Page 1 of 1

Minski kontaktiga süüte asendamine kontaktivabaga.

Posted: 09. Nov 2014 13:02
by Motoxc
Tere,

Lühidalt sissejuhatuseks, et sai soetatud Minsk (77a. MMVZ-3.115). Kuna ratas on üle 10 aasta seisnud, siis nö. "bensiin sisse ja vänta" olukorda ei eksisteerinud, vaid võtsin mootori viisakalt viimase jubinani laiali ja panin kapitaalremondi ürituse raames uuesti kokku. (Mingil hetkel ehk teen ka teema koos täpsema jutu ja piltidega..)

Nüüd mootor taas raamil ja tahaks korra jõujaama kenasti tööle saada, et see siis südamerahuga uuesti maha võtta, et raami ja selle osade hooldusega edasi minna. Kuna ratas minu käes törtsugi teinud ei ole, siis puudub loomulikult ka igasugune teadmine, kas ja mis mingis seisus enne ratta seismajäämist oli.

Peale süütesüsteemi taas mootorile peale panemist ei jõua küünlani grammigi voolu. Kuna põhjuseid võib olla n-arv, siis sai mõõdetud otse geneka pealt kontaktist tulevat pinget, mis jäi vahemikku 0,02...0,1 volti. (Magnet ei viska ja staatori vastu vähemalt tundub, et ei käi. Kontaktivaheks sai kaliibriga pandud 0,3mm).

Üheks võimaluseks on jätkata olemasoleva süsteemi probleemide väljajuurimist, kuid kiusatus oleks asendada see kontaktivaba süsteemiga. Paluks asjatundjate abi: Kui lihtsalt teostatav selline asendamine oleks antud aasta rattale ?

Re: Minski kontaktiga süüte asendamine kontaktivabaga.

Posted: 09. Nov 2014 15:41
by fomoco
Enne vana süsteemi väljavahetamist võiksid ta ikka korda teha.
Oleks sul riiulis töötav tagavara süütemäng olemas, või saaksid töötava süsteemina hiljem maha müüa.
Minskile pandi kontaktivabu Mopi-Delta süütemänge peale.

Re: Minski kontaktiga süüte asendamine kontaktivabaga.

Posted: 12. Nov 2014 22:21
by urmet48
Päris nii see siiski ei ole, et viskad eemalt mopi süüte peale. Mopi süüde kinnitub 3 plaadikesega. Minski süütesüsteemil on poldipesad selleks. Lisaks sellele on minski elektronsüüte magnet pikem ja ka süüteosa seetõttu pikem. Võimalik, et ka väntvõlli tapi läbimõõt on erinev.

Image

Image