Page 1 of 1

K: kolvi mõõt

Posted: 21. Mar 2014 12:53
by Kawasaki80
Selline probleem on et krossikal ütles kolb koos rõngastega üles. kolvi mõõt on 48,90mm mõõtes elektroonilise nihkkaliibriga. tavalise nihkkaliibriga mõõtes oli 49mm. küsimus seisneb selles kas võib kolvi mõõduga 48,50mm või 48,95 sisse panna

Re: K: kolvi mõõt

Posted: 21. Mar 2014 12:55
by minimo
See käib silindri järgi. Heade materjalide korral tuleks võtta kuskil 0,05-0,09mm väiksem, kui on silindri tööpind.

Re: K: kolvi mõõt

Posted: 21. Mar 2014 12:58
by Kawasaki80
tegu on 80cc kawasaki mootoriga
aga ei leia kuskilt vajaliku mõõtu. aga kumb on kasulikum osta kas see 48,95 või 48,50

Re: K: kolvi mõõt

Posted: 21. Mar 2014 14:06
by minimo
Kui vana oli 48,9 siis arvestades kulumist ja muud, võib ka 48,95 sisse panna. Tegelikult soovitaksin ma sul võtta kaasa silindri ja minna poodi, küll siis müüja oskab juhatada.

Re: K: kolvi mõõt

Posted: 21. Mar 2014 14:37
by Kawasaki80
kust saada tartus kawasaki-le kolbi
mina ei ta ühtegi poodi

Re: K: kolvi mõõt

Posted: 21. Mar 2014 20:41
by fomoco
Motodepoo?
Kui kolb koos rõngastega laiali lendas, siis tuleb silinder ka üle puurida ja vastavalt sellele uue mõõduga kolb sisse panna.

Re: K: kolvi mõõt

Posted: 23. Mar 2014 15:55
by minimo
Kui tal just väga retro krossiratas ei ole, siis on tegemist nikasiili või sarnase kihiga kaetud alumiiniumsilindriga, mida puurida küll ei kannata. Vastavalt silindrile tuleb võtta ka kolb.

Re: K: kolvi mõõt

Posted: 23. Mar 2014 22:24
by Kawasaki80
tegu on 1997a masinaga
silinder pole kahjustada saanud. kolb rõngastega said kuuma kuna tosooli toru oli katki ja jooksis maha
Silindri mõõt on 49mm. siis on vist kasulik osta peale 48,95 mõõduga kolb koos rõngastega.

Re: K: kolvi mõõt

Posted: 24. Mar 2014 19:15
by fomoco
Kolvist tükkid väljas või rõngas puruks?

Re: K: kolvi mõõt

Posted: 25. Mar 2014 14:47
by Kawasaki80
pole kumbagi.
kolvirõngad olid kolvikülge kinni sulanud nii et kompressioon täiesti 0. nagu poleks küünalt peal.

Re: K: kolvi mõõt

Posted: 27. Mar 2014 18:35
by fomoco
Oleneb muidugi millist kvaliteeti saada tahad.
Vaese mehe variant oleks selline, et käid liivapaberiga vana kolvi kinni kiilunud kohad üle, viilid rõngasoone parajaks ja uute rõngastega kokku tagasi.

Kui kolb sulas, siis vist ikkagi jäi sinan silindri seinale ka, kontrolli üle.