Vana Iz kastiga (Must krants)

Liikmete rattad ja tegemised.
Lugemiseks registreeru kasutajaks.
User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4472
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Re: Vana Iz korviga (Must krants)

Unread post by Nobody » 21. Jan 2017 19:20

Kodarad üle käidud ja laagrid vahetatud. Mõned kodarad tuli siiski asendada uutega, kuna ei pidanud kuumutamisele ja keeramisele vastu. Riiulilt nn "uus" tummisem rehv samuti peale.
IMG_20170121_181248.jpg
Kuna 56 mootori kasutamine korvikal kriibib hinge ja võiks see tulevikus kaunistada üht sooloratast, siis panen asemele hoopis värskema Planeta 5 südame.
IMG_20170121_181031.jpg
Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Vihmamees
Tavakasutaja
Posts: 89
Joined: 26. Jul 2015 17:07

Unread post by Vihmamees » 22. Jan 2017 22:54

Kommentaar küll rohkem kui kuuvanusele postitusele, aga "ai laik it" Et Planeta 5 mootor on natuke parem kui 56'l. Mees teab mis räägib! Ennustan (kümneid tuhandeid sõitnuna) Planeta 5 mootorile palju muretuid aastaid metsa vahel... 8 )
NB! Uinudes sule silmad!

User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4472
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 22. Jan 2017 22:58

Vihmamees wrote:Kommentaar küll rohkem kui kuuvanusele postitusele, aga "ai laik it" Et Planeta 5 mootor on natuke parem kui 56'l. Mees teab mis räägib! Ennustan (kümneid tuhandeid sõitnuna) Planeta 5 mootorile palju muretuid aastaid metsa vahel... 8 )
Ega seal eriti palju erinevusi ei olegi, kuid ühe tootmisaasta on 30 aastat varasem. P5 eeliseks 12V, üks summuti ja uuem väljalase. Seetõttu sobiks vana mootor ikka tagasi panna vastavale raamile. ;)
Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Vihmamees
Tavakasutaja
Posts: 89
Joined: 26. Jul 2015 17:07

Unread post by Vihmamees » 22. Jan 2017 23:07

Tõesti ei ole palju erinevusi. See on see venelaste unifitseerimisekurat mis sinna on maetud on. Et nutad siis kui 50-e tootmisaasta jooksul eii märka olulist erinevust, aga naerad siis kui osade vahetamiseks läheb :wink:
NB! Uinudes sule silmad!

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1652
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 23. Jan 2017 16:26

Kas P5 mootor on juba uuenduse läbinu või läheb "as is" peale?
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4472
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 23. Jan 2017 16:57

madeinussr wrote:Kas P5 mootor on juba uuenduse läbinu või läheb "as is" peale?
Uus väntvõll, uus kolb-rõngad ja puuritud silinder on sees. Kuna neid töid ise ei ole teinud, siis pesen puhtaks ja võtan korra kaaned kontrolliks maha. Käima-sõitma on see korra uue õliga pandud, toimetas ilusasti.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.

User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4472
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 04. Feb 2017 21:44

Täna sai pea tonn mädanenud plekkämbreid rauda viidud, ühtlasi ratas tuli töökotta. Kuna enne tsiklit kätte ei saanud, õnnestus vanarauamehi pisut ka õrritamas käia :mrgreen:
IMG_20170204_143300.jpg
Auto võib olla, tsikkel peab olema.

User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4472
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 28. Feb 2017 03:36

Kaamera mälus sirvides leidsin ka paari suve taguse video päevast, kui vana kemmergut enam vaja ei läinud. 8 )

https://youtu.be/LNpeXvhZcLs
Auto võib olla, tsikkel peab olema.

User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4472
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 27. Apr 2018 22:07

Selleks korraks on hooldamised tehtud. Veermikus uued laagrid, süda korrastatud ja pill laulab 12V peal.
BC20180427_220356.jpg
Auto võib olla, tsikkel peab olema.

User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4472
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 29. Apr 2018 21:30

Esimesed pikemad testsõidud ka läbitud. Mootor vajab remonti, 2. käik ei püsi sees. Samuti on dekompressiooniklapi keere rikutud ning hakkas keerme vahelt lekkima. Lisaks on karburaatoril umbes tühikäigu düüs.

Seega mootor maha ja kõht laiali. 8O
BC20180429_212617.jpg
Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Online
User avatar
madeinussr
Moderaator
Posts: 1652
Joined: 13. Jan 2006 01:00
Location: Kesk-Eestist pooliku Planeta Spordiga

Unread post by madeinussr » 29. Apr 2018 21:54

Eks sellised kapremonditud mootorid kipuvad sellised olema kui hind liiga hea on.
Hea, et niigi läks :)
Mina sõidan oma vanade motikatega. Kas sina ka?

User avatar
Nobody
Admin
Posts: 4472
Joined: 04. Oct 2003 00:00
Location: Tallinn
Contact:

Unread post by Nobody » 12. Aug 2018 10:02

Krants liigub jälle!

Halva käivitumise ja käimise põhjuseks oli riknenud süütepool. Säde oli, aga seda tuli luubiga taga otsida. Lisaks läks süütepool väga kiiresti soojaks. Pandud uus 12V süütepool peale ja käib hästi. (Süütepool on Jawa 12V oma :roll: )

Silindrikaas sai vahetatud uue vastu. Veel tahab käigukast pisut seadistamist saada. Hetkel esimeselt teisele pannes viskab käigu välja 2-3 vahele. Kui siis käik alla lülitada, tuleb teine käik ilusasti sisse ja jääb sisse.

Kütusekraani settepoti, karburaatori puhastus lahendasid ära ka tühikäigu probleemid. Nüüd käivitub ilusasti toorehoova abil, soojendes tahab tooreklappi 15...20% avatuna saada ja sooja mootoriga tuleb kinni panna. Kütusesüsteem toimib nüüd nii nagu peab. Lisaks läks voolikule üks sõelfilter vahele.
Auto võib olla, tsikkel peab olema.

Post Reply