb, mis nägu on küünal? Kas väiksema küünlavahega oled proovinud? Kas süütemooduli juhtmed said ikka õiget pidi? Kas see 200 mootor ennem ikka töötas normaalselt?

Re: K: kas cdi muudab suurema mootori omadusi

Posted: 06. Mar 2014 22:03
by iz350super
Ajaloost ei tea, pole uus mootor, juhtmed ühendasin värvide järgi (pole just kõige nupukam) kuid masin töötab, pole klappe pähe löönud tähendab et radikaalselt pole süüde vale.
Katsetan küünlvahet.

Re: K: kas cdi muudab suurema mootori omadusi

Posted: 09. Mar 2014 15:13
by iz350super
Küünlavehe muutis sedamoodi, et kohapeal gaasi keerates hakkas üle poole gaasi ära kustuma.

Re: K: kas cdi muudab suurema mootori omadusi

Posted: 09. Mar 2014 16:24
by kr1x_Z
iz350super wrote:Küünlavehe muutis sedamoodi, et kohapeal gaasi keerates hakkas üle poole gaasi ära kustuma.
Ilmselt siis on sellel väiksemal süütel piisavalt rammu, et ülelöök tekitada suuremas pütis. Kas pööret arendas nüüd oluliselt vähem? Tasuks vast ülevaadata mootor ise, karpa puhastada/filter, kontrollida, et lisaõhku ei saa. (võiks täpsustada, mis mootoritest üldse jutt käib?). Mis värvi küünal on?
Tasuks uurida, mis karul kõhus on, kui mootori ajalugu on teadmata.

Re: K: kas cdi muudab suurema mootori omadusi

Posted: 10. Mar 2014 00:42
by iz350super
Mootoriks zongshen 200 cc. Panin krossika cdi, seal kaks pistikut, väiksemal 2 otsa, kuid suuremal on senise 4 asemel 3 mis mängust välja jääb? Mopiga oli nagu parem majandada, algul käis ilusti, siis kui kehvemaks läks oli tunda, praegu ma ei teagi, milleks selline mootor peab võimeline olema.

Re: K: kas cdi muudab suurema mootori omadusi

Posted: 14. Mar 2014 20:19
by fomoco
Süütemänge peab vahetama ikka komplektidena.
Selleks et kahest erinevast süütemängust ühte teha, peaksid ikka teadma, mis juhtmed, mille jaoks on, millised voolud jne.

Kui oled kuidagimoodi tööle saanud aga ikkagi paugub, siis soovitan kõik kontaktid ja juhtme ühendused üle kontrollida ning puhastada, proovi ka lisa massi vedada raami-mootori-cdi vahel.

Kompressiooni võiksid ka mõõta.