Honda dominatori nx 650.

Uuemate rataste remont, rikked, hooldus
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Honda dominatori nx 650.

Unread post by iz350super »

Tere,
oman eelnimetatud ratast ning sellele on jube kütusekulu, nimelt võiks kütusekulu lugeda liitrit tunnis, mis viga võib olla, kas karpas membaani näpitud? Düüs mõjutab nii palju?
Mis see kütusekulu siis võiks olla, muidugi peab arvestama sisse ka külmkäivituse, kuna 100 km mul päris regulaane ots pole, jäävad lühemateks.
Ma küll pean täpsemad arvutused tegema, kuid esimene ümardatud arvutus annab mulle pea 10 liitrit sajale, seda on ilmselgelt liiga palju.
Reserv peaks olema 2,5 liitrit, arvestasin, et saa sõita kuskil 40-50 km rahulikult, kuid pidin masina koju lükkama.
Ning mis kiirusega sirgel oleks kõige ökom sõit 5. käik 90 km/h või aeglasemalt?
Sest originaalis peaks see mingi membraan jälgima seda, et oleks ökopill rohkem.
T.M
Last edited by iz350super on 05. May 2014 19:47, edited 1 time in total.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: K: honda dominatori meeletu kütusekulu

Unread post by fomoco »

Ehk võiksid teha ühe teema, mitte iga probleemi kohta uus.

1L tunnis on suht vähe, maastikul või külavahel peaks ikka tunduvalt rohkem kuluma.
User avatar
vintizvint
Tavakasutaja
Posts: 151
Joined: 13. Feb 2008 01:00
Location: Soome> Riihimäki
Contact:

Re: K: honda dominatori meeletu kütusekulu

Unread post by vintizvint »

Noorus- ilus ja samas ka valus aeg, ennustan et saad veel päris palju raha matta sellesse NX-i. :mrgreen:
Praegu sa ehk ei taha seda endale veel tunnistada, kuid küllap mõne aasta möödudes saad aru ja muigad mõrudalt selle üle.
Teisalt rahalised võimalused on noortel enamasti piiratud ja kindlat meelt ning kannatust vähe. Eks seegi selgitab paljut- miks võetakse kõige odavam ettejuhtuv rõip, mõtlemata selle ülalpidamiskuludele ja võimalikele remondivajadustele.
Praegune jant selle tsikliga, näitab et oled suurema tüki võtnud, kui sinu majanduslikud olud ja oskused võimaldavad. Eeltöö on samuti tähtis, ära osta midagi vaid sellepärast et teistel on ka. Se peaks konkreetselt sobima sinu ellu ja leidma kasutust seal. Vaevalt, et ostsid selle endale ajaviiteks remontimiseks? ( Pealegi ei tundu se õnnestuvat sul kõige paremini... )

Nüüd sellest küttekulust-
4,5 vi 5 sajale on normaalne, maastikul sõites isegi natuke rohkem. Reserviga peaks umbes 50km saama läbida ja tsiklit kallutades, mõned kiltsad peale. ( Bena kallutamine kraani poolsesse paagi osale. )
Jääb arusaamatuks, mis põhjustel on siin tunnipõhist kulutust mainitud?
Tsikliga sõidetakse punktist A punkti B- mitte ei tuksuta kohapeal.

Ja veel kord, lae alla srevice & repair manual, kui seda veel pole teinud!
Leiad selle siit- http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=14&t=85360
Ülal viidatud ühes teemas püsimine oleks samuti tore.
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: Honda dominatori nx 650.

Unread post by iz350super »

Sellest algabgi mu probleem, kui taustainfo on teada, tean, et 4-5 peaks ideaalis võtma,ning reserviga heal juhul 60 km kanti saab sõita, 50 kindlalt, ise ma pole masinat miskit piinanud, enamasti saan 4 tuhande juures käigu vahetatud, kuna kiiret pole ja kasutan A punktist B liikumiseks seda masinat.

Juttu liiter tunnis kohapealt, valasin 4,5 liitrit sisse ja sõitsin maksimum 20 minutit, kui pidin juba üle lülitama reservi peale, parandus, ei ole juttu liiter tunnis vaid jutt liitritest. Või on asi külmkäivituses, selelle püüan järeldusele saada.
Kuna kütusekulu on suur, ei ole need numbrid reaalsed, mis anda mõõtühikus liitrit sajale kilomeetrile.

Ostes tegin otsuse selle kasuks, kuna honda on firma ja dominator on long life masin.
Mida mina ei tea, seda mina ei remondi, sinna alla kuulub elekter ja hetkel ei võta karpat maha, enne kui tean, mis membraanid seal on ja milleni lahti tohib võtta.
User avatar
Tafka
Admin
Posts: 422
Joined: 16. Nov 2003 01:00
Location: Tallinn > Nõmme

Re: Honda dominatori nx 650.

Unread post by Tafka »

1) toores jääb peale (Transalpil olen mitmel seda näinud)
2) kolb/rõngad kulunud (võimalusel vaata/mõõda mis sul kompressioon on)
3) karpa nõel ja nõela pesa kulunud...kuigi see ei mõjuta nii suurtes piirides kulu

Sinu lohutuseks....mu IZ Jupiter võttis kunagi 16-18L sajale :D
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1552
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Re: Honda dominatori nx 650.

Unread post by madeinussr »

Kõige lihtsam variant, pane odomeeter nulli ja paak silmini täis, sõida 100km ja vaata palju paaki juurde mahub.
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: Honda dominatori nx 650.

Unread post by iz350super »

Toores ei saa peale jääda, mehhaanilisel lükkan selle hoova ju ise tagasi, ning pöörded langevad kohe kui tagasi saan lükatud.
Aga ma veel tegutsen selle kallal, saada teada palju individuaalselt see masin võtab.
extinction
Tavakasutaja
Posts: 473
Joined: 29. Jul 2009 00:00
Location: Jõgevamaa

Re: Honda dominatori nx 650.

Unread post by extinction »

Kütusekulust...
GSX-R1100 võttis rahulikul maanteesõidul 5,5-6 l 100 km peale. Kiiremat sõitu tehes ei ole selle kolmekordistumine mingi probleem. :twisted:

Karpa puhul on oluline, et ujukinõel ei lekiks; ujuki tase, düüsid, siiber, siibri vedru ja nõel vastaksid standardile ning õhufilter oleks õige. Ma ei tea Domika kohta midagi, kuid oletan, et masinal on CV (constant velocity) tüüpi karburaator.

Minu arvates bensiinikulu lühikesi otsi paarutades on asi, millest ei maksa eriti rääkida. 5 liitrit ühtlase gaasiga maanteel lastes mingi kindla kiiruse juures on 100 km peale täiesti reaalne kui masin enam-vähem korras, kuid mäletan oma kogemusest, et küla vahel sõites 10 B-punkti vahet oli paak kogu aeg tühi. Võib-olla polegi asi üldse masinas.

Kõvade meeste rusikareegel: jõudsid masina osta, jõuad bensiini ka. :mrgreen:
Harjutamine teeb harjutajaks.
GSX-R 1146
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: Honda dominatori nx 650.

Unread post by iz350super »

Pool kirvest on vist siia maetud, et eelmine omanik otsustas koonusfiltri kasuks.
Last edited by iz350super on 13. May 2014 15:57, edited 1 time in total.
fomoco
Tavakasutaja
Posts: 744
Joined: 04. Oct 2011 00:00
Location: Virumaa
Contact:

Re: Honda dominatori nx 650.

Unread post by fomoco »

Vabam õhu pealevool tähendab väiksemat hõrendust ning vähem imetakse bensiini ka ülesse, kuid vastavalt õhufiltrile tuleb ka segukruvi ning tühikäik paika keerata.
User avatar
Tafka
Admin
Posts: 422
Joined: 16. Nov 2003 01:00
Location: Tallinn > Nõmme

Re: Honda dominatori nx 650.

Unread post by Tafka »

Olgu, kui pöörded alla lähevad siis ehk tõesti pole toores peal AGA see, et sa mehaaniliselt maha lükkad ei tähenda alati, et toores ka reaalselt maha läheb. Transalpil kus oli kaks karpat ja kaks toore siibrit siis oli juhus kus toore lükkad maha aga toore siiber ühes või mõlemas karpas ei läinud põhjani tagasi või jäi poole peale. Eeldamised on alati kahtlased tegevused :)
iz350super
Tavakasutaja
Posts: 456
Joined: 07. Oct 2010 00:00
Location: Ida-Virumaa
Contact:

Re: Honda dominatori nx 650.

Unread post by iz350super »

Kuidas düüsi timmimine siis peaks välja nägema, kütusekulu järgi või tõmbe järgi? Kollektorist tuleva heitegaasi järgi?
Mis on domika kohapealne paras tühikäik, seda saab kenasti kohe timmida, ilusasti välja toodud.
User avatar
Tafka
Admin
Posts: 422
Joined: 16. Nov 2003 01:00
Location: Tallinn > Nõmme

Re: Honda dominatori nx 650.

Unread post by Tafka »

manual abiks....
Aga tõenäoliselt 1200-1300
Post Reply