Sisselaske auk d6

Mootor, veermik, elekter, hooldus, probleemid
mihkel51
Tavakasutaja
Posts: 11
Joined: 14. Jul 2012 00:00

Sisselaske auk d6

Unread post by mihkel51 »

Tere,
Kuidas oleks kõige õigem vända sisselaske auku suurendada, et bensiini pealevool oleks parem?
Kanal on ise juba treialil 12mm peale lastud, kuid kusagilt peaks veel powerit saama.


M.H
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Sisselaske auk d6

Unread post by lipamets »

.
Last edited by lipamets on 25. Sep 2014 12:00, edited 1 time in total.
mihkel51
Tavakasutaja
Posts: 11
Joined: 14. Jul 2012 00:00

Re: Sisselaske auk d6

Unread post by mihkel51 »

Aitäh nüüd saab nokitsema hakata.

M.H
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Re: Sisselaske auk d6

Unread post by arvutiguru »

lipamets wrote:
mihkel51 wrote:Tere,
Kuidas oleks kõige õigem vända sisselaske auku suurendada, et bensiini pealevool oleks parem?
Kanal on ise juba treialil 12mm peale lastud, kuid kusagilt peaks veel powerit saama.


M.H
Googelda: mahovik68 faza vpuska zolotnik , asi on puust ja punaselt ära seletatud.
kas hr lipamets on praktikas järgi ka nii teinud pöördsiibri sisselaske kestvuse.julgen kahelda et hakkab laulma ca 240c kestvusega sisselase vändal
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Sisselaske auk d6

Unread post by lipamets »

:
Last edited by lipamets on 25. Sep 2014 12:02, edited 1 time in total.
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Re: Sisselaske auk d6

Unread post by arvutiguru »

to lipamets.ise olen jätnud ca 190 kraadi sisselaske kestvuse ja mootor veab madalalt ilusti ja käib peeneks kenasti välja.sisselaske alguse tegin ka täpselt nii et siis alumisest surnud seisust kui sulgub ylevoolu aknad ja sel hetkel avaneb pöördsiiber.nii on minuarust igati õige.kuid yle 200 kraadi ma kestvust ei teeks.yhel vändal sai lausa 230 kraadi tehtud ja siis kadus mootoril minek ära.sai ikke omal käel ära katsetatud ja seni on 190 kraadi igati mumm ja dimm.keerulisem on vändagrupi tasakaalustamine.kui se kaalus kenasti ja 190 kraadi,siis hakkab mootor juba miskit lubama.selline on minu nägemus.
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Sisselaske auk d6

Unread post by lipamets »

:
Last edited by lipamets on 25. Sep 2014 12:03, edited 1 time in total.
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
lipamets
Tavakasutaja
Posts: 187
Joined: 28. Jan 2010 01:00
Location: pärnu

Re: Sisselaske auk d6

Unread post by lipamets »

.
Last edited by lipamets on 25. Sep 2014 12:03, edited 1 time in total.
Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb...
mihkel51
Tavakasutaja
Posts: 11
Joined: 14. Jul 2012 00:00

Re: Sisselaske auk d6

Unread post by mihkel51 »

Väike teemaväline küsimus, et millistel hammakatel on suurem kiirus, kas otsehambumisel või kaldhammastega?

M.H
arvutiguru
Tavakasutaja
Posts: 172
Joined: 06. Dec 2012 01:00
Contact:

Re: Sisselaske auk d6

Unread post by arvutiguru »

mihkel51 wrote:Väike teemaväline küsimus, et millistel hammakatel on suurem kiirus, kas otsehambumisel või kaldhammastega?

M.H
kiiruse vahet väga polegi.otsehammbulise eelis on see,et ei kisu väntvõlli kyljepeale.nii pikem laagrite eluiga ja stabiilsem säde kõrgematel pööretel.
iceman
Tavakasutaja
Posts: 653
Joined: 27. May 2009 00:00

Re: Sisselaske auk d6

Unread post by iceman »

D4-ja sirgehambaga sidurikorvil on hammas või paar rohkem , ehk teoreetiliselt võiks tekkida pisut jõulisem ülekande suhe .
Post Reply