2x Riga 11, 4x Riga 13 , Riga 22, Riga 12
Posted: 15. Aug 2014 20:26
Tervist foorumi rahvas! Mõtlesin ka enda võrridest pisikese ülevaata pajatada.
Esimene võrr on siis Riga 13 1987. Ostsin selle ühe vanaisa käest, kes ei jõudnud enam tervise tõttu võrriga tegeleda. Võrr käes, tegin korda. Pill oli hästi hoitud ja hooldatud. Hiljem tuli ka pisikene mõte võrr ilusaks teha. Võtsin kõik osadeks, raam vanast värvist puhtaks. Masinal oli veel peal originaal tehase värv, kuid oli paista siin-seal roostet. Oleksin jätnud originaali, aga see ei olnud nii ilus. Mootorile tegin ka uueks - uued tihendid, laagrid, kolb, rõngad, väntvõll jne. Värvisin siis ilusa rohelise ja mustaga üle. Tulemus tuli oodatust ilusam. Masinal kõik tuled, vändad ja pidurid töökorras. Kuid siis juhtus õnnetus - autoga sõideti üle ja kogu töö tuli alustada otsast. Porlad, paak, raam, hark ja kõik muud olid kõverad. Mootor oli õnneks veel terve ning ka veel mõned pisidetailid. Võrri tagusin kõik sirgu ja läks uuesti värvimisele. Saab ka väga edukalt kahekesti sellega sõidetud. Selle võrriga olen saavutanud kiirust kuni 50 km/h. Kui soovid, siis võid ka vaadata videot, kuidas võrri läikima lõin: https://www.youtube.com/watch?v=wWo_Jz6i_4s
Enne Pärast Sai võrris ka üks ilus klõps tehtud :) Teine võrr on siis Riga 11 1976. Ostsin selle ühelt koolipoisilt, kes müüs oma vanaisa võrri, et ise mingit raha saada. Muidugi poiss ei teadnud masina väärtusest midagi ja sain selle väga hea hinnaga. Kui masina ostsin, siis olid olemas peaaegu kõik, peale mootori ja õigete rataste. Masinal on säilinud väga heas korras originaal värv. Kuna esi porla polnud originaal, siis panin sinna teise, kuid selle värv polnud enam originaalis. Roostet paista pole. Sellel olen otsustanud, et jätan selle värvi. Mootori panin sellele kokku juppidest, mille riiuli pealt võtsin. Kõik töötab, peale tulede kuna pole mähist, mis toodaks ka voolu tuledele. Selle võrriga olen saavutanud kiirust kuni 55 km/h.
Enne Pärast
Jätkub...
Esimene võrr on siis Riga 13 1987. Ostsin selle ühe vanaisa käest, kes ei jõudnud enam tervise tõttu võrriga tegeleda. Võrr käes, tegin korda. Pill oli hästi hoitud ja hooldatud. Hiljem tuli ka pisikene mõte võrr ilusaks teha. Võtsin kõik osadeks, raam vanast värvist puhtaks. Masinal oli veel peal originaal tehase värv, kuid oli paista siin-seal roostet. Oleksin jätnud originaali, aga see ei olnud nii ilus. Mootorile tegin ka uueks - uued tihendid, laagrid, kolb, rõngad, väntvõll jne. Värvisin siis ilusa rohelise ja mustaga üle. Tulemus tuli oodatust ilusam. Masinal kõik tuled, vändad ja pidurid töökorras. Kuid siis juhtus õnnetus - autoga sõideti üle ja kogu töö tuli alustada otsast. Porlad, paak, raam, hark ja kõik muud olid kõverad. Mootor oli õnneks veel terve ning ka veel mõned pisidetailid. Võrri tagusin kõik sirgu ja läks uuesti värvimisele. Saab ka väga edukalt kahekesti sellega sõidetud. Selle võrriga olen saavutanud kiirust kuni 50 km/h. Kui soovid, siis võid ka vaadata videot, kuidas võrri läikima lõin: https://www.youtube.com/watch?v=wWo_Jz6i_4s
Enne Pärast Sai võrris ka üks ilus klõps tehtud :) Teine võrr on siis Riga 11 1976. Ostsin selle ühelt koolipoisilt, kes müüs oma vanaisa võrri, et ise mingit raha saada. Muidugi poiss ei teadnud masina väärtusest midagi ja sain selle väga hea hinnaga. Kui masina ostsin, siis olid olemas peaaegu kõik, peale mootori ja õigete rataste. Masinal on säilinud väga heas korras originaal värv. Kuna esi porla polnud originaal, siis panin sinna teise, kuid selle värv polnud enam originaalis. Roostet paista pole. Sellel olen otsustanud, et jätan selle värvi. Mootori panin sellele kokku juppidest, mille riiuli pealt võtsin. Kõik töötab, peale tulede kuna pole mähist, mis toodaks ka voolu tuledele. Selle võrriga olen saavutanud kiirust kuni 55 km/h.
Enne Pärast
Jätkub...