Page 1 of 1

Sisselaske auk d6

Posted: 21. Jul 2014 23:59
by mihkel51
Tere,
Kuidas oleks kõige õigem vända sisselaske auku suurendada, et bensiini pealevool oleks parem?
Kanal on ise juba treialil 12mm peale lastud, kuid kusagilt peaks veel powerit saama.


M.H

Re: Sisselaske auk d6

Posted: 22. Jul 2014 10:58
by lipamets
.

Re: Sisselaske auk d6

Posted: 22. Jul 2014 23:35
by mihkel51
Aitäh nüüd saab nokitsema hakata.

M.H

Re: Sisselaske auk d6

Posted: 02. Aug 2014 02:02
by arvutiguru
lipamets wrote:
mihkel51 wrote:Tere,
Kuidas oleks kõige õigem vända sisselaske auku suurendada, et bensiini pealevool oleks parem?
Kanal on ise juba treialil 12mm peale lastud, kuid kusagilt peaks veel powerit saama.


M.H
Googelda: mahovik68 faza vpuska zolotnik , asi on puust ja punaselt ära seletatud.
kas hr lipamets on praktikas järgi ka nii teinud pöördsiibri sisselaske kestvuse.julgen kahelda et hakkab laulma ca 240c kestvusega sisselase vändal

Re: Sisselaske auk d6

Posted: 02. Aug 2014 04:09
by lipamets
:

Re: Sisselaske auk d6

Posted: 03. Aug 2014 18:42
by arvutiguru
to lipamets.ise olen jätnud ca 190 kraadi sisselaske kestvuse ja mootor veab madalalt ilusti ja käib peeneks kenasti välja.sisselaske alguse tegin ka täpselt nii et siis alumisest surnud seisust kui sulgub ylevoolu aknad ja sel hetkel avaneb pöördsiiber.nii on minuarust igati õige.kuid yle 200 kraadi ma kestvust ei teeks.yhel vändal sai lausa 230 kraadi tehtud ja siis kadus mootoril minek ära.sai ikke omal käel ära katsetatud ja seni on 190 kraadi igati mumm ja dimm.keerulisem on vändagrupi tasakaalustamine.kui se kaalus kenasti ja 190 kraadi,siis hakkab mootor juba miskit lubama.selline on minu nägemus.

Re: Sisselaske auk d6

Posted: 03. Aug 2014 19:19
by lipamets
:

Re: Sisselaske auk d6

Posted: 05. Aug 2014 13:27
by lipamets
.

Re: Sisselaske auk d6

Posted: 06. Aug 2014 19:24
by mihkel51
Väike teemaväline küsimus, et millistel hammakatel on suurem kiirus, kas otsehambumisel või kaldhammastega?

M.H

Re: Sisselaske auk d6

Posted: 06. Aug 2014 20:09
by arvutiguru
mihkel51 wrote:Väike teemaväline küsimus, et millistel hammakatel on suurem kiirus, kas otsehambumisel või kaldhammastega?

M.H
kiiruse vahet väga polegi.otsehammbulise eelis on see,et ei kisu väntvõlli kyljepeale.nii pikem laagrite eluiga ja stabiilsem säde kõrgematel pööretel.

Re: Sisselaske auk d6

Posted: 07. Aug 2014 19:29
by iceman
D4-ja sirgehambaga sidurikorvil on hammas või paar rohkem , ehk teoreetiliselt võiks tekkida pisut jõulisem ülekande suhe .